dan is het zeker wel redelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:42 schreef gras het volgende:
Nu wel bereik.
De Mul, De Jong, Obodai, Pasanen en Soetaers wisten te scoren.
Kanttekening; Ajax was present zonder de EK-gangers. Een B-team dus.
Niet slecht.. Ben benieuwd naar de opstelling.quote:10/7/2004 - Ajax wint eerste oefenwedstrijd met 1-5 van FC Omniworld
Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd tegen de hoofdklasser FC Omniworld met een 1-5 zege weten af te sluiten. Bij rust was het al 1-4 voor Ajax. Nigel de Jong, Tom Soetaers, Petri Pasanen, Tom de Mul en Anthony Obodai waren achtereenvolgens de doelpuntenmakers. Omniworld scoorde bij een 0-3 stand tegen.
Ajax speelde nog zonder de internationals die op het EK aanwezig waren.
Dacht altijd dat jij Lobont in de goal wilde boven Stekelenburg?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet slecht.. Ben benieuwd naar de opstelling.
Hopelijk kreeg Lobont die tegengoal tegen![]()
wat heeft iedereen toch tegen lobont??? net zoals iedereen van Damme een houten clown vind.. ik vind het jammer dat van damme weg is want vind hem een betere linksback als bijvoorbeeld o´brien (niet dat hij weg moet hoor)... en lobont? wat is er mis met hem? iederren wil stekelenburg, ik denk dat op dit moment lobont toch nog wel de betere keeper isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet slecht.. Ben benieuwd naar de opstelling.
Hopelijk kreeg Lobont die tegengoal tegen![]()
Ik heb absoluut niets tegen Lobont. Hij heeft ons zeker een paar keer gered hier en daar. Maar ik wil Stekelenburg nu ook wel eens een langere periode zien keepen. Dat is niet alleen in ons belang, maar ook voor het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch tegen lobont??? net zoals iedereen van Damme een houten clown vind.. ik vind het jammer dat van damme weg is want vind hem een betere linksback als bijvoorbeeld o´brien (niet dat hij weg moet hoor)... en lobont? wat is er mis met hem? iederren wil stekelenburg, ik denk dat op dit moment lobont toch nog wel de betere keeper is
ja okay, dat ben ik met je eens, het is mooi voor het Nederlands Elftal als hij nou een basis-plaats krijgt, maar dat is toch geen factor die mee gaat wegen voor Ronald Koeman??? Hij moet ze gewoon afwegen naar hun kwalitieten, nix meer, nix minder...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets tegen Lobont. Hij heeft ons zeker een paar keer gered hier en daar. Maar ik wil Stekelenburg nu ook wel eens een langere periode zien keepen. Dat is niet alleen in ons belang, maar ook voor het Nederlands elftal.
Zeker een kopbalquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
De Mul die scoort? Moet niet gekker worden.
Ik denk dat het ook geen factor is voor Koeman, mag toch hopen van niet. Verder ontlopen Lobont en Stekelenburg elkaar vrij weinig, waarbij denk ik de reflexen van Lobont iets beter zijn, maar Stekelenburg heeft weer een uitstekende trap. Ben gewoon benieuwd naar een seizoen lang Stekelenburg.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja okay, dat ben ik met je eens, het is mooi voor het Nederlands Elftal als hij nou een basis-plaats krijgt, maar dat is toch geen factor die mee gaat wegen voor Ronald Koeman??? Hij moet ze gewoon afwegen naar hun kwalitieten, nix meer, nix minder...
dat ben ik wel met je eens hoor... Lobont vind ik een uitstekende keeper, maar dat is Stekelenburg denk ik ook wel, wil hem ook wel eens zien... alleen Stekelenburg vind ik erg onzeker bij hoge ballen van zijkanten e.d.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook geen factor is voor Koeman, mag toch hopen van niet. Verder ontlopen Lobont en Stekelenburg elkaar vrij weinig, waarbij denk ik de reflexen van Lobont iets beter zijn, maar Stekelenburg heeft weer een uitstekende trap. Ben gewoon benieuwd naar een seizoen lang Stekelenburg.
quote:Vooral de laatste was duidelijk in zijn element. De jonge Belg vermaakte het publiek met verschillende passerbewegingen en een bekroonde zijn goede spel na vijfendertig minuten met een fantastisch doelpunt, dat hij zelf had voorbereid. ,,Ja ik speelde wel aardig’’, vond De Mul na afloop. ,,Ik had een paar goede acties en scoorde mijn eerste doelpunt voor Ajax 1. Dat is altijd mooi.’’ De aanvaller vond het op zich niet verrassend dat hij meteen mocht spelen. ,,De trainer wil in dit soort wedstrijden iedereen laten spelen denk ik. En of je nu in de eerste helft of in de tweede speelt maakt ook niet uit. Daar kun je geen conclusies aan verbinden.’’ De Belg maakte een fitte indruk. ,,Dat ben ik ook’’, verklaarde hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |