Ik wilde net deel 17 bekijken maar ik vind hem nergens. Er staat wel een 17 met blauw gekleurde tekst maar er hangt vreemd genoeg geen link achter..quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De echte 100 zijn wij al 6 topics voorbij,.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb geen serieus stukje van je ontvangen !
Juist in 2005 komen de toppers. Ik zal in totaal 10 Xbox games bezitten dnek ik (misschien 15) maar meer niet. Zowieso is de LIVE ervaring al subliem als je de juiste mensen in je lijst hebtquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik zit zelf hard te twijfelen over het kopen van een Xbox. Aan de ene kant lijkt live me fantastisch maar aan de andere kant verwacht ik dat er vanaf zomer 2005 veel minder games zullen verschijnen omdat de nieuwe generatie consoles er ook weer aan zit te komen. Ik wens de mensen met een Xbox in ieder geval veel plezier.
Lees: Gijsjes.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
als je de juiste mensen in je lijst hebt
Tsja, zo kan je altijd wel een reden bedenken. Als de nieuwe Xbox er is vind je 'm te duur, en wil je wachten. Na de eerste pricedrop wil je langer wachten, omdat je bang bent dat er snel een nieuwe pricedrop komt en tegen die tijd vind je het weer zonde om er eentje te kopen omdat er eind 2008, begin 2009 een nieuwe Xbox wordt verwacht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik wilde net deel 17 bekijken maar ik vind hem nergens. Er staat wel een 17 met blauw gekleurde tekst maar er hangt vreemd genoeg geen link achter..
Ik zit zelf hard te twijfelen over het kopen van een Xbox. Aan de ene kant lijkt live me fantastisch maar aan de andere kant verwacht ik dat er vanaf zomer 2005 veel minder games zullen verschijnen omdat de nieuwe generatie consoles er ook weer aan zit te komen. Ik wens de mensen met een Xbox in ieder geval veel plezier.
Klopt, want die reageren altijd zo prachtig als je ze afslachtquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Lees: Gijsjes.
AAAAH NEEEEE NIET DOOR BART-JE-TWIIIIIIquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, want die reageren altijd zo prachtig als je ze afslacht
Jou moeder speelt gewoon op je xboxquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:54 schreef HomerJ het volgende:Hele mooie OP
Vandaag mijn moeder ingemaakt met Top spin
mijn zus heeft gisteren even met de headset op commando's aan het team in singleplayer van rbs3 gegeven. ze vond het heel leuk, totdat ik iemand in zijn hoofd ging schieten:quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Jou moeder speelt gewoon op je xbox![]()
Lievquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
nee niet in zijn hoofd!
waarom moet je ze eigenlijk neerschieten? wat is het doel?
-euh....het zijn terroristen
wat hebben ze gedaan dan?
-euh.....slechte dingen?
je weet geeneens waarom je ze neerschiet!
-euh...het is een videogame!
serieus, als ze ooit een moordenaar zoeken....
-dan kunnen ze 1 miljoen mensen oppakken die dit spel ook spelen
allemaal gestoord......
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mijn zus heeft gisteren even met de headset op commando's aan het team in singleplayer van rbs3 gegeven. ze vond het heel leuk, totdat ik iemand in zijn hoofd ging schieten:
nee niet in zijn hoofd!
waarom moet je ze eigenlijk neerschieten? wat is het doel?
-euh....het zijn terroristen
wat hebben ze gedaan dan?
-euh.....slechte dingen?
je weet geeneens waarom je ze neerschiet!
-euh...het is een videogame!
serieus, als ze ooit een moordenaar zoeken....
-dan kunnen ze 1 miljoen mensen oppakken die dit spel ook spelen
allemaal gestoord......
De xbox sucked!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef SailingAce het volgende:
3 jaar geleden hoorde je me wel anders ik weet het![]()
Deel 99 moest volquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:10 schreef twi het volgende:
[Notorious_Roy mode]
Xbox games die hoger dan een 9 scoren op IGN:
[/Notorious_Roy mode]
Kauwgom in je xbox? Wat voorn hobbies heeft die belg?quote:Mijn xbox was overleden dus ik belde de helpdesk van xbox. Ik was een beetje bang want mijn ervaring met helpdesken is niet al te best... Goed ik krijg dus een Belg aan de lijn en mijn angst werd wat groter. Fijn ik leg de beste man uit wat er mis was en hij vroeg geen overbodige dingen Mijn angst nam wat af. Ik geef mijn gegevens. Hij vraagt of ik ooit wat anders in de dvd-drive van mijn box heb gedaan. Ik vroeg hem wat voor iets anders. Hij zei kauwgom. Mijn angst nam weer toe. Goed mijn xbox zou opgehaald worden en tussen 4 en 10 dagen zou ik hem weer terug krijgen. Hij was op maandag opgehaald en ik had hem donderdag al terug, helemaal goed gerepareerd! Hulde voor de reparatie mensen en de helpdesk van xbox
Die Belg heb ik ook aan de lijn gehad.. heel begripvolle jongen, weet meteen dat je dat ding niet een dag kan missen eigenlijk. Stelt je gerust.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Kauwgom in je xbox? Wat voorn hobbies heeft die belg?
Het is nooit te laat om het licht te zien,quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog maar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |