Gamershell ff checken dusquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mag effen duren he
Joh hou het effe gezellig, ik snap al weinig ervan dat je iemand zonder reden de room uitmikt, maar dan nog zo tekeergaan hier, omdat die actie volledig terecht wordt afgekraakt, is een beetje minder. Dit soort posts doen jullie maar sneaky achter hun (onze) rug om op het Nexium-paginaatje.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waarom heet jij in godsnaam gijs!
je bent een fucking loser![]()
![]()
Zout es ff op.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Gezelligheid kent geen tijd. :')quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:01 schreef pkwarts het volgende:
wtf is er in dit topic aan de hand
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
't Is het 100e topic syndroom, gijsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:06 schreef chibibo het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
Gewoon even laten uitrazen zolang dit topic nog duurt, en dan is in het volgende deel iedereen hopelijk weer afgekoeld.
Alleen waren de cubers er dit keer wel sneller mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:09 schreef twi het volgende:
't Is het 100e topic syndroom, gijs
Dan maken we hierna toch nog een 100e topic aanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:12 schreef twi het volgende:
Dit is dan ook eigenlijk pas het 99e topic
pleur jij dan lekker op bij ons forum dikke kut homo!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zout es ff op.
ga ik doen gijs.......ik geef toe dat het lullig was om die gozer gister te kicken maar zequote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:01 schreef Soos_Nexium het volgende:
doe is lief ..... ga lekker een kopje thee drinken
Jullie forum? Enneh, dat taalgebruik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
pleur jij dan lekker op bij ons forum dikke kut homo!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
pleur jij dan lekker op bij ons forum dikke kut homo!!
HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBENquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:34 schreef SailingAce het volgende:
Kingdom Under Fire: The Crusaders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Zozo.
Oh holy master, please let me be your slave,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik las dat er clans opgericht kunnen worden bij Live op de Xbox 2. Zijn er al plannen om er voor Fok één op te richten? Dan noemen we het de Quasar-clan en dan zijn jullie mijn slaafjes, goed?
dan kan al op de xbox 1. live ondersteund het al namelijk en de eerste spellen die er gebruik van maken komen eraan (rbs3:ba augustus en halo 2 november).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik las dat er clans opgericht kunnen worden bij Live op de Xbox 2. Zijn er al plannen om er voor Fok één op te richten? Dan noemen we het de Quasar-clan en dan zijn jullie mijn slaafjes, goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |