Het gaat vooral weer om de gesprekken. Je "bestuurd" de gesprekken door het juiste icoontje aan te raken in een soort muzieknotenblad. Als je de juiste icoontjes blijft raken vind het meisje je erg leuk en visa versa.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ik me moet voorstellen van deze nieuwe Larry.... weet wel dat ik er fan van was. Is er een trailer ofzo ?
Sorry hoor, maar de cubecontroller is no way zo lekker als de S. En als je in de war raakt van 4 dezelfde knoppen dan zegt dat in principe genoeg over iemands motoriek..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
hahaha ik moest wel even lachen om een post van BMH uit het cube topic:
[..]
Hehe hoe verzint hij het toch elke keer weer...
Wie is er hier nog meer in de war van de ABXY knopjes?
Nou ken ik de cube controller niet, en deze schijnt inderdaad de beste te zijn, maar in de war raken door de knopjes? Zoveel zitten er nou ook weer niet op.
disclaimer: nu ik er over nadenk, de oude grote controller is wel iets gevoeliger voor verwarring dan de S controller (wat ik een super controller vind, de oude is mij te groot (ondanks mijn semi reusvorming), de knoppen zijn te bol en die d-pad... )
Thanks !quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gaat vooral weer om de gesprekken. Je "bestuurd" de gesprekken door het juiste icoontje aan te raken in een soort muzieknotenblad. Als je de juiste icoontjes blijft raken vind het meisje je erg leuk en visa versa.
Filmpje
ik vind het trigger systeem van de xbox controllers ook fijner, je kan het teminste hard of zacht indrukken, bij PS2 en GC controllers is het indrukken of niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de cubecontroller is no way zo lekker als de S. En als je in de war raakt van 4 dezelfde knoppen dan zegt dat in principe genoeg over iemands motoriek...
Hij is klein, onhandig vormgegeven en voelt als een stukje speelgoed als je um vast hebt.. De buttonindeling is ook ruk.. (Vooral die extra rechter schouderbutton) Vierpuntsdruktoets is veel te klein.. Hij is wel beter als dat brakke PS2 ding.. Dat slaat helemaal nergens op..
Stiekem zit dat systeem ook bij de gewone knopjes. Maar er zijn maar weinig games die daar gebruik van maken, de enige die ik kan verzinnen zijn DOA3 en DOAX.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:30 schreef taart het volgende:
[..]
ik vind het trigger systeem van de xbox controllers ook fijner, je kan het teminste hard of zacht indrukken, bij PS2 en GC controllers is het indrukken of niet.
de xbox controller moet je wel langer aan wennen door die 4 knoppen. Ik zat laatst topspin te spelen en voor een bepaalde oefening moest je steeds een andere knop gebruiken die met kleur en letter werd aangegeven. Doordat ik met PGR2 die knoppen amper gebruik heb ik heel lang over die oefening gedaan, steeds drukte ik weer de foute toets in. Een gamecube controller heb je sneller onder te knie. Als je daar een knop in moet drukken zie je aan de vorm direct welke knop het is (de x en y knoppen zijn het vervelendst maar daarbij kan je aan de vorm zien op welke plaats ze zitten).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:26 schreef DinoPK het volgende:
hahaha ik moest wel even lachen om een post van BMH uit het cube topic:
[..]
Hehe hoe verzint hij het toch elke keer weer...
Wie is er hier nog meer in de war van de ABXY knopjes?
Nou ken ik de cube controller niet, en deze schijnt inderdaad de beste te zijn, maar in de war raken door de knopjes? Zoveel zitten er nou ook weer niet op.
disclaimer: nu ik er over nadenk, de oude grote controller is wel iets gevoeliger voor verwarring dan de S controller (wat ik een super controller vind, de oude is mij te groot (ondanks mijn semi reusvorming), de knoppen zijn te bol en die d-pad... )
dat is toch veel te duurquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:15 schreef Tain het volgende:
24,50 beter? http://www.gcshop.nl/details.php?id=844
ik had hem ook voor die prijs aangeschaft, maar dat was 1,5 jaar geleden, dus ik vond het een beetje raar dat de prijs niet gezakt wasquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:21 schreef DinoPK het volgende:
Die kosten 39.00 euro bij de gangbare winkels (waarvan Minority report de 1 disc versie is helaas). 24.50 is een erg mooie prijs (als je de xbox veel als dvd speler gebruikt, wat ik dus ook doe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |