dan krijg je toti tafarelenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:18 schreef Wolter het volgende:
Ik ga voor Emiel Ratelband
dat zegt genoeg lijkt me ? betrouwbare trainerquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Onzin, die vent heeft 100jr Heerenveen gecoacht. Vind ik absoluut geen goeie kandidaat.
Kut onderbouwing. Hij heeft mede er voor gezorgd dat Heerenveen zowel sportief als financiëel er goed staat. Dat hij de langst zittende coach was zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Onzin, die vent heeft 100jr Heerenveen gecoacht. Vind ik absoluut geen goeie kandidaat.
Als ie daarmee wereldkampioen wordt hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef Suijk het volgende:
Als Foppe bondscoach wordt, gaan we de meest nietszeggende, saaie en suffe periode van het NL elftal in.
Advocaat is jaren lang de assistent van Rinus Michels bij Oranje geweest. De kleine generaal was voorbestemd de taken van zijn meester over te nemen. Dus dat gaat niet echt op natuurlijk...quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:30 schreef Burner2000 het volgende:
maar ja niemand had een aantal jaren terug ook niet verwacht dat Advocaat de bondscoach zal worden.
Ah, ik dacht eigenlijk dat ik daar in poste...quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Lijkt me een overbodig topic. We hebben toch al een opvolgersding?
Maar dat wordt ie niet. Hij heeft totaal geen ervaring met grote spelers.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie daarmee wereldkampioen wordt hoor je mij niet klagen hoor
Tieme Klompe is een lange hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat wordt ie niet. Hij heeft totaal geen ervaring met grote spelers.
van nistelrooyquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, dat is natuurlijk een voorwaarde.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga nog ff door dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:33 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
van nistelrooy
tomason en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik doelde meer op de kritiek van vroeger dat Advocaat de mogelijke bondscoach zou worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Advocaat is jaren lang de assistent van Rinus Michels bij Oranje geweest. De kleine generaal was voorbestemd de taken van zijn meester over te nemen. Dus dat gaat niet echt op natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |