quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Met jouw gebruikersnaam kun je dan nog van geluk spreken.
eigenlijk ben je niet zo leukquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
LOLquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef woediewokkie het volgende:
een kutvliegje...rook je dat aan het beestje dan???ik heb dat wel een x met een vliegie in mijn oor gehad........
hahahaha grappigquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:34 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
LOL
"Even kijken hoe deze vlieg ruikt!"
SNRRRFFFF.... *swoesj* FLOENK .... AAAAAAHHH
sinds die tijd weet ik pas dat die 2 dingen aan mijn hoofd oren zijn,wat schreeuwde dat ding moord en brand.....stampvoeten deed iequote:Op woensdag 7 juli 2004 01:34 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
LOL
"Even kijken hoe deze vlieg ruikt!"
SNRRRFFFF.... *swoesj* FLOENK .... AAAAAAHHH
want je wilde horen hoe die vlieg geluid maakt?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef woediewokkie het volgende:
een kutvliegje...rook je dat aan het beestje dan???ik heb dat wel een x met een vliegie in mijn oor gehad........
kut voor je man...quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef bugeye het volgende:
[..]
hahahaha grappig
maar hij vloog er gewoon in
alle gekheid op een stokkie,gebeurde een jaar of 10 geleden,maar er zaten daar veel wespen,wat denk als zo'n ding je een steek in je oor geeft,ging met 130 over de dijk met een zoemer in mijn oor naar de paardendokter,was niet fijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:39 schreef bugeye het volgende:
[..]
want je wilde horen hoe die vlieg geluid maakt?
krijg zo'n ding wel eens tegen mijn arm..raampje open van de auto,100 km rijden en dan hommeltje tegen de arm aan,en dat is dat nog een arm,als je dat in je gezicht krijgt........quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:58 schreef jotheman het volgende:
Mag je nog van geluk spreken... Al 'n keer een hommel tegen je oog gehad? 's Niet leuk. Trust me.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:40 schreef Haanibal het volgende:
lekker visluchtje dan
leuk geweestquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:32 schreef Hallahan het volgende:
Dat was dan wel een debiel kutvliegje, of stinkt je neus naar zoute haring?
minder jijquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef xost het volgende:
als ie via je neus in je keel komt krijg je zo'n vieze smaak in je bek...ik ken het...kut twente
hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2004 06:41 schreef apestaart het volgende:
Of een mug die je precies op je ooglid steekt. Loop je de volgende dag met een oog halfdicht...
En de mensen maar vragen waarom je er zo belabbert uit ziet
nee ik heb er wel eens een in me mond gehadquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:27 schreef bugeye het volgende:
Vanmiddag fietste ik in volle vaart naar het centrum.
Opeens allemaal vliegjes op de weg, waarvan 1 recht in mijn neusgat terechtkomt
Ik stoppen, ergens van de weg af gaan, eruit snuiten maar
Toen ik dat deed was er iig wat snot eruit, dus ik dacht dat vliegje is allang eruit.
Tot ik halfuurtje geleden ontdek dat ie nog steeds in mijn neus zat!
Ik vond al zo raar voelen mijn neus, bah
iemand ook dit een beetje meegemaakt?
Een spin is geen insectquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef Bura het volgende:
Ik was nog geeneens 100 meter van mn huis een keer of ik had één of ander insect in mn mond, en voor ik er erg in had slikte ik hem door!! Ik heb maar gelijk een hoop gezopen om hem weg te spoelen, wat een trauma... ik weet nog steeds niet wat voor insect het is geweest... misschien wel een spin![]()
Ja leuk ben je, notquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:45 schreef venomsnake het volgende:
Kutvliegjes??
Komen die op kutjes af?![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef Dale het volgende:
[..]
over ranzige, vieze oversexte, stinkende apen gesproken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |