Wij lezen wel en begrijpen het ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:46 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, klojo! L-E-E-S-!
Het is ook een zaadtopicquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:47 schreef EgoTrippin het volgende:
en dus...?
Wanneer ik dat uitmaak..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:44 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ik geef toe dat er geen woorden zijn voor jouw domheid, maar wanneer ga je nou eens weg?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wanneer ik dat uitmaak..
Hey ik kan jou ook laten verdwijnen?!
Ehm wil niet lullig doen maar ik had het over jouw hersenvermogen.
Al kan ik begrijpen dat je het woord domheid als de bliksem typt om te verbloemen waar we het over hadden.
Ze zei ZELF dat ze wegging, maar ze maakt iedereen blij met een dooie mus!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:47 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
[..]
Je wilt haar graag weg hebben omdat zij een paar niveautjes te hoog voor je zit![]()
Duzzzz???quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:49 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ze zei ZELF dat ze wegging, maar ze maakt iedereen blij met een dooie mus!!!
Kijk beste jongen.. dat noemen ze nou echt flamen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:49 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ze zei ZELF dat ze wegging, maar ze maakt iedereen blij met een dooie mus!!!
Natuurlijk wil je wel lullig doen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wanneer ik dat uitmaak..
Hey ik kan jou ook laten verdwijnen?!
Ehm wil niet lullig doen maar ik had het over jouw hersenvermogen.
Al kan ik begrijpen dat je het woord domheid als de bliksem typt om te verbloemen waar we het over hadden.
damn. jij bent echt veel te lang niet in ovjl geweestquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Kijk beste jongen.. dat noemen ze nou echt flamen!
Kijk, als kutnewbie weet je nog niet hoe het helemaal werkt maar als je je dan zo nodig in wil likken zul je dat toch wel bij de juiste personen moeten doen. Brennie is dat niet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:49 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat iedereen DAT maar weetquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Kijk beste jongen.. dat noemen ze nou echt flamen!
Dat bepaal jij niet..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:50 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je wel lullig doen!
Daar is dit topic voor!
Leugenachtige breezerslet!
Het blijft een ijzersterke reactiequote:Op woensdag 7 juli 2004 01:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Kijk, als kutnewbie weet je nog niet hoe het helemaal werkt maar als je je dan zo nodig in wil likken zul je dat toch wel bij de juiste personen moeten doen. Brennie is dat niet.
Hij wil me hier niet hebben en ik ben er..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
damn. jij bent echt veel te lang niet in ovjl geweest.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Kijk, als kutnewbie weet je nog niet hoe het helemaal werkt maar als je je dan zo nodig in wil likken zul je dat toch wel bij de juiste personen moeten doen. Brennie is dat niet.
Kerel, smileys en bReEzAh-taal maken je posts nu niet bepaald van hoogstaand niveau.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:53 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
[..]
Het blijft een ijzersterke reactie![]()
Ja, dat snapte je natuurlijk weer niet he! Tiemietje!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hij wil me hier niet hebben en ik ben er..
Mijn god wat zal dat jeuken.
Erger dan een flame
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hij wil me hier niet hebben en ik ben er..
Mijn god wat zal dat jeuken.
Erger dan een flame
Omhooggelopen-op-zolder-je-moeder-gebeft-omlaaggevallen-klote-lul ook niet....quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:56 schreef engessa het volgende:
[..]
Kerel, smileys en bReEzAh-taal maken je posts nu niet bepaald van hoogstaand niveau.
Maar omhooggelopen-op-zolder-je-moeder-gebeft-omlaaggevallen-kleaute-lul wel, aldus sommige idieauten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:59 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
[..]
Omhooggelopen-op-zolder-je-moeder-gebeft-omlaaggevallen-klote-lul ook niet....
Hoe kun je nou "fuck you" neurien? Je kunt alleen "mmm mmm mm" neurien, anders is het zingen! Sufkut!quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:02 schreef Brennie het volgende:
* Nagels vijlt*
En ondertussen " fuck you, fuck you" neuriet
Weer wat geleerd, al weet ik niet watquote:Op woensdag 7 juli 2004 02:04 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Maar omhooggelopen-op-zolder-je-moeder-gebeft-omlaaggevallen-kleaute-lul wel, aldus sommige idieauten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |