!!!!!ROFLOL!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat doe ik toch! Blindegeleidehond!
Das het mooie, dat zal niet gaan. En ik neem niet aan dat er anderen zijn die het willen doen zodat alles verandert in een grote massa die begint te rotten en stinken totdat Egodinges uiteindelijk, na een jaartje of 3 stikt in zijn eigen stinkende massa. Dat lijkt mij wat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mits hij het zelf op moet ruimen, natuurlijk.
Pleaseeeuhhhh doe hetquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef Brennie het volgende:
![]()
Je ging toch weg, straatslet!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
En ook echt op niveau enzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat doe ik toch! Blindegeleidehond!
Oeh talk dirty!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:38 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Je ging toch weg, straatslet!
eindelijk een titel met toegevoegde waarde ''quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
oeh prr.. ik bedoel!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oeh talk dirty!
Helaas..
Het geeft geen enkel effect.
Jij hebt een link nodig met een hoogspanningskabel!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:39 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
Heb ik niet eens een site gezien waar je alle, maar dan ook echt alle scheldwoorden kon zien? Is dat misschien iets voor ego?? Iemand een link??![]()
![]()
Sorry... wilde je alleen helpen met je originaliteitquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:40 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Jij hebt een link nodig met een hoogspanningskabel!
Hoe is het nou origineel als ik het van een website jat? Aambeienschoffelaar!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:41 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
[..]
Sorry... wilde je alleen helpen met je originaliteit![]()
![]()
Van die site gejat???quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:42 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Aambeienschoffelaar!!
Hoer, slet, teef..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:40 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
oeh prr.. ik bedoel!!
Manipulatief FOKhoertje!!!
Nee das ook 1 lettergreep. Moet nog wel lukken denk ik (maar dan ook net)quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:43 schreef Brennie het volgende:
Hoer, slet, teef..
Is dat alles?
Ben benieuwd waar je hersenvermogen strand.
Bij del?
Ik geef toe dat er geen woorden zijn voor jouw domheid, maar wanneer ga je nou eens weg?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hoer, slet, teef..
Is dat alles?
Bij del?
\quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hoer, slet, teef..
Is dat alles?
Bij del?
Kan je haar niet aan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:44 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ik geef toe dat er geen woorden zijn voor jouw domheid, maar wanneer ga je nou eens weg?
Dat zeg ik toch niet, klojo! L-E-E-S-!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:45 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
[..]
Kan je haar niet aan?![]()
Ik lees zaadtopicquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Dat zeg ik toch niet, klojo! L-E-E-S-!
en dus...?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik lees zaadtopic![]()
Je wilt haar graag weg hebben omdat zij een paar niveautjes te hoog voor je zitquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:46 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, klojo! L-E-E-S-!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |