Opnemen en naar De Leukste Thuis sturen, misschien brengt het nog wat op! En als je nou DWMC probeert te imiteren is het ten eerste zwaar onorigineel en ten tweede absoluut niet leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:24 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en dan ?
Dat je niks in te brengen hebt wisten we al, ga slapen en word maar nooit meer wakker!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:27 schreef DaMook het volgende:
![]()
goed idee, doe dat eens!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
ga slapen en word maar nooit meer wakker!
Egotrip nog wat is aan het uithuilen maar die is zometeen vast wel weer opgeladenquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
Het wordt al weer rustig hier... of verbeeld ik me dat?![]()
Omdat jij er bent! DUH! Doodsaaie kutuser!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef --DarkMasteR-- het volgende:
Het wordt al weer rustig hier... of verbeeld ik me dat?![]()
Dat vind ik dan niet kunnen. Van mij mag Egodinges gerust wakker worden. Het liefst terwijl het grootste gedeelte van zijn zenuwstelsel weggerot is en hij de rest van zijn leven elke morgen in zijn eigen pis en kots wakker word. Dat lijkt mij veel beter.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
goed idee, doe dat eens!
Liever een doodsaaie kutuser dan iemand die niets origineels weet te verzinnenquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Omdat jij er bent! DUH! Doodsaaie kutuser!
Het was de moeite toch niet? Hypocriete stinkgnol!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet kunnen. Van mij mag Egodinges gerust wakker worden. Het liefst terwijl het grootste gedeelte van zijn zenuwstelsel weggerot is en hij de rest van zijn leven elke morgen in zijn eigen pis en kots wakker word. Dat lijkt mij veel beter.
Jij moet echt oefenen in het bashen ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:29 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat je niks in te brengen hebt wisten we al, ga slapen en word maar nooit meer wakker!
this mn kloonquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:26 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Opnemen en naar De Leukste Thuis sturen, misschien brengt het nog wat op! En als je nou DWMC probeert te imiteren is het ten eerste zwaar onorigineel en ten tweede absoluut niet leuk! Anaal kanaal vandaal!
Jij denkt dat dit al moeite doen is?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:33 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Het was de moeite toch niet? Hypocriete stinkgnol!
mits hij het zelf op moet ruimen, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet kunnen. Van mij mag Egodinges gerust wakker worden. Het liefst terwijl het grootste gedeelte van zijn zenuwstelsel weggerot is en hij de rest van zijn leven elke morgen in zijn eigen pis en kots wakker word. Dat lijkt mij veel beter.
topic titel maar omdopen in zaadtopic ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef engessa het volgende:
Weinig posts die een reaktie waardig zijn.
nadat ie een 4 gangen-menu heeft gehad, ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mits hij het zelf op moet ruimen, natuurlijk.
Dat doe ik toch! Blindegeleidehond!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij moet echt oefenen in het bashen ofzo![]()
zo'n beest is nog altijd slimmer dan jou hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:36 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Blindegeleidehond!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
topic titel maar omdopen in zaadtopic ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |