Ach, dat komt een andere keer wel weer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En het flamen dan?![]()
Had jij maar net zo'n groot stuk beton OP je kop!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:16 schreef jogy het volgende:
[..]
egotrippin heeft wel een uitdagend groot stuk beton voor z'n kop hoor, het is in ieder geval wel een uitdaging.
valt wel mee.... probeer audioslavequote:Op woensdag 7 juli 2004 01:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Als ik het op het innerlijk gooi gaan mensen altijd huilend op bed. En dan is mijn leuke avond weg.
Je wordt steeds zwakker in je retoriek ventje, jammer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:17 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Had jij maar net zo'n groot stuk beton OP je kop!
Bier is een wondermiddel. Wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:16 schreef EgoTrippin het volgende:
Hoe kun je een leuke avond hebben als je JOU bent?
Netiquette in je reet! Ga effe lekker ergens anders formeel lopen doen! Op een spoorwegovergang ofzo!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:17 schreef michiel_merk het volgende:
Netiquette voor dit topic
Houd je tijdens het reageren/posten van topics een beetje aan de Netiquette. Dat houdt in, NIET SCHREEUWEN MET HOOFDLETTERS, DAT IS IRRITANT, niet flamen, geen andere talen behalve nederlands (dus geen fries, haags, BrEeZaH, turks of wat dan ook), let dus op je spelling & taalgebruik, etc, gewoon een beetje netjes posten
Hoe komt het toch dat je in je 'intelligente' posts ineens niet meer 'humoristisch' kunt zijn?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Je wordt steeds zwakker in je retoriek ventje, jammer.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:17 schreef Begbie het volgende:
is dat nou godverdomme eens afgelopen hier met dat gekanker, stelletje mukzakken
(zo dat lucht op)
Omdat ik ga slapen en jij ook niet echt scherp meer bent.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je in je 'intelligente' posts ineens niet meer 'humoristisch' kunt zijn?
Op deze schone avond Slimpie Bosvruchtenlimonade. Ik kan mijn leven aan zonder drugs, alcohol en het openen van holle, lege topics waarin ik een opgeklopt beeld van mijzelf moet neerzetten om zodoende bevestiging van mijn bestaan te krijgen. In tegenstelling tot de TS.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bier is een wondermiddel. Wist je dat nog niet?
en dan ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Netiquette in je reet! Ga effe lekker ergens anders formeel lopen doen! Op een spoorwegovergang ofzo!
Wow. Je hebt helemaal gelijk. Respectquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:21 schreef engessa het volgende:
Op deze schone avond Slimpie Bosvruchtenlimonade. Ik kan mijn leven aan zonder drugs, alcohol en het openen van holle, lege topics waarin ik een opgeklopt beeld van mijzelf moet neerzetten om zodoende bevestiging van mijn bestaan te krijgen. In tegenstelling tot de TS.
Niet te hard engessa, je laat em straks echt huilenquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Op deze schone avond Slimpie Bosvruchtenlimonade. Ik kan mijn leven aan zonder drugs, alcohol en het openen van holle, lege topics waarin ik een opgeklopt beeld van mijzelf moet neerzetten om zodoende bevestiging van mijn bestaan te krijgen. In tegenstelling tot de TS.
Dit is een deel 2, duffe! Audioslaaf gaat je in mekaar slaan!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:21 schreef engessa het volgende:
[..]
LOL (die vond ik dan wel best origineel)quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Netiquette in je reet! Ga effe lekker ergens anders formeel lopen doen! Op een spoorwegovergang ofzo!
Hopen dat ie net niet hard genoeg gaat!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en dan ?
![]()
en dan ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:23 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Hopen dat ie net niet hard genoeg gaat!
Jij bent anders degene die deel 2 opende en daarin verschillende mensen uit hun tent probeert te lokken. Zou je in het echt eens moeten doen, misschien maak je wel echte vrienden naast je dealer en je moeder.quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:23 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dit is een deel 2, duffe! Audioslaaf gaat je in mekaar slaan!!!
Vertaling: Ik ben een beetje bang voor drugs, alcohol en mensen die dapper genoeg zijn om een leven te hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:21 schreef engessa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |