YOU ARE RIGHTquote:Op zondag 11 juli 2004 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bedoelt Eros Poli?
Emile Zola is de Franse schrijver van oa. de open brief J'accuse over de zaak Dreyfus.
Zonder het verlies van de proloog was hij virtueel Tourwinnaar.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:54 schreef Perico het volgende:
Een mooi wielermoment voor mij persoonlijk komt uit de meest waanzinnige Tour aller tijden, die van 1989. Pedro Delgado heeft door het te laat verschijnen aan de start vd proloog en een desastreuze ploegentijdrit een achterstand van ruim 7 minuten op de favorieten voordat de bergen begonnen zijn.
Maar het heeft hem daarna nog een slapeloze nacht en een paar dagen papbenen gekost.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zonder het verlies van de proloog was hij virtueel Tourwinnaar.![]()
Twee minuut veertig vertrok hij te laat.
De helft van alle etappesquote:Op maandag 19 juli 2004 21:23 schreef Zwansen het volgende:
In 1980 toen Joop de Tour won en Rally ploeg schandalig veel won...
Geheim recept van de meestersoigneur Ruud Bakker.......quote:Op maandag 19 juli 2004 21:23 schreef Zwansen het volgende:
In 1980 toen Joop de Tour won en Rally ploeg schandalig veel won...
waarom heeft de leiding toen hem niet gewoon die 2 mins gematst?quote:Op maandag 19 juli 2004 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zonder het verlies van de proloog was hij virtueel Tourwinnaar.![]()
Twee minuut veertig vertrok hij te laat.
Omdat het zijn eigen schuld was dat hij te laat aan de start kwam natuurlijk ... Als je je horloge niet in de gaten gaat houden ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef DAMH het volgende:
[..]
waarom heeft de leiding toen hem niet gewoon die 2 mins gematst?
Op Merckx na was Hinault misschien wel de meest complete renner ooit hoor, als hij ergens zijn zinnen op had gezet , dan won hij dat gewoon ... (in zijn topjaren toch)quote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Haha, dat wist ik helemaal niet.. geweldig. Hinault![]()
Hij maakt nog iedere keer indruk op me als ik hem in de tour zie..
Oh, ik weet dat nog als de dag van gisteren. Wat spannend was dat. Ik had iets tegen Fignon, dus de uitslag was perfect.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:23 schreef kamagurka het volgende:
Dat moet de beslissende tijdrit in Parijs (de laatste etappe dus) zijn tussen Fignon en Greg Lemond, waarbij Lemond 3 minuten tijdsverschil goed maakte en op de laatste dag de tour won!!![]()
Virenque wist het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Ook de door Virenque gewonnen bergrit in de pyreneen met de dodelijke val van Casartelli (wat virenque toen niet wist) heft diepe indruk op mij gemaakt.
Sterker, de tour is nooit meer spannender geworden sindsdienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 04:53 schreef Price het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat nog als de dag van gisteren. Wat spannend was dat. Ik had iets tegen Fignon, dus de uitslag was perfect.
Nu hoop ik dat hetzelfde gebeurt met Armstrong. Ik mag 'm niet.
Basso, Voeckler en Mancebo, zet 'm op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |