Toen was ik er nog niet (ben jij de Neelquote:Op woensdag 7 juli 2004 02:00 schreef golfer het volgende:
De Hel van het Noorden met Henny Kuiper die een lekke band krijgt als ie alleen op kop ligt.
De dood van Simpson.(niet mooi wel indrukwekkend)
De overwinning in de laatste afsluitende tijdrit van Jan Janssen tegen Van Springel waarmee hij de Tour won.
De radioverslagen van Theo Koomen.
Het eeuwige gevecht tussen Anquetil en Poulidor.
Peter Winnen op de Alpe.
De kanibaal die 5 keer de Tour won terwijl hij makkelijk 7 keer had kunnen winnen.
Joachim Agostinho die de tour had kunnen winnen.
enzovoort, enzovoort.
Dus je bent van 1976.quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het Wereldkampioenschap van Zoetemelk was echt fantastisch. Ik was toen negen jaar en ik las het op de electronische tekstbalk in het stadion waar FC Groningen Ajax aan het kloppen was met 2-1.
Iets jonger.quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Toen was ik er nog niet (ben jij de Neel)
Was dat WK niet in '86?quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je bent van 1976.
Nee, 1985.quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was dat WK niet in '86?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, 1985.
Ja in Mexicoquote:Op woensdag 7 juli 2004 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was dat WK niet in '86?
Oh, hoe kon ik Maradona en Zoetemelk nou door elkaar halen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 03:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja in MexicoMaradonna, Maradonna ohhhh (ik weet het flauw)
Ach tis nacht wie leest dat nouquote:Op woensdag 7 juli 2004 03:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
wat een off-topic gebagger eigenlijk allemaal
Ja Ontopic : noem dan een mooi wielermomentquote:Op woensdag 7 juli 2004 04:21 schreef Troetel het volgende:
Ik...!!
![]()
Ontopic dus maar weer enz.......!!![]()
Kan eigenlijk alleen zeggen welk moment mij het meest is bij gebleven....!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja Ontopic : noem dan een mooi wielermoment![]()
Jaaaaa, Abdoe.quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Poe.. dat moet toch wel een woeste sprintoverwinning van Abdoesjaparov geweest zijn
Bruyneel?quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:35 schreef Troetel het volgende:
[..]
Kan eigenlijk alleen zeggen welk moment mij het meest is bij gebleven....!!
Absoluut niet mooi....Maar het was volgens mij in '96 dat een wielrenner meters naar beneden is gevallen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |