abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20944039
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 23:17 schreef Springgirl het volgende:
.Maar ik denk echt dat de spanning het allemaal mooier maakt dan het werkelijk is.
Denk dat het inderdaad die spanning en een stuk afleiding is die in mijn geval gezocht werd. Relatie ging/gaat wat minder komt iemand tegen waarmee het klikt, het is gezellig en leuk en je bouwt een zekere spanning op maar uiteindelijk zit ze nog wel bij hem. bij verschillende van jullie wordt uitgebreid de realtie besproken bij mij wordt dat nooit ter sprake gebracht, ze vermijdt het compleet, geen woord over d'r vriend. Merk laatste tijd dat ze afstand neemt op een bepaalde manier. Kan verschillende redenen hebben, d'r relatie niet op het spel willen zetten of mij niet willen kwetsen, denk eigenlijk het laatste. Zit op een punt dat ik maar moet accepteren wat al tijdje achterin m'n hoofd rondspookt, d'r is geen postieve verandering, ze neemt geen innitiatief om dat te veranderen dus het is van haar kant alleen maar vriendschap en ik heb het voor mezelf mooier gemaakt dan het is. Als ik het zo lees heeft Sjorz zeker een beter voorruitzicht, tegen jou is ze eerlijk wat ze voelt en denk over alles maar ze durft/wil nog geen definitieve keuze maken. Heel veel succes in ieder geval.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 00:26:36 #77
34006 Soloman
Wablief????
pi_20944302
Nou. Ik zit dus ook in zo'n situatie " as we speak".
Alleen bij mij is het zo dat ik een vriendin heb en samenwoon en zij een vriend heeft en samenwoont. Ik werk in de zorg en in het zelfde gebouwtje dus we hebben veelvuldig contact.
Het begon vrij onschuldig met wat smsjes maar vrij vlug daarna begonnen we te mailen. En al vlug ging het niet meer over koetjes en kalfjes maar over "grownup things". Er was een vonk overgeslagen. Maar na wat goed denkwerk van beide kanten kwamen we tot de conclusie dat dit toch niet zou werken en stopten met mailen. Dit duurde 2 dagen en toen begonnen we weer. maar nu met wat grotere pauzes. Om de week werd de afspraak. (jaja daar worden zelfs afspraken over gemaakt). Zo houden we het al 8 maanden vol en het vonkje lijkt nog niet gedoofd.
Doe ik hier goed aan? Geen idee. Het is leuk en spannend. Allebei onze relaties zijn er al een keer achtergekomen. Een hoop ruzie gehad en sores en we willen allebei onze eigen relatie eigenlijk niet opgeven. Maar het blijft lonken. Een spanning, een geheimpje, iets wat eigenlijk niet mag is denk ik de voornaamste drijfveer.
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_20946806
Dat is het ook,zooo spannend,werkt ook zo verslavend! Maar mailen jullie op het werk of thuis!Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit thuis gebeurd aangezien jullie partners erachter zijn gekomen!
pi_20949652
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Jeb het volgende:

Ik geef Sjorz nog de meeste kansen trouwens, aangezien hij al te horen gekregen heeft dat er van de andere kant ook meer gevoelens zijn dan alleen die spanning... (toch?).
Bij mij was dat ook... maar Sjorz heeft meer kans omdat het waarschijnlijk niet helemaal lekker loopt met haar huidige relatie.
Wij hebben wat afspraken gemaakt en proberen ons er aan te houden. Haar relatie is nog wel goed...
pi_20949866
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Jeb het volgende:
Ik geef Sjorz nog de meeste kansen trouwens, aangezien hij al te horen gekregen heeft dat er van de andere kant ook meer gevoelens zijn dan alleen die spanning... (toch?).
Ja het zegt zo lekker makkelijk weg, hè "tuurlijk heb ik ook gevoelens, nee, het is echt niet alleen de spanning" en ondertussen gewoon lekker verder gaan en geen knopen doorhakken, de ander weer even zoet door dergelijke zinnetjes
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20950819
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 11:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja het zegt zo lekker makkelijk weg, hè "tuurlijk heb ik ook gevoelens, nee, het is echt niet alleen de spanning" en ondertussen gewoon lekker verder gaan en geen knopen doorhakken, de ander weer even zoet door dergelijke zinnetjes
daar heb je helemaal gelijk in, al die mooie lieve woordjes zijn leuk maar zolang er niks gebeurd heb je er eigenlijk niks aan. Ik kreeg net midden in een gesprek te horen dat ze het misschien uit gaat maken, nou dat heb ik 4 maanden geleden ook al gehoord. Het is voor ons allebei beter dat ze binnenkort op vakantie gaat.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 11:54:53 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20950884
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Haha, DAMN... I wish... Als dit ooit nog gaat gebeuren tracteer ik iedereen die in dit topic heeft gereageerd!
Maar ook iemand met serieuze gedachten hierover?
Waar ga jij ons op tracteren dan
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20952738
Ik reageer maar met ook oog op een tractatie

Over die situatie... tsjah lastig. Gaat inderdaad in ieder geval wel erg ver het mailcontact.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:38:41 #84
34006 Soloman
Wablief????
pi_20959715
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 05:44 schreef Springgirl het volgende:
Dat is het ook,zooo spannend,werkt ook zo verslavend! Maar mailen jullie op het werk of thuis!Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit thuis gebeurd aangezien jullie partners erachter zijn gekomen!
Ja ze kwamen er allebei achter door stomme fouten. Thuis mailen en je berichten box niet leeg gooien bijvoorbeeld. Maar alles is weer goed gepraat alhoewel zij bijna haar koffertjes kon pakken. Die van mij was vooral erg kwaad. Ze weten nu dat we zo nu en dan mailen. Maar ze weten niet hoe de inhoud eruit ziet. Wat ben ik toch een slecht mens. Maar ja ik leef maar een keer.
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_20962615
Tja Sjorz, ik (meisje) heb zelf met div. mannelijke collega's 'spannende' contacten gehad. Het bleef bij MSN en mail, maar het was ongeveer zoals jij omschrijft. Ik denk dat het vaker voorkomt dan je denkt. Bij mij was het gewoon spanning zoeken, mijn werk werd er in ieder geval een stuk leuker door...... Ik zou er verder niks mee doen als ik jou was, dat levert altijd alleen maar ellende op.
Life is a bitch and then you die
  vrijdag 30 juli 2004 @ 22:02:55 #86
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20963603
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef Mike-E het volgende:
Tja Sjorz, ik (meisje) heb zelf met div. mannelijke collega's 'spannende' contacten gehad. Het bleef bij MSN en mail, maar het was ongeveer zoals jij omschrijft. Ik denk dat het vaker voorkomt dan je denkt. Bij mij was het gewoon spanning zoeken, mijn werk werd er in ieder geval een stuk leuker door...... Ik zou er verder niks mee doen als ik jou was, dat levert altijd alleen maar ellende op.
Hmm... ergens in m'n achterhoofd ben ik daar ook wel 'n beetje bang voor, dat zij 't ook puur voor de spanning doet. Maar het is dus ondertussen wel zo dat ik haar op de werkvloer niet meer zal zien (zij heeft 'n andere baan gekregen) en dat ze toch wel heel duidelijk (en echt gemeend voor zover ik dat kan inschatten) laat merken dat ze het heel leuk vindt om ook fysiek in mijn buurt te zien buiten kantoortijd. Kan nog steeds voor de spanning zijn, maar als je relatie zelf niet ijzersterk is... Kweenie... moet wel zeggen dat ik 't iets ben gaan relativeren sinds haar vakantie, maar goed, nog 'n weekje en ze is terug, ben ERG benieuwd hoe 't dan gaat. Misschien is 't wel een grote zeepbel. Zou 't toch jammer vinden als hij uit elkaar spat, maar ik hou 'r wel serieus rekening mee.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_20964182
Tja, Sjorz, ik kan niet zeggen wat er in haar hoofdje omgaat, maar pas op dat je niet teleurgesteld wordt......

Kans is groot dat ze de spanning leuk vind, maar zodra het echt spannend wordt (m.a.w. als ze zou moeten kiezen) dat ze dan bij haar eigen vriend blijft.....

En daarbij, even wat anders, stel dat ze haar vriend wel verlaat voor jou, zou je dan niet altijd een beetje wantrouwig blijven ten opzichte van haar?? Stel dat ze weer een leuke collega tegenkomt, waar ze ook spannend contact mee heeft..... Dan ben jij degene die ze achter zijn rug om, nou ja, nog niet bedriegt, maar toch, het lijkt me geen leuk idee..... Snappu wat ik bedoel? Het is niet zo'n goeie start, denk ikzelf.....

Ik vind het (achteraf) ook niet zo netjes van mezelf dat ik soms mensen het hoofd op hol heb gebracht, met geen andere bedoeling dan een beetje lol maken, terwijl diegene er misschien wel meer van verwachtte of hoopte.....

Nou ja, ik wens je er in ieder geval sterkte mee.......
Life is a bitch and then you die
pi_21031410
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:57 schreef Cancel het volgende:
Wij hebben wat afspraken gemaakt en proberen ons er aan te houden. Haar relatie is nog wel goed...
nah... die afspraken die hebben we weer snel verbroken zeg... 't was me een 'heet' dagje, en dan heb ik het niet over de temperatuur buiten..
pi_21031881
aaah vrouwen op het werk ... help !
Ik heb hier op kantoor ook al 2 vrouwen weten beginnen werken waarbij er toch ook een klein vonkje was tussen ons, afgaande op wat oogcontact kan zeggen.
De eerste was een jobstudente, nog maagd en nog nooit een relatie gehad. Die heb ik dan wat op weg geholpen op internet en hotmail en zo is het mailen begonnen. Zij stelde vooral veel relationele vragen dus het was niet echt geflirt tussen ons ook al wisten we dat we elkaar ergens wel aantrokken. Een relatie met haar beginnen was ook totaal mijn bedoeling niet en is er ook nooit van gekomen. Ondertussen heeft zij haar eerste vriend en mailen we terug wat meer met elkaar over onze relaties thuis. Gewoon gezellig en leuk
Dan kwam er nog een tweede bij ... en o zo knap ... en daar was ook zo weer een vonkje.
Same story ... haar op internet en hotmail geholpen en het mailen kon beginnen. Tegen haar was ik wel iets "agressiever" omdat ik ook meer gevoelens voor haar had. Ik werd er zelfs verliefd op na een tijdje, en daar heb ik toch een maand of 2 last van gehad (te bedenken dat ik zelf al lang getrouwd ben ...:/... en zij ook ;-)). Maar ja , verliefdheid heb je niet in de hand, wel wat je er mee aanvangt. Ik heb uiteindelijk dat gevoel kunnen verdringen, want al bij al was zij toch niet zo interessant. Mooi om naar te kijken maar daar eindigt het dan ook. In haar mails ook , ze wist zo amper wat zeggen. Gewoon inhoudsloos, een seut zoals we hier zeggen.
Eigenlijk wel een geluk want wie weet wat er anders van gekomen was ?
Ik zou mijn huwelijk zeker niet willen opvolgen voor 1 beurt met haar.
Uiteindelijk is alles een beetje uitgedoofd.
Af en toe komen die gevoelens nog wel es naar boven en dan knaagt het wel eens
dat ze meer aandacht aan andere collega's schenkt dan aan mij.
Vandaag mailde ik haar daar nog es over maar toen bleek nogmaals dat ze totaal geen inhoud heeft. All tits, no brains
Flirten op het werk kan leuk zijn, maar ge kunt er ook serieus stress van krijgen , of zelfs een depressie als de zaken niet gaan zoals je wil .
Ik had echt het geluk dat deze vrouwen zo preuts en terughoudend waren, want anders zou de situatie inderdaad wel es ondraaglijk kunnen worden.

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:25:59 #90
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21034934
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 14:14 schreef Cancel het volgende:
[..]
nah... die afspraken die hebben we weer snel verbroken zeg... 't was me een 'heet' dagje, en dan heb ik het niet over de temperatuur buiten..
Vertel! Hoe ging/gaat dat in z'n werk?
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 14:42 schreef UncleScorp het volgende:
aaah vrouwen op het werk ... help !
...
Ik had echt het geluk dat deze vrouwen zo preuts en terughoudend waren, want anders zou de situatie inderdaad wel es ondraaglijk kunnen worden.
Hm. Je bent dus wel redelijk goed weggekomen. Helemaal omdat jullie allebei al 'n relatie hadden. Is toch wel 'n stukje ingrijpender.

Ik mag/moet nog een paar nachtjes wachten voordat "m'n babe" terug is. We hebben nog wel 'n paar keer een behoorlijk vergaande mailwisseling gehad. Vooralsnog lijkt het er heeeel erg op dat die relatie (onafhankelijk van mijn daden/aanwezigheid) niet echt lang stand gaat houden. Dat het niet door mij komt lucht mij aan de ene kant wel op, aan de andere kant natuurlijk een deukje in m'n ego. Maar dat deukje heb ik er voor over, want volgens mijn inschatting staat de deur nog steeds wel op 'n redelijke kier. Nog effe bedenken of ik m'n voet tussen de deur ga steken... Misschien maar beter even afwachten hoe die relatie zich gaat ontwikkelen.

To be continued...
pi_21035562
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:25 schreef Sjorz het volgende:

Vertel! Hoe ging/gaat dat in z'n werk?
heh nou.. je maakt afspraken met elkaar om het wat rustiger aan te doen. En dan werk je weer eens met elkaar (tot nu toe niet echt in elkaars buurt geweest tijdens werk, alleen ervoor en erna) en dan ontvlamt de boel bij wijze van spreke en zit je nog net niet te zoenen (niet openbaar natuurlijk). Dus dat... Net anderhalf uur aan de telefoon gehangen met haar...

dussuhh... tja.. ik weet het niet meer haha
pi_21042248
quote:

Hm. Je bent dus wel redelijk goed weggekomen. Helemaal omdat jullie allebei al 'n relatie hadden. Is toch wel 'n stukje ingrijpender.
Als je het vooral voor de spanning doet dan zou een relatie juist extra stimulerend kunnen zijn... En misschien is de drempel lager doordat je allebei net zo 'fout' bent... Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het mogelijk is zonder dat er meer gevoelens zijn dan alleen dat maar misschien komt dat nog ooit..

Geen idee wat jou te wachten staat Sjorz, je bent duidelijk meer met die 'andere' gevoelens bezig dan met dat spannende maar als haar relatie echt op springen staat geef ik je nog steeds een goede kans!
Een vriend van me woont trouwens al jaren samen met iemand die ooit zijn collega was en destijds een relatie had dus als je nog twijfelde of het uberhaupt mogelijk is, alstublieft

Nu alleen maar hopen dat milagro geen gelijk krijgt
pi_21047700
quote:
want volgens mijn inschatting staat de deur nog steeds wel op 'n redelijke kier. Nog effe bedenken of ik m'n voet tussen de deur ga steken... Misschien maar beter even afwachten hoe die relatie zich gaat ontwikkelen.

To be continued...
* Cancel verheugt zich al op het aanstaande feest!

Kan je vroeg melden wanneer de trouwerij is, want dan kan ik alvast vrij nemen van werk die dag.:P
  woensdag 4 augustus 2004 @ 20:36:39 #94
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21059891
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:06 schreef Cancel het volgende:

[..]

* Sjorz verheugt zich al op het aanstaande feest!

Kan je vroeg melden wanneer de trouwerij is, want dan kan ik alvast vrij nemen van werk die dag.:P
Hmm tja, lach maar, maar ondertussen... In de mail-gesprekken (ze komt bijna terug van vakantie deze week) zijn ondertussen al dingen aan bod gekomen dat zij aan het nadenken is hoe 't zou moeten als wij 'n relatie hebben qua afstand (we wonen redelijk ver van elkaar af) en hoe we dat kunnen gaan oplossen. Een trouwerij is nog wat voorbarig, maar mijn kansen zijn wel weer toegenomen voel ik. Al weet ik NOG STEEDS NIET of ik echt blij ben met deze kans. Denk 't eigenlijk wel.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:19:35 #95
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_21062332
Hallo allemaal.

Ik heb zoiets ook eens aan de hand gehad. Niet zo serieus als Sjorz het nu heeft, maar het lijkt er wel op, zeker die 'spanning' die er is.

Mijn ervaring is dat het puur alleen de spanning is.
Situatie: Zij woonde samen en ik was vrijgezel. En ik vond die spanning en de spelletjes en de humor gewoon allemaal geweldig.

Situatie op werkvloer: We werkten samen, tegenover elkaar. Uiteindelijk, na een paar maanden, na veel "complimentjes" en veel humor ging het ongeveer zo:

Zij: "dus je hebt een andere baan gevonden?"
- "Yep. Werk hier nog 3 dagen en dan ben ik weg. Dus kunnen we het beter uit maken nu he?"
Zij: "Haha.. Oh, was het aan dan?"
- "Ja toch? Hm. Stel dat ik je nu mee uit zou vragen, zou je ja zeggen?"
Zij: "Als je het zou vragen wel ja. Wie wil er nou niet uit met zo'n lekker ding?"
- "Jaaa.. ok we gaan zaterdag naar een terrasje en de film ok?"

En dat is toen gebeurd.
Die spanning bleef, ook bij dat uitje, we zaten te flirten maar ik nam niet de stap om te zoenen.
Ik vond dat ik dat niet kon maken tegenover haar vaste vriend, want die wist van niks: Ik had dat gevraagd: Haar antwoord was dat hij dat niet hoefde te weten.
Dat vond ik eigenlijk al ergens "fout". Na een afsheidskus heb ik "vaarwel" gezegd. Daarna is nog wel kort mailcontact geweest, maar dat hield ik af.

2 jaar later hoorde ik dat ze inmiddels een kind had van diezelfde vriend, en da's maar het beste ook, ik heb er dus absoluut geen spijt van: Daar was het ook niet diepzinnig genoeg voor allemaal.

Ik denk dat Sjorz zijn situatie veel serieuzer is. Als Sjorz er wel op in gaat, zal het zeker anders kunnen lopen. Je moet wel durven, en je moet je er overheen zetten dat het HAAR beslissing is als zij het uit maakt met haar huidige vriend en niet jouw beslissing. Ik kon dat toen dus niet, dat wil zeggen ik wilde niet stoken in een relatie. Ik denk dat de lijn / grens erg dun is.

Tsja welk advies kun je dan geven? Sjorz doe gewoon wat je gevoel je zegt. Als jij nu het gevoel hebt dat je niet moet stoken in hun relatie, dan moet je dat niet doen. Als je gevoel je zegt dat je wel iets moet proberen omdat je anders denkt er later spijt van te hebben, dan moet je dus wel iets proberen.

Die beslissing is niet makkelijk. Succes met de keuze die je gaat maken.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_21070573
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 20:36 schreef Sjorz het volgende:
Hmm tja, lach maar, maar ondertussen... In de mail-gesprekken (ze komt bijna terug van vakantie deze week) zijn ondertussen al dingen aan bod gekomen dat zij aan het nadenken is hoe 't zou moeten als wij 'n relatie hebben qua afstand (we wonen redelijk ver van elkaar af) en hoe we dat kunnen gaan oplossen. Een trouwerij is nog wat voorbarig, maar mijn kansen zijn wel weer toegenomen voel ik. Al weet ik NOG STEEDS NIET of ik echt blij ben met deze kans. Denk 't eigenlijk wel.
Het gaat wel goed zo. Ik weet dat het best moeilijk is,maar volgens mij ben je slim genoeg om de goede keuzes te maken. Het gaat best ver als je al gaat praten over de afstand enzo. Die van mij vertelt me alleen dat het wat had kunnen worden als ze me voor haar huidige vriend had ontmoet of als ze bij die gast weg zou willen gaan wegens ruzie ofzo, wat niet het geval is. Ik begin een beetje jaloers op je te worden Sjorz..
Ik zit in een klotesituatie dat je beiden wel wilt, maar niet mag... Ik denk dat ik maar een emmer ijskoud water meeneem en als we dan weer aan 't flikflooien zijn dat ik die over mezelf heen gooi.
pi_21096090
En nog wat nieuws Sjorz?

Ik zit hier nu eindelijk in wat rust op het werk, ze is op vakantie. Da's wel ff wennen hoor Maar had vanochtend voicemail, was haar Italiaanse vriendin die moest van haar bellen om even gedag te zeggen, ik hoorde haarzelf op de achtergrond lachen, die vriendin sloot af met she will call you in a few days because she likes you so much. veel gegiechel daarna en ciao. Tja wat moet je daar nou weer mee Ze had wel beloofd te schrijven/ bellen, maar toch blijft beetje raar.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 15:31:08 #98
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_21099161
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef mouzzer het volgende:
En nog wat nieuws Sjorz?

...
Ja, ze is weer terug. We hebben alweer stevig ge-sms'ed, dat gaat nog op exact dezelfde manier verder dan voor haar vakantie. Ze had zelf voor de vakantie nog zo'n idee van "misschien gaat het na de vakantie helemaal anders" ofzo, maar da's dus niet zo. Voorlopig ligt ze bij te komen van een jetlag, maar ik spreek haar binnen 24 uur, dan weet ik vast meer. En dan zal ik hier zeker even laten weten hoe 't gaat...
pi_21099518
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 15:31 schreef Sjorz het volgende:
maar ik spreek haar binnen 24 uur, dan weet ik vast meer. En dan zal ik hier zeker even laten weten hoe 't gaat...
ben ook zeer benieuwd sjorz... Vandaag ook weer in hoog tempo gesms-ed... *zucht*... Ben benieuwd naar m'n telefoonrekening van deze maand... of liever eigenlijk niet.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:24:08 #100
29645 _-Xanti-_
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')