abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2004 @ 18:32:25 #51
77582 Denox
Be afraight....
pi_20726798
Laat de kansen in het leven nou maar niet liggen...........je gaat er spijt van krijgen,
hoe het ook uit zal pakken, laat het toch gewoon gebeuren, waarom stel je niet gewoon eens
de duidelijke vraag wat ze nou van je verwacht als ze SMS't dat ze je wil zoenen, hoe zit
het dan met d'r vriend ? Zeg dat het voor jou erg verwarrend is.
"succes is een keuze !"
  maandag 19 juli 2004 @ 23:35:54 #52
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20733379
quote:
Op maandag 19 juli 2004 18:32 schreef Denox het volgende:
Laat de kansen in het leven nou maar niet liggen...........je gaat er spijt van krijgen,
hoe het ook uit zal pakken, laat het toch gewoon gebeuren, waarom stel je niet gewoon eens
de duidelijke vraag wat ze nou van je verwacht als ze SMS't dat ze je wil zoenen, hoe zit
het dan met d'r vriend ? Zeg dat het voor jou erg verwarrend is.
Hmm... klinkt vrij logisch, ja. Zal dat zeker gaan doen. Dat spijt van krijgen... ja, zou best 's kunnen. Man... dit is complex.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_20777736
Sjorz!

Ik volg dit draadje al een poosje maar ik kan me niet weerhouden toch ff te reageren want volgens mij weet ik wel een beetje hoe je je nu voelt...

Je verstand zegt (volgens mij) dat je niet moet stoken in een relatie.. Ondanks dat ze zegt dat het niet zo goed gaat (is dat wel? Of zegt ze dat om het voor haarzelf wat eenvoudiger te maken?) vermoed ik dat je er wel problemen mee hebt dat ze gebonden is.
Ik zou zelf ook meer problemen hebben met het feit dat ik haar relatie kapot kan maken dan dat het mijn eigen relatie zou schaden... Nou lees ik nergens dat jij al een relatie hebt maar misschien begrijp je wel wat ik bedoel

Je gevoel zegt totaal iets anders... Ook als je verstand de overhand heeft genomen en je redelijkerwijs dingen af kunt wegen en tot de conclusie komt dat dit niet hoort, mag of kan, zodra je haar weer ziet of zelfs al wanneer je weer zo'n smsje van haar krijgt gaat het weer kriebelen... Als je het erg te pakken hebt kun je ook bijna nergens anders meer aan denken.... Negeren heeft geen zin want hoe langer je er niets mee doet, hoe erger die gevoelens worden als je weer zo'n trigger krijgt....

Rest je nog maar 1 ding te doen dus....
En niet al te lang stilstaan bij wat de gevolgen _zouden kunnen zijn_ want daar kom je dan vanzelf wel achter

Succes en laat wel ff weten hoe het verder verloopt!

Jeb
  donderdag 22 juli 2004 @ 16:03:30 #54
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20790283
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 23:40 schreef Jeb het volgende:
Sjorz!

...<knip>...

Succes en laat wel ff weten hoe het verder verloopt!

Jeb
Je voelt het goed aan ja. Ik ben me er steeds meer van bewust dat ik me hier echt he-le-maal niet in wil "mengen", heb zoiets van "als zij haar langdurige relatie (en nogmaals: die lui wonen echt al jaaren in een mega-groot huis samen) wil verbreken, prima, maar ik wil hier niets mee te maken hebben". Probleem is inderdaad dat als ik weer zo'n lief sms'je of telefoontje krijg (ze is nu op vakantie, dus ik zie haar even niet) ik ongeveer ALLES vergeet wat ik zo rationeel heb lopen uitdokteren...

En inderdaad, ik ken haar eigenlijk nauwelijks, buiten werktijd en buiten digitaal contact (sms, phone of mail) nog nauwelijks in het echt meegemaakt. Ze is niet waanzinnig knap (mwoah, nou ja, vind ik eigenlijk wel misschien) . Ze is al bezet. Maar toch... Als ze terug is van vakantie gaan we 'n keer een heel goed gesprek voeren, daar komt vast wel duidelijkheid hoop ik. Tot die tijd is het weer "afzien" als ik 'n sms'je of telefoontje krijg. Rotwijf.

Zal in elk geval hier wel laten weten hoe het afloopt (goed of slecht). Als er nog mensen met tips zijn (varierend van "blijf met je poten van haar af" (als je haar huidige vriend bent) tot en met "ga er meteen voor, want...") blijven natuurlijk welkom.

Edit: oh ja, ik heb zelf geen relatie. Dus eigenlijk heb IK helemaal geen problemen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjorz op 22-07-2004 20:24:33 ]
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:28:29 #55
77942 Jeb
Sjeemig
pi_20800038
Hooguit werkeloos en een blauw oog als het ooit uitkomt

Je situatie komt me trouwens gewoon heel bekend voor, vandaar die wijsheid

Wat ik me ook nog afvroeg is of je bang bent om dat wat je nu hebt met haar, 'gewone' vriendschap zal ik het maar noemen, te verliezen doordat je meer zou willen? Of denk je daar nooit aan? Ze heeft natuurlijk al wel aangegeven dat er ook gevoelens zijn van haar kant maar zij kan ook tot de conclusie komen dat ze niets kapot wil maken...
En hoe zou je daar mee omgaan? Ze wil wel wat met je maar zonder haar huidige relatie te beeindigen...
Die optie is er natuurlijk ook nog

Hoeveel nachtjes slapen nog voor ze terug is van vakantie?!
pi_20815669
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 16:03 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Edit: oh ja, ik heb zelf geen relatie. Dus eigenlijk heb IK helemaal geen problemen!
Succes ermee! Tegenover jou laat ze tenminste wel wat doorschemeren ook al is dat maar via phone, sms, mail. Voor mij is het eigenlijk allemaal een vraagteken wat het nu precies betekend. Ze is lief en zoekt me vaak op tijdens het werk maar daarnaast is er eigenlijk niks bedenk ik me steeds meer. De e-mails werden wat afstandelijker, ze zei dat ze dat niet door had, het kwam door de werkdruk maak je geen zorgen zei ze maar zorgen maken is eigenlijk hetgene wat me continue bezig houdt. Misschien wil ik wel niet zien dat er niet meer is dan vriendschap en het alleen maar voor de aandacht is omdat ik weet dat het heel moeilijk gaat worden om haar echt uit me hoofd te kunnen zetten. Niet alleen omdat we samen werken (ze zei laatst nog dat er hele verhalen over ons rondgaan, ik zei vind je het gek en dan glimlacht ze alleen maar) maar ze is ook het bijzonderste meisje wat ik ooit ben tegengekomen. Nog nooit zo'n klik gehad en ben zo makkelijk echt mezelf bij haar.

Maar geen verandering is achteruitgang. If you don't wanna talk albout it then it isn't love maar zelf durf ik er ook niet over te beginnen Rij je met collega en haar mee naar huis en haar vriendje belt, op zulke momenten kan ik wel door de grond zaken. Ik ga niet stoken of me met die relatie bemoeien, ik zal me er maar bij moeten neerleggen dat het toch niks wordt, langzaam afbouwen ofzo.

What I mean to you is not what you mean to me...
pi_20826572
De situaties hier komen me heel bekend voor. Wel grappig dat ik nu in zo'n zelfde situatie zit en bedacht dat ik hier in dit forum wel wat gelijkgestemden tegen zou komen.Dit topic is me op het lijf geschreven. Ik had Sjorz kunnen zijn volgens mij. Mijn situatie is zo goed als identiek, alleen mijn collega die verliefd begint te worden op mij, en ik op haar, gaat waarschijnlijk binnenkort een trouwaanzoek krijgen van haar huidige vriend. *bummer*
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zij ook niet. Gisteren hebben we na werk thuis op MSN verder gepraat over de situatie en we wisten beiden niet wat te doen. Op de vraag "wat hebben we?" wisten we beiden niet het antwoord te geven. Ja het is veel meer dan vriendschap alleen, dat is één ding dat zeker is....
We hebben afgesproken om na het weekend te praten in real life, maar ik kom er bekaaid vanaf denk ik. Wat ze heeft opgebouwd met die jongen dat veeg je niet zo maar onder de tafel voor de eerste de beste collega waar je verliefd op wordt. Of ze moet wel heel erg ruzie met die jongen krijgen, maar voor zo ver ik weet is hun relatie nog goed.
Dit wordt een lang weekend, helemaal omdat zij pas dinsdag weer op werk is. Maar ja, ondertussen blijven we wel sms-en gelukkig. Sjorz en Mouzzer succes heren...
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:23:27 #58
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20828405
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:20 schreef Cancel het volgende:
De situaties hier komen me heel bekend voor. Wel grappig dat ik nu in zo'n zelfde situatie zit en bedacht dat ik hier in dit forum wel wat gelijkgestemden tegen zou komen.Dit topic is me op het lijf geschreven. Ik had Sjorz kunnen zijn volgens mij. Mijn situatie is zo goed als identiek, alleen mijn collega die verliefd begint te worden op mij, en ik op haar, gaat waarschijnlijk binnenkort een trouwaanzoek krijgen van haar huidige vriend. *bummer*
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zij ook niet. Gisteren hebben we na werk thuis op MSN verder gepraat over de situatie en we wisten beiden niet wat te doen. Op de vraag "wat hebben we?" wisten we beiden niet het antwoord te geven. Ja het is veel meer dan vriendschap alleen, dat is één ding dat zeker is....
We hebben afgesproken om na het weekend te praten in real life, maar ik kom er bekaaid vanaf denk ik. Wat ze heeft opgebouwd met die jongen dat veeg je niet zo maar onder de tafel voor de eerste de beste collega waar je verliefd op wordt. Of ze moet wel heel erg ruzie met die jongen krijgen, maar voor zo ver ik weet is hun relatie nog goed.
Dit wordt een lang weekend, helemaal omdat zij pas dinsdag weer op werk is. Maar ja, ondertussen blijven we wel sms-en gelukkig. Sjorz en Mouzzer succes heren...
Jemig! We kunnen wel 'n sociëty oprichten! (MMOLODW: "Mannen Met Onbereikbare Liefde Op De Werkvloer"?)

Wel goed om te weten dat er dus meer mensen in dit schuitje zitten. Voorlopig heb ik ook niet al te veel "hoop" dat er echt iets uit voort gaat komen in mijn geval. Wat Cancel ook al zegt, zo'n relatie die ze al heeft veeg je niet even opzij. In mijn geval komt erbij dat zij misschien wel 'n tikkie materialistisch is ingesteld, wat ik al zei: die vriend heeft 'n goeie baan, ze wonen in een enorm gave keet, hebben een dikke bak voor de deur staan. Ik mag ook niet klagen, maar ik ben gewoon blij met m'n 3-kamer appartementje en kleine autootje, geld kan me niet zoveel schelen. Dat zijn van die dingen dat je denkt "Ze zal wel gek zijn als ze haar huidige -langdurige- relatie verbreekt". Maar toch, als ze van die signalen geeft...
In mijn geval is het nog een nachtje of 15 slapen voordat ze terug is, ben best heel erg benieuwd hoe de vakantie haar "point of view" heeft beinvloed. Voorlopig laat ik het maar 'n beetje van haar afhangen. Misschien is het maar voor iedereen het beste als ZIJ in elk geval de boot af gaat houden. Ik kan 100x bedenken dat het "niet slim is" en dat ik "me er niet in moet mengen", maar als ik haar spreek of 'n telefoontje krijg dan is bij mij de ratio weer mijlenver te zoeken.

Sluit ik me bij de vorige spreker aan: ook jullie succes, Mouzzer en Cancel (en eventuele anderen die zich herkennen in de situatie)!

(laten we afspreken dat als er uit een van onze verhalen een trouwfeest komt, dat we elkaar uitnodigen, oke?)
pi_20829028
Haha, ik vond het zo frappant dat jij ongeveer dezelfde situatie beschreef, precies toen ik weer eens op Fok kwam kijken of er iemand in hetzelfde schuitje zat.
En die vakantie, ja die van mij gaat binnenkort ook en dan komt waarschijnlijk dat aanzoek. Je blijft hopen dat mijn kant van het verhaal een happy end krijgt. Dat die gozer helemaal geen aanzoek doet. Maar ja... waarschijnlijk wel en als je realistisch naar de situatie kijkt dan trek ik aan 't kortste eind.
Ik ken trouwens haar vriend wel een beetje. Heb 'm wel eens op een paar feestjes ontmoet, dus dat maakt het ook misschien wat moeilijker voor mij. Het is een persoon die ik ken en niet alleen "de vriend van haar" is.
Ik heb haar gister ook maar met de situatie geconfronteerd. Ik vond het lijken alsof ze haar vriend een beetje aan het vergeten was door wat ze schreef en hoe ze met me omgaat. Erg close en ik denk dat ze zich erg moet inhouden om niet te ver te gaan. Ik trouwens ook, hoewel ik aan de andere kant ook wel wilde... Ik bedoel, ik wil wel weten waar ik aan toe ben... wat ik kan verwachten, etc. En heb al helemaal geen zin om in het roddelcircuit op werk rond te gaan... haha. En dan heb je kans dat die vriend van haar het wel van iemand anders hoort.

pfff... was het maar dinsdag Oh, en het sms-en gaat vrolijk door vandaag... Ze vertelde dat hij al vroeg wie er nou steeds smst. hmf...

Ik sluit me aan bij de sociëty... en als het toch nog een happy end wordt dan zoek ik tegen die tijd dit topic weer op en nodig ik jullie allemaal uit Beloofd!
pi_20829441
Ik hoop niet dat ik nu al jullie dromen in elkaar laat storten maar ik heb zo'n ervaring gehad en bij mij heeft het meisje voor haar vriend gekozen vanwege de reden : stabiliteit, vertrouwen, lange termijn. Ook al was ze hartstikke verliefd op mij geworden toch is ze nog rationeel gebleven en had ze er goed over nagedacht.

Ik hoop aan de ene kant voor jullie dat het allemaal goed afloopt in jullie voordeel uiteraard maar hou er alsjeblieft rekening mee dat de vrouw in kwestie kiest voor het vriendje
  zaterdag 24 juli 2004 @ 19:50:45 #61
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20832616
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:29 schreef r0b1n het volgende:
Ik hoop aan de ene kant voor jullie dat het allemaal goed afloopt in jullie voordeel uiteraard maar hou er alsjeblieft rekening mee dat de vrouw in kwestie kiest voor het vriendje
Ja, daar hou ik heel zeker rekening mee. Voor mijn gevoel is de kans daarop op dit moment nog steeds wel zo'n 85%. Vlak voordat ze op vakantie ging voelde het alsof de kans 30% was, maar dat zal met het moment te maken hebben.

Als ik er rationeel mee omga dan HOOP ik ook gewoon eigenlijk dat ze zelf zo'n beslissing maakt. Ik zou me eeuwig schuldig voelen als haar relatie op de klippen loopt en dat ze er dan vervolgens na 'n maandje met mij erachter komt ze spijt heeft.
quote:
pfff... was het maar dinsdag Oh, en het sms-en gaat vrolijk door vandaag... Ze vertelde dat hij al vroeg wie er nou steeds smst. hmf...
Haha, herkenbaar. Die vraag van het vriendje is trouwens niet herkenbaar, die gast in mijn geval is nogal 'n onbehouwen boer die het geen drol lijkt te interesseren wat zijn vriendin bezighoudt. That's where I come in. Ik begin de sms'jes / mailtjes te missen, ze is nog maar 'n week op vakantie (EN WE HEBBEN EIGENLIJK HELEMAAL NIETS ALS HET GOED IS)...
  zaterdag 24 juli 2004 @ 20:12:10 #62
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_20832982
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:50 schreef Sjorz het volgende:
die gast in mijn geval is nogal 'n onbehouwen boer die het geen drol lijkt te interesseren wat zijn vriendin bezighoudt. That's where I come in.
Zegt zij dat, of heb jij dat zelf geconcludeerd? Is nogal een nuancering als je 't mij vraagt. En uiteraard zie jij jezelf als een veel betere vriend dan die waar ze nou mee heeft, want jij wilt haar ook. Je houdt je zelf voor de gek, klaar.

Ze heeft al iemand, einde discussie. En ja, dat is makkelijk gezegd, maar het ís ook makkelijk. Ze heeft al iemand, deal with it.
pi_20833025
Dit is heel normaal
en daar moet je niets achter zoeken
Ik heb soms ook types waar ik enorm mee kan ouwehoeren en lachen
maar dan nog?
Dan ga je toch niet denken dat diegene iets van je wil?
Ze moeten trouwens andersom ook niet denken dat ik iets wil
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 20:19:34 #64
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20833111
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 20:12 schreef hobbs het volgende:
[..]
Zegt zij dat, of heb jij dat zelf geconcludeerd? Is nogal een nuancering als je 't mij vraagt. En uiteraard zie jij jezelf als een veel betere vriend dan die waar ze nou mee heeft, want jij wilt haar ook. Je houdt je zelf voor de gek, klaar.

Ze heeft al iemand, einde discussie. En ja, dat is makkelijk gezegd, maar het ís ook makkelijk. Ze heeft al iemand, deal with it.
Beetje kort door de bocht als je nauwelijks de/haar situatie kent he? Op je eerste vraag: ik heb die jongen 1x ontmoet, die conclusie komt echt van haar zelf. Ik ken die gozer verder helemaal niet en zou dan zulke uitspraken zeker niet verzinnen. Ze geeft ook zelf aan (en tenzij mijn redelijk ontwikkelde mensenkennis me compleet in de steek laat meent ze dit ook) dat hun relatie goed is, maar het grote minpunt is de interesse in elkaar en de communicatie naar elkaar toe. (hey don't ask me, als het MIJN relatie zou zijn zou, dit alleen al genoeg zijn om ermee te kappen, maar dat is dus haar probleem).

Maar ik zie mezelf ook zeker niet als "betere vriend", sterker nog, ik denk 't zelfs niet. Maar ook DAT is in principe niet mijn probleem.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 20:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Dit is heel normaal
en daar moet je niets achter zoeken
Ik heb soms ook types waar ik enorm mee kan ouwehoeren en lachen
maar dan nog?
Dan ga je toch niet denken dat diegene iets van je wil?
Ze moeten trouwens andersom ook niet denken dat ik iets wil
Zoals in dit topic staat (wat jij kennelijk niet helemaal hebt gelezen) geeft ZIJ juist signalen die ik niet begrijp. Als ik 'n relatie zou hebben waar ik niet vanaf wil zou ik niet aan iemand anders vertellen dat ik bij die persoon zou willen zijn, zou willen kussen, etc. Maar goed, als 't je echt interesseert lees je dit topic maar, misschien mag jij dan ook wel op de evt. bruiloft komen.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 20:28:39 #65
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_20833288
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 20:19 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht als je nauwelijks de/haar situatie kent he? Op je eerste vraag: ik heb die jongen 1x ontmoet, die conclusie komt echt van haar zelf. Ik ken die gozer verder helemaal niet en zou dan zulke uitspraken zeker niet verzinnen. Ze geeft ook zelf aan (en tenzij mijn redelijk ontwikkelde mensenkennis me compleet in de steek laat meent ze dit ook) dat hun relatie goed is, maar het grote minpunt is de interesse in elkaar en de communicatie naar elkaar toe. (hey don't ask me, als het MIJN relatie zou zijn zou, dit alleen al genoeg zijn om ermee te kappen, maar dat is dus haar probleem).

Maar ik zie mezelf ook zeker niet als "betere vriend", sterker nog, ik denk 't zelfs niet.
Mijn excuses, maar ik denk dat je jezelf behoorlijk voor de gek houdt. Ik ben zelf ook man, ik weet hoe je denkt als je verliefd bent (of zelfs maar geinteresseerd). Ik weet hoe 't gaat als je uitspraken over anderen zo bij gaat draaien dat ze voor jou 't beste uitkomen. Klinkt lullig, maar zo is 't waarschijnlijk wel.

Maar zelfs als ik 't mis heb blijft er nog steeds staan dat zij al een vriend heeft. Deze hele discussie is zinloos, want zij heeft al een vriend. Je kunt wel gaan lopen denken: wat nou als, en stel nou dat, maar dat is niet de realiteit, want ze heeft al een vriend. Volgens mij moet zo wel duidelijk zijn wat ik bedoel.

Nou moet je niet denken dat ik je veroordeel, want ik vind 't ongehoord kut voor je dat je in deze situatie zit. Echt waar (ieder bedrijf zou minstens 5 vrijgezelle vrouwelijke medewerksters in dienst moeten hebben ). Ik hoop dat je óf snel er over heen bent, óf (en dat zou nog mooier zijn) een vrijgezelle dame treft waar 't ook zo mee klikt.

Ook van mij sterkte (en toch een beetje 't advies om 't misschien wat te laten rusten)
  zaterdag 24 juli 2004 @ 20:33:24 #66
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20833382
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 20:28 schreef hobbs het volgende:

[..]
Ook van mij sterkte (en toch een beetje 't advies om 't misschien wat te laten rusten)
Helaas heb je helemaal gelijk. Bij deze ga ik het van harte proberen. Ik wacht wel even af wat voor gesprek we na haar vakantie gaan hebben en tot die tijd ga ik het gewoon keihard van me afzetten. Thanks voor het meeleven, hoe verrot ook, I know you're right...

Edit: wat een werelds idee van die minimale grens van 5 vrijgezelle vrouwen per bedrijf! Waar kan ik de petitie tekenen??

[ Bericht 13% gewijzigd door Sjorz op 24-07-2004 21:03:09 ]
pi_20843445
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 20:28 schreef hobbs het volgende:

Laten rusten. Ik denk dat 't inderdaad het beste is ja. Ik wacht nog even het gesprek af die ik waarschijnlijk dinsdag zal hebben. De uitkomst is waarschijnlijk wel te voorspellen. Daarna moeten we elkaar maar een beetje met rust laten ben ik bang. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, we blijven elkaar immers nog wel redelijk vaak zien op het werk. Zal wel moeilijk zijn...

5 vrijgezelle vrouwen... ze zullen er vast wel zijn (groot bedrijf), maar ja...die vallen niet op me.
  zondag 25 juli 2004 @ 22:49:14 #68
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20855332
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef Cancel het volgende:
5 vrijgezelle vrouwen... ze zullen er vast wel zijn (groot bedrijf), maar ja...die vallen niet op me.
Ga je nog wel even laten weten wat de uitkomst is? Ben toch wel benieuwd...
En die vrijgezelle vrouwen, weet je wel ZEKER dat ze niet op je vallen? Sinds mijn huidige "ervaring" ben ik daar toch anders tegenaan gaan kijken. Dus zelfs als 't (waarschijnlijk) niets wordt, 't is sowieso goed voor m'n zelfvertrouwen dit "avontuur".

Was trouwens lekker bezig alles van me af te zetten, al paar dagen niets van 'r gehoord. Tot ik vandaag weer 'n mailwisselinkje met haar in een internetcafe kon voeren. Damn... all wrong again.
pi_20871186
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Was trouwens lekker bezig alles van me af te zetten, al paar dagen niets van 'r gehoord. Tot ik vandaag weer 'n mailwisselinkje met haar in een internetcafe kon voeren. Damn... all wrong again.
Herkenbaar Da's tevens nadeel van elkaar elke dag zien op het werk, afstand nemen is niet zo makkelijk. Ik krijg dan al snel mailtje van wat is er? Ik hou het meestal maar op te druk. Naja vandaag was wel weer gezellig Die van mij gaat trouwens volgende week ruim 2 weken weg misschien maar beter ook.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 18:56:27 #70
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20894042
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef Cancel het volgende:

[..]

Laten rusten. Ik denk dat 't inderdaad het beste is ja. Ik wacht nog even het gesprek af die ik waarschijnlijk dinsdag zal hebben. De uitkomst is waarschijnlijk wel te voorspellen. Daarna moeten we elkaar maar een beetje met rust laten ben ik bang. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, we blijven elkaar immers nog wel redelijk vaak zien op het werk. Zal wel moeilijk zijn...

En? Vertel op! Ben wel nieuwsgierig!!

Ik moet nog 10 nachtjes slapen voordat ik 'r echt ga spreken. Argh! Come on, Sjorz, zet 'r uit je hoof jong... Ik ben als afleidingsmanoeuvre maar begonnen met alle vrouwen die ik tegenkom op straat en kantoor diep in de ogen te kijken. Helpt geen zak, maar goed...
pi_20894279
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Sjorz het volgende:
Ga je nog wel even laten weten wat de uitkomst is? Ben toch wel benieuwd...

De uitkomst.. tja.. we hebben vandaag onder vier ogen gepraat. Wat ik eigenlijk al zei, ze gaat voor d'r vriend, waar ze immers waarschijnlijk binnenkort een aanzoek van krijgt. We hebben het wel erg relaxed besproken op zich. Ze voelt zeer zeker wat voor me, maar het kan gewoon niet als je al gelukkig bent met je huidige relatie. Ik had het moeilijk afgelopen weekend, zij ook wel een beetje, maar niet heel erg, omdat ze bij die gozer was.
Het was volgens haar op den duur een beetje uit de hand gelopen. De gevoelens kwamen mede omdat ze haar vriend weinig zag en zodoende onbewust toch een beetje compensatie zocht. Ze had ook niet verwacht dat ik ook wat voor haar ging voelen en toen dat eenmaal bekend was wist ze zich dan ook geen raad.
Ik heb gezegd om het van beide kanten rustiger aan te doen. Kijk, ik wil niet haar relatie kapot maken en dan de "klootzak" zijn bij al onze gezamelijke kennissen en vrienden. Is niet leuk voor beiden natuurlijk. Ik ga ook niet tevergeefs haar proberen voor me te winnen. Dat gaat me teveel moeite kosten en met een enorm grote kans dat het toch niet lukt. Tijdverspilling...
Hoe nu verder... tja... elkaar een beetje ontlopen. Ik moet haar uit m'n systeem krijgen en zij mij. Hoe dat gaat lopen zien we in de loop der tijd wel. Gaat wel wat moeilijk op werk. Heb vandaag ook nog met haar gewerkt (gesprek was een uurtje voor aanvang werk gedaan) en we hadden het naar ons zin. Soms nog iets teveel misschien... Ik zag dat ze zich moest inhouden en ik moest dit ook nog wel... Er zit nog wel een zekere spanning tussen ons... of die ooit weg gaat, de tijd zal het leren.

Voorlopig kan ik beter op zoek gaan naar een vrijgezelle collega...
pi_20895484
Hallo mannen,hier even mijn mening:

Dat er dit soort spanning op de werkvloeren heerst,is erg herkenbaar.Ik hoor dit veel in mijn omgeving en zelf heb ik er ook "last" van.Ik denk dat je serieuze bedoelingen echt uit je hoofd moet halen.Het is juist de spanning die het zo leuk maakt.Of je maakt de eventuele fout door een stapje verder te gaan,met het risico dat je er spijt van krijgt omdat je nu toch wel erg verliefd wordt op de persoon in kwestie.Of je laat het zoals het nu is en blijft lekker flirten.Ik zie mijn collega meer dan mijn eigen vrienden of familie,dus we bespreken een hoop privedingen.Hierdoor krijg je een band en beginnen er ineens gevoelens op te spelen die verdacht veel op verliefdheid lijkt.Pff af en toe moeilijk,maar het kan mij ook een lekker gevoel geven en bovendien ga ik met plezier naar m'n werk.Ik heb diverse malen gedacht over dat stapje verder.In mijn geval is het zo dat mijn collega al jaren lang een relatie heeft en ik niet.We flirten heel wat af en ik weet ook bijna zeker dat ik mijn collega zo kan meenemen voor 1 nachtje.Wil ik dat??Hmm misschien wel,maar ik vraag me af of die spanning dan niet meteen in elkaar stort.Op zo'n moment heb je je helemaal blootgegeven.Nee ik hou het voorlopig bij flirten.Enne mocht het toch nog verder gaan dan dat...........jullie horen van mij.
pi_20942256
De welbekende spijker wordt hier volgens mij op zijn kop geslagen...

Hoe graag iedereen ook wil, het gaat om die spanning en wat gebeurt daarmee als het er echt een keertje van komt?? Tot nu toe zie ik nog steeds meer nadelen dan voordelen, behalve dan dat je misschien keihard op je bek gaat en eindelijk weer tot bezinnen komt, maar volgens mij wil niemand dat meemaken...
Ik geef Sjorz nog de meeste kansen trouwens, aangezien hij al te horen gekregen heeft dat er van de andere kant ook meer gevoelens zijn dan alleen die spanning... (toch?).

Nog een vraagje voor Springgirl: Zou je dit ook doen als je zelf een (goede) relatie zou hebben?

En een voor de lurkers: is er misschien ook iemand die wel positieve ervaringen heeft na het 'verder gaan'?! Hoeft geen 'echte' relatie te zijn, een heftige affaire ofzo is ook goed.
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:45:15 #74
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20942435
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Jeb het volgende:
...

Ik geef Sjorz nog de meeste kansen trouwens, aangezien hij al te horen gekregen heeft dat er van de andere kant ook meer gevoelens zijn dan alleen die spanning... (toch?).

...
Ah, dat is alvast meegenomen, die kans. Ik moet inderdaad nog 'n weekje wachten voor zij terug is van vakantie. We hebben voor haar vakantie al een redelijk diep gesprek gehad waarin zij aangaf dat zij in haar huidige relatie echt iets mist. Ik vroeg haar ook vrij subtiel of zij dacht dat zij met haar huidige vriend oud zou willen worden. Ze "wist het niet, zat midden in het proces om dat uit te zoeken en neigde soms wel naar een kant". (iemand die dat psychologisch kan toelichten?)

Als je daar bij optelt dat ik haar voorlopig op de werkvloer niet meer zal zien (dus die "spanning" is niet meer actueel), dat de laatste mailtjes met steeds meer X'en werden afgesloten en er steeds meer gebeld wordt... hmm... of ik er blij mee moet zijn weet ik nog steeds niet, nog maar even dat weekje geduld dan.
pi_20943142
Ik denk het wel,waarom?Het is niet zomaar uit de lucht komen vallen,het begon met grapjes,daarna kwamen er complimenten over en weer en nu is het zover dat we heel intiem mailen en waar echt de vonken vanaf spatten.Het is zo stiekem en oh zo spannend.Het is ook zeker mijn intensie niet om een "relatie" met hem te beginnen,en zijn intensie ook niet!Dat gevoel,gaat zo diep,moeilijk uit te leggen.Is trouwens al eerder gebeurd toen ik wel een relatie had,ging niet verder dan stiekem zoenen in de lift op m'n werk.Moet je zeggen dat mijn sexleven met mijn partner toen op en top was,gewoon doordat ik zo'n spanning(een lekkere spanning)in m'n lijf had zitten.Nee ik kan er mee leven,zie er geen problemen in,alleen wel zodra het veel meer wordt.Wordt moeilijk samenwerken denk ik!Als je dit doet,bedenk dan gewoon dat een relatie er gewoon niet inzit,tenzij je beide geen partner hebt of wel zo goed bij elkaar past dat je daarvoor je relatie op wilt geven.Maar ik denk echt dat de spanning het allemaal mooier maakt dan het werkelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')