abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:36:33 #26
55900 GM
vind ik dan toch
pi_20470386
Zoek er niet te veel achter. Je kunt namelijk ook vriendschappelijk erg openhartig zijn.

En over sommige dingen praat je nu eenmaal makkelijker met iemand die wat verder van je afstaat dan bijvoorbeeld je partner, helemaal als dat per mail is, dat verlaagt nu eenmaal grenzen die je normaal gesproken wat hoger hebt liggen.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_20479685
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef GM het volgende:
Zoek er niet te veel achter. Je kunt namelijk ook vriendschappelijk erg openhartig zijn.

En over sommige dingen praat je nu eenmaal makkelijker met iemand die wat verder van je afstaat dan bijvoorbeeld je partner, helemaal als dat per mail is, dat verlaagt nu eenmaal grenzen die je normaal gesproken wat hoger hebt liggen.
Zit wel wat in. En als jullie zo openhartig praten weet je ook vast wel hoe haar relatie ervoor staat. Als ze aangeeft dat alles toppie is dan lijkt het me niet dat je die relatie moedwillig moet gaan verpesten (ook al is ze er zelf bij als deze verpest wordt). Kan me verder wel in jouw situatie verplaatsen overigens.
I think I love beer.
pi_20493405
Zo mailen is geweldig =D Maar denk je er wel goed over na of je ECHT meer wilt en of je wel wilt weten hoe ze erover denkt, of dat je gewoon de spanning fijn vindt, want het moet het wel waard zijn om relaties te gaan verzieken/problemen te gaan creeren.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:49:21 #29
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_20493781
Het lijkt me niet verstandig om hierop in te gaan.
Ze heeft een relatie. Een hele lange relatie.
Deze hoor jij te repecteren, no matter what!

Dus zelfs als het wat minder zou gaan tussen haar en haar partner, zou ik als ik jou was niets ondernemen. Dat is voor alle partijen verkeerd. Dadelijk ben jij de gebeten hond/de oorzaak van het hele gesodemieter. Besides, jullie werken samen. Dit heeft effect ophet werk en je persoonlijke leven.

Als het zo moet zijn, dan komt dat vanzelf wel.
Maar vanuit jou moet dit niet komen.
Dus leuk praten ok, goede vriendschap ok, maar dat was het dan ook.
Daar blijft het bij.

Wees verstandig en denk goed na!
Succes!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_20502859
okok, erg late reactie

maar logs plaatsen, mails plaatsen en foto's plaatsen doen we niet zomaar
weg dus.

[ Bericht 90% gewijzigd door DarkElf op 19-07-2004 13:55:40 ]
pi_20535754
je hebt te maken met een Ti Ta Teaser

Lekker toch.. Enjoy
  zondag 11 juli 2004 @ 21:34:50 #32
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20559156
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:49 schreef Mukie het volgende:
Het lijkt me niet verstandig om hierop in te gaan.
Ze heeft een relatie. Een hele lange relatie.
Deze hoor jij te repecteren, no matter what!

Dus zelfs als het wat minder zou gaan tussen haar en haar partner, zou ik als ik jou was niets ondernemen. Dat is voor alle partijen verkeerd. Dadelijk ben jij de gebeten hond/de oorzaak van het hele gesodemieter. Besides, jullie werken samen. Dit heeft effect ophet werk en je persoonlijke leven.

Als het zo moet zijn, dan komt dat vanzelf wel.
Maar vanuit jou moet dit niet komen.
Dus leuk praten ok, goede vriendschap ok, maar dat was het dan ook.
Daar blijft het bij.

Wees verstandig en denk goed na!
Succes!
Je hebt helaas helemaal gelijk. Gelukkig lijkt zij haar relatie ook te respecteren, dus voorlopig geen problemen op dat gebied. Het zal in elk geval niet van mij komen nee. Damn... waarom hebben leuke vrouwen toch altijd al 'n vriend?
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_20559401
Ben het ook wel erg met Mukie eens. Jij bent waarschijnlijk op zoek naar een vriendin en zij naar iemand om haar hart te luchten/ mee te kletsen. Dus zoek er lekker een vriendin bij. Dan kunnen jullie over elkaars vriend/vriendin ouwehoeren
  zondag 11 juli 2004 @ 22:13:03 #34
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20560231
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Kentaro het volgende:
Ben het ook wel erg met Mukie eens. Jij bent waarschijnlijk op zoek naar een vriendin en zij naar iemand om haar hart te luchten/ mee te kletsen.
Precies! Zo voelt 't ook ja.
quote:
Dus zoek er lekker een vriendin bij. Dan kunnen jullie over elkaars vriend/vriendin ouwehoeren
Will do! Zou een heleboel oplossen. Dit is namelijk niet echt oke zo.
  maandag 12 juli 2004 @ 18:17:14 #35
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_20578508
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:13 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Precies! Zo voelt 't ook ja.
[..]

Will do! Zou een heleboel oplossen. Dit is namelijk niet echt oke zo.
Sterkte iig!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_20641096
Dit klinkt behoorlijk bekend, heb ongeveer hetzelfde. In januari interne verhuizing en ik kwam alleen bij haar op het kantoor te zitten. Daarvoor hadden we al leuk contact maar toen klikte het pas echt, zo goed dat het collega's al begon op te vallen. Heel veel lol samen, leuke gespreken en na werktijd ook nog op msn met elkaar spreken. Na en maand ging ik weer verhuizen van plek en kwam iets verderop te zitten toen begon het mailen, heel persoonlijk en leuk, beetje flirten etc. Ik vind haar dus echt heel leuk en dat weet ze ook wel, vaak genoeg hintjes laten vallen en het is gewoon niet als normale collega's d'r is gewoon meer. Alleen ze heeft dus een ook een vriend, een onderwerp waar ze bijna nooit over heeft en komt het even ter sprake wordt er al snel van onderwerp veranderd.

Sinds enkele maanden ben ik naar andere afdeling gegaan en we sturen zo'n 30 mailtjes per dag, gaat over vanalles en nog wat. Daarnaast komt ze me om de zoveel tijd halen om buiten te roken (ik rook zelf dus niet ) collega's noemden ons al het lovekoppel, daar moet ze dan alleen maar om lachen. Ze noemde de tjid dat we samen op kantoor zaten de leukste tijd in 2 jaar bij dit bedrijf en nog wel meer van dit soort dingen. Zouden samen een keer wat leuks gaan doen maar is er nogsteeds niet van gekomen, sinds kort woont ze wel in dezelfde stad dus dat maakt het wel wat makkelijk. Ze is gewoon bijzonder, ben nog nooit iemand tegengekomen zoals haar. Het klikt gewoon, ze is lief, ziet er goed uit en kan geweldig met d'r lachen. Maarja ze heeft nogsteeds dus die vriend dus voor mij blijft het hierbij het is aan haar. Ik ga niet stoken in hun relatie, zal daar zelf ook niet over beginnen dus helaas blijft het zoals het nu is (ook al is dat erg gezellig en leuk). Al merk ik wel dat sinds 2 weken ze iets afstandelijker wordt met haar manier van mailen, waarom weet ik niet, ze is niet meer zo direct als vroeger maar voor de rest is er niks veranderd in haar doen tegen mij.

Tja ik ga dus gewoon maar op dezelfde manier door, we hebben nog genoeg lol samen en mocht er toch wat gebeuren dat zou dat heel leuk zijn maar moet er vanuit gaan dat dat niet gebeurd en sta dus ook open voor andere.

Ze komt me weer halen om te roken

[ Bericht 0% gewijzigd door mouzzer op 15-07-2004 17:30:46 ]
pi_20641252
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Haha, DAMN... I wish... Als dit ooit nog gaat gebeuren tracteer ik iedereen die in dit topic heeft gereageerd!
Maar ook iemand met serieuze gedachten hierover?
Hierbij haha, ik stem op appel-kruimel taart

Ontopic: tis niet heel bijzonder, zorg alleen dat je een duidelijke lijn blijft zien via digitale geiligheid
en lichamelijk contact, stel dat ze daar dus niet op zit te wachten, in tegenstelling tot wat andere
beweren klaagt ze je straks aan wegens sexuele intimidatie of iets in die trant en dan zijn
de rapen gaar he (dwz de spreekwoordelijke.. don't let me get started )

Je kan het dr natuurlijk ook gewoon ff mailen, wat ze nou precies wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door livors op 15-07-2004 13:56:49 (Typefout) ]
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:58:04 #38
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20646388
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:49 schreef mouzzer het volgende:
...heel verhaal...
Hmm, inderdaad erg herkenbaar! Ik blijf 't wel lastig vinden. Ik merk trouwens dat de laatste paar mailtjes ook wel ietsje afstandelijker worden. Maakt 't wel makkelijk. Misschien ga ik 't maar afbouwen. Life ain't fair...
pi_20652164
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:58 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Hmm, inderdaad erg herkenbaar! Ik blijf 't wel lastig vinden. Ik merk trouwens dat de laatste paar mailtjes ook wel ietsje afstandelijker worden. Maakt 't wel makkelijk. Misschien ga ik 't maar afbouwen. Life ain't fair...
Het blijft zeker lastig, merkte dat ik te snel iets ging zoeken achter de dingen die ze zei, me er te makkelijk door liet beinvloeden zo van wat bedoelt ze hier nu weer mee. Het is gewoon een meisje die heel open en direct tegen mensen kan zijn en ik moet daar gewoon rekening mee houden. Al weet ik wel dat ze met niemand anders zo'n contact heeft op het werk als dat wij hebben. En ook al worden de mailtjes iets afstandelijker (geen afsluitingen meer als heel veel liefs etc.) het aantal mailtjes wordt wel meer, we raken gewoon nooit uitgepraat

Ze zoekt nogsteeds mij op, zo hebben we een bbq waar ik bij moest zijn van haar en binnenkort een telling waar ze nu aan het proberen is om te regelen dat we samen in een groepje zitten. Zoals ik al zei we kunnen het gewoon heel goed met elkaar vinden, mocht dat ooit uitgroeien tot iets dan is dat heel mooi maar ik ga voor mezelf gewoon vanuit dat het een hele goede vriendschap is en afbouwen zal ik dus ook niet gaan doen. Paar keer wel wat geminderd qua contact en dan krijg ik al snel mailtjes van is er wat, ik vind het niet leuk je zo te zien. Heb ik iets verkeerd gezegd?

Het is niet altijd een makkelijke situatie als je het contact wil minderen want je kan elkaar niet uit de weg gaan op het werk. Leven is inderdaad niet altijd even eerlijk maar ben blij haar ontmoet te hebben, she makes me happy Sterkte iig!
  zondag 18 juli 2004 @ 20:42:24 #40
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20707795
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 22:13 schreef mouzzer het volgende:
... Sterkte iig!
Jemig, we zouden bijna dezelfde persoon kunnen zijn ofzo. Is gewoon eng herkenbaar.

In mijn situatie wordt het er niet echt makkelijker op. Want come on, wat de f*** moet ik met sms'jes dat ze mij eigenlijk erg lief vindt (en dat ze daar zelf ook van schrikt en eigenlijk voor zichzelf had willen houden)? Of mailtjes dat ze aan me denkt en mij mist... Probleem is dat je bij een br33zah-meisje van 16 zoiets misschien niet al te serieus moet nemen, maar dit is een academica van 28... Iemand een idee, lijkt toch vrij serious? I'm getting kinda confused...

Edit: dit gaat he-le-maal niet goed, volgens mij ben ik hartstikke verliefd aan 't worden. EN IK KEN HAAR NAUWELIJKS!

[ Bericht 15% gewijzigd door Sjorz op 19-07-2004 01:26:03 ]
  maandag 19 juli 2004 @ 01:24:39 #41
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20713577
shit... moet zo laat ook niet editen... foute knop
pi_20714606
Ik wil je niet ontmoedigen of zo hoor, maar ik heb ook wel eens zo'n soort situatie gehad, waarmee ik dus met succes (lees: voor 2 maanden) wat mee ben begonnen.

In het begin is het harstikke leuk en zo natuurlijk, maar als het een beetje serieus begint te worden verandert iets. Je bekijkt elkaar met heel andere ogen. Je zult jezelf dus echt goed moeten vragen of je je vriendschap ervoor op het spel wilt zetten.

Daarnaast heeft ze al een relatie, dat maakt het alleen maar nog veel moeilijker... Veel succes ermee in ieder geval
  maandag 19 juli 2004 @ 06:58:52 #43
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20715363
quote:
Op maandag 19 juli 2004 02:46 schreef Konijntjesstamper het volgende:
Ik wil je niet ontmoedigen of zo hoor, maar ik heb ook wel eens zo'n soort situatie gehad, waarmee ik dus met succes (lees: voor 2 maanden) wat mee ben begonnen.

In het begin is het harstikke leuk en zo natuurlijk, maar als het een beetje serieus begint te worden verandert iets. Je bekijkt elkaar met heel andere ogen. Je zult jezelf dus echt goed moeten vragen of je je vriendschap ervoor op het spel wilt zetten.

Daarnaast heeft ze al een relatie, dat maakt het alleen maar nog veel moeilijker... Veel succes ermee in ieder geval
Hmm... wel 2 leuke maanden? Maar ik begrijp je punt en denk ook dat het als 't serieus wordt en blijft ook wel wat gaat veranderen. Alleen: wat heb ik daar op dit moment aan? Ik wil inderdaad sowieso de vriendschap niet kwijt, maar als zij zelf ook aangeeft dat ze in haar huidige relatie iets echt mist en dat bij mij wel denkt te "vinden"... what o what am I to do... Ik zit dan ook weer zo in elkaar dat ik heel sterk het gevoel heb dat ik superfout bezig ben, ik bedoel, die twee wonen in een prachtig huis samen, kennen elkaar al jaaaren, en van de buitenkant lijkt er niets mis met die relatie. Van mijzelf kan ik de gevoelens nog wel verklaren, maar ik begrijp haar gewoon niet. :'(

Concrete tips? Misschien toch gewoon alles afkappen wat in de richting van "serieuze relatie" gaat? Ik merk nu gewoon echt aan haar dat ze ook fysiek bij mij zou willen zijn, terwijl het eerst alleen over het goede gesprek -wat altijd lukt- ging. Maar ja, behalve op 't werk heb ik haar buiten kantoortijd 2x gezien, dus waar lullen we over? En zo'n leuke jongen ben ik nou ook weer niet...

(panic mode activated)
pi_20716005
Ze zoekt een soort van vluchtweg of leuke afleiding en toevallig ben jij dat
Ik denk dat het dus niet zozeer om jou gaat, maar je hapt toe en dus ben je geschikt .
Ms zoekt ze een aanleiding/middel om iets in haar relatie te bewerkstelligen.
Het zij ruzie forceren, het zij ms jaloers maken of ze wil gewoon een uitlaatklep, iemand om tegen aan te zeuren over van alles en nog wat.

Ik zou oppassen als ik jou was, laat je niet gebruiken als oplosmiddel voor haar relatieproblemen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20716537
quote:
Op maandag 19 juli 2004 09:31 schreef milagro het volgende:
Ze zoekt een soort van vluchtweg of leuke afleiding en toevallig ben jij dat
Ik denk dat het dus niet zozeer om jou gaat, maar je hapt toe en dus ben je geschikt .
Ms zoekt ze een aanleiding/middel om iets in haar relatie te bewerkstelligen.
Het zij ruzie forceren, het zij ms jaloers maken of ze wil gewoon een uitlaatklep, iemand om tegen aan te zeuren over van alles en nog wat.

Ik zou oppassen als ik jou was, laat je niet gebruiken als oplosmiddel voor haar relatieproblemen.
Daar heb ik ook al rekening gehouden en het zal er vast mee te maken hebben. Alleen in mijn geval heeft ze het zo goed als nooit over d'r relatie. misschien is het gewoon aandacht maar na 6 maanden zou dat dan wel moeten afnemen toch? Bij mij zijn het nog geen smsjes of mailtjes dat ze me mist ofzo alleen mailtjes van je bent lief etc. Maar dit weekend was er weer iets waardoor het misschien toch wel gewoon de aandacht op zich is, afleiding van het werk enzo. Sinds ik terug ben van vakantie is er wel iets veranderd in haar houding. Zij is 24 en we hebben elkaar de laatste 7 maanden goed leren kennen misschien werd het wel een gewoonte om zoveel te mailen en het is wel makkelijk dat als het slecht gaat in je relatie er dan iemand is om gewoon mee te praten. Helaas gebeurd mij dit wel vaker alleen deze keer is de klik veel erger. Tijd voor nog een vakantie

Vraag is in hoeverre moet ik dit serieus nemen, is het alleen vriendschap of toch meer waar ze misschien niet al wil toegeven en op deze manier dan maar de veilige oplossing voor haar kiest. En wat gebeurt er als ik echt zeg wat ik voor haar voel, hoeveel zal er vanderen positief of negatief. Ik wil haar dus ook niet voor het blok zetten of laten kiezen, het moet van haar komen. Vragen, vragen... ah well life is great..

[ Bericht 12% gewijzigd door mouzzer op 19-07-2004 13:18:20 (toevoeging) ]
pi_20720611
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:28 schreef Sjorz het volgende:
Vage vraag, op m'n werk heb ik 'n (vrouwelijke) collega waar ik min of meer per ongeluk, buiten werk om, mee aan 't mailen ben geslagen. Deze mailtjes zijn echt heel "diepgaand"/openhartig, we schrijven allebei echt wat we denken (over van alles en nog wat), best heel apart. Zit een soort niet te omschrijven spanning in. Ik vind (en heb dat ook al in 'n mail gezet) het een leuke meid die er goed uitziet. Da's wel redelijk wederzijds (al ben ik geen meid) . Het maffe is dat zij gewoon al vijf jaar 'n relatie heeft en zelfs gelukkig samenwoont.

"In het echt", als we elkaar op 't werk tegenkomen is er ook wel 'n beetje die spanning, maar toch veel minder. Ik weet natuurlijk dat ze gewoon al "bezet" is en er zijn geen redenen om aan te nemen dat die relatie op gaat houden ofzo.

Als ik er over nadenk, is dit toch best ongebruikelijk? Of kent iemand dit?

(edit: of heb ik gewoon met een professionele mind-fucker te maken?)
Godverdomme man, dit lijkt echt sprekend op wat ik heb meegemaakt, of beter gezegd: mijn (inmiddels ex-!!!) vriendin... Wij hadden ook 5 jaar een relatie, inmiddels waren we samenwonend, begon ze ook steeds meer contact met een collega te krijgen. Op het einde ook SMS-en en 'vriendschappelijke' afspraakjes achter mijn rug om... Volgens mij hadden zij ook die 'spanning' waar jij het over hebt...

Mijn advies: Ga niet lopen klooien in andermans relatie. Inmiddels zijn wij uit elkaar gegaan, waarom begrijp ik nog steeds niet, zal wel iets te maken hebben met die 'kortsluiting in hun hoofd' waar een ander topic al over gaat... Maar het gaat er bij mij niet in dat deze 'relatie' geen invloed gehad heeft op de beslissing van mijn ex... Al dat soort dingen spelen mee...

Als ik die gozer tegenkom doe ik hem nog steeds wat aan denk ik... Echt laf om de spontane leuke jongen uit te hangen bij iemand die al 5 jaar een relatie heeft... Tuurlijk kan je dan een spanning creëren...

Aan de andere kant: Tja, als zij er zelf om 'vraagt', kan ik het je ook niet helemaal kwalijk nemen... Maar goed, dit is in elk geval 'mijn' kant van de situatie... Weet wat je kapot kan maken...
pi_20721353
*tvp*
  maandag 19 juli 2004 @ 17:11:31 #48
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_20724928
Ok, gezien de reacties hier bestaat de kans dat het in sommige gevallen echt 'iets' kan worden. Maar om even de advocaat van de duivel uit te hangen:

Het is voor haar toch hardstikke mooi dat ze nu zowel een vriend als een aanbidder heeft? Ze krijgt twee keer zoveel aandacht! Een vriend om leuke dingen mee te doen, tegen aan te hangen op de bank, te sexen, naar feestjes te gaan, kortom om te leven. En een aanbidder om een goed gesprek mee te hebben, al haar gedachtes te spuien en een beetje mee te flirten.
Als ik haar was zou ik mooi niet kiezen en proberen de situatie zo te houden als het nu is. En als ik dingen hoor als "ze respecteert haar relatie", "in het echt is de spanning minder", "ik heb haar buiten kantoortijd maar 2x gezien" dan voorzie ik eerlijk gezegd niet zo snel een doorbraak.

Catch my drift?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 19 juli 2004 @ 17:35:31 #49
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_20725441
quote:
Op maandag 19 juli 2004 17:11 schreef HenryHill het volgende:
Ok, gezien de reacties hier bestaat de kans dat het in sommige gevallen echt 'iets' kan worden. Maar om even de advocaat van de duivel uit te hangen:

Het is voor haar toch hardstikke mooi dat ze nu zowel een vriend als een aanbidder heeft? Ze krijgt twee keer zoveel aandacht! Een vriend om leuke dingen mee te doen, tegen aan te hangen op de bank, te sexen, naar feestjes te gaan, kortom om te leven. En een aanbidder om een goed gesprek mee te hebben, al haar gedachtes te spuien en een beetje mee te flirten.
Als ik haar was zou ik mooi niet kiezen en proberen de situatie zo te houden als het nu is. En als ik dingen hoor als "ze respecteert haar relatie", "in het echt is de spanning minder", "ik heb haar buiten kantoortijd maar 2x gezien" dan voorzie ik eerlijk gezegd niet zo snel een doorbraak.

Catch my drift?
Ja, ik catch jouw drift. Maar de situatie is ondertussen wel iets verergerd. Als ze aangeeft dat ze bij me wil zijn, mij wil vasthouden, zoenen, etc... en dat ze me mist, en steeds aan me denkt, that's not good. Ik heb misschien zelf ook wel te enthousiast gereageerd (maar hey, als ik iets voel komt dat er toch uit op een of andere manier). Laat ik 'n idee geven: ik weet voor de volle 100% zeker dat als ik de sms'jes in mijn telefoon aan haar vriend laat lezen, dat hun relatie deze week nog voorbij is. Daar klets je je niet mee weg dat 't als geintje bedoeld is. (jammer dat ze niet Victoria Beckham heet ofzo, anders had ik m'n telefoon voor een paar ton aan SBS6 kunnen verkopen) Maar goed, even serieus: in mijn geval is er denk ik zeker wel 'n snelle doorbraak. Alleen wil ik die eigenlijk misschien helemaal niet meemaken.
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:41 schreef dj_raoul het volgende:

[..]

Godverdomme man, dit lijkt echt sprekend op wat ik heb meegemaakt, of beter gezegd: mijn (inmiddels ex-!!!) vriendin... Wij hadden ook 5 jaar een relatie, inmiddels waren we samenwonend, begon ze ook steeds meer contact met een collega te krijgen. Op het einde ook SMS-en en 'vriendschappelijke' afspraakjes achter mijn rug om... Volgens mij hadden zij ook die 'spanning' waar jij het over hebt...

Mijn advies: Ga niet lopen klooien in andermans relatie. Inmiddels zijn wij uit elkaar gegaan, waarom begrijp ik nog steeds niet, zal wel iets te maken hebben met die 'kortsluiting in hun hoofd' waar een ander topic al over gaat... Maar het gaat er bij mij niet in dat deze 'relatie' geen invloed gehad heeft op de beslissing van mijn ex... Al dat soort dingen spelen mee...

Als ik die gozer tegenkom doe ik hem nog steeds wat aan denk ik... Echt laf om de spontane leuke jongen uit te hangen bij iemand die al 5 jaar een relatie heeft... Tuurlijk kan je dan een spanning creëren...

Aan de andere kant: Tja, als zij er zelf om 'vraagt', kan ik het je ook niet helemaal kwalijk nemen... Maar goed, dit is in elk geval 'mijn' kant van de situatie... Weet wat je kapot kan maken...
Hmm, heb me inderdaad al de situatie proberen voor te stellen voor die vriend van haar. En ik ben wel sociaal genoeg dat ik me ERG onprettig zou voelen om zoiets voor iemand kapot te maken. Maar goed, die relatie is dus gewoon niet sterk. Je hebt wel helemaal gelijk dat het haar keuze moet zijn, dus ik ga volledig proberen om haar zoveel mogelijk uit m'n hoofd te zetten. Als het uit gaat met haar relatie moeten we misschien maar 's gaan kijken of we er wat van kunnen maken, maar ik wil zeker niet een relatie-destroyer worden. Zou mezelf niet meer aan willen kijken. Waarom is die meid toch zo bezig... Zucht... Iemand nog tips hoe ik een vriendin kan dumpen die eigenlijk -nog- geen vriendin is?
  maandag 19 juli 2004 @ 18:10:46 #50
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_20726287
quote:
Op maandag 19 juli 2004 17:35 schreef Sjorz het volgende:
Maar goed, even serieus: in mijn geval is er denk ik zeker wel 'n snelle doorbraak.
Ah ok, ja, als je het zo stelt wel ja
quote:
Alleen wil ik die eigenlijk misschien helemaal niet meemaken.
Mwoah, er zitten inmiddels flinke barsten in die relatie. Ik denk niet dat, door weg te gaan, die relatie ook opeens weer helemaal goedkomt. Dus wat dat betreft ben je misschien al een beetje de 'destroyer' (samen met haar, natuurlijk).

Moet je ermee doorgaan? Aan de ene kant is het niet netjes, aan de andere kant kan je jezelf straks wel voor je kop slaan als je een hele mooie kans zou laten lopen. Da's een afweging.

Weet je waar ik het vanaf zou laten hangen? Hoe graag wil je een relatie met een leuke meid, en als je haar laat lopen, hoe snel denk je dat je een nieuwe leuke meid in je leven kunt krijgen (die voor jou gaat, natuurlijk)?
Als je niet zo nodig hoeft, of als je genoeg manieren hebt om nieuwe leuke dames tegen te komen en te strikken, dan zou ik het niet doen.

Maar anders...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')