quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
...voorover duwen, kontje butsen, het ging er hard aan toe ...
*LOL* Oké, nu ik het zo herlees.... maar het was niet het demoteam, maar de cursistenles! Dat zijn allemaal vrouwen op 3 jongens na, waarvan er geen man is zo ongeveer (en da ben IK nie!!!!). Maar ik zit altijd te keten me zo'n meiske daar... dus we zaten elkaar constant te fokken. Duw, pootje haak etc etcquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
en kontje butsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Oké, nu ik het zo herlees.... maar het was niet het demoteam, maar de cursistenles! Dat zijn allemaal vrouwen op 3 jongens na, waarvan er geen man is zo ongeveer (en da ben IK nie!!!!). Maar ik zit altijd te keten me zo'n meiske daar... dus we zaten elkaar constant te fokken. Duw, pootje haak etc etc
Wellk niveau zit je dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Oké, nu ik het zo herlees.... maar het was niet het demoteam, maar de cursistenles! Dat zijn allemaal vrouwen op 3 jongens na, waarvan er geen man is zo ongeveer (en da ben IK nie!!!!). Maar ik zit altijd te keten me zo'n meiske daar... dus we zaten elkaar constant te fokken. Duw, pootje haak etc etc
En? Hoe was 't?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef Waxxer het volgende:
Hahaiik ben weer terug van barren!
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:43 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En? Hoe was 't?
Euy! Da lijkt op ons dansjequote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef Twaalfje het volgende:
Ff me nieuwe avatar showen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
Mja maar ik heb zo'n gewoonte mensen te verwijderen die ik zelden spreekquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou je homo's deleten? Die zijn best leuk af en toe
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:33 schreef Ang3l het volgende:Je hebt MIJ d'r uit gegooid!
Ik moet m'n lijst ook maar 's opschonen
Al die gay.nl d'ruit en die oude van CU2 en zo
Ik klik te snel op accepteren en dan is het "Hoi" "Hoe is het?" " Ok" en dan maanden niets
Vind je het heel gek?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ik neem aan dat ik er ook uit ben?
Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Vind je het heel gek?
Ik heb je deze maand nog gesproken!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]Daarom dus, en nu niemand hier
Jij staat ook in mijn lijst maar je bent niet op msn !quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je deze maand nog gesproken!
Ik eis een terugplaatsing in de lijst!
ooOW DNA IS'T GOEDquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jij staat ook in mijn lijst maar je bent niet op msn !
Dat is maar goed ook, anders komt ment niet meer aan werken toe.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ooOW DNA IS'T GOED(oops.... capslock)
Nee MSN en hotmail zijn geblokkeerd hier
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:01 schreef beaverhausen het volgende:![]()
woon je dicht bij de Slotlaan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:10 schreef Weemz het volgende:
Een zeer goedemorgen vanuit het zonnige Zeist gewenst
hoe kom je uit die eerste kamer???quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
http://server-admin.pwp.b(...)stery/nochatgame.htm
FRUSTREREND!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe kom je uit die eerste kamer???
edit: okay, laat maar, is me al gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ow okay![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef Marc_mga het volgende:
Ik wou dat ik ook in zeist woonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik in Utrecht ga studeren en binnen een paar weken een kamer nodig hebquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
Zeist wonen is dan niet echt bijzonder relaxed hoor... tis op zich niet ver van de Uithof, of dus al je je meeste les daar hebt is t wel okay, maar is zeer arelaxed met uitgaan enzo, je moet echt een eng lang stuk fietsen dan. maar misschien is t voor jou anders omdat je een jongen bentquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Omdat ik in Utrecht ga studeren en binnen een paar weken een kamer nodig heb
zie ik wat?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef Waxxer het volgende:
Ja das arelaxed man
ZIE je wel???
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef Waxxer het volgende:
hoe kom ik die kamer uihuit...?
Je kunt wel merken dat ik alpha ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je de rest zelf?
ik ben een hetero, dus ik denk heteroiaans okayquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
homo's die fietsen?
Naja op dit moment boeit me uitgaan echt niet, ik heb gehoord dat Zeist heel goed te doen is en bovendien zal ik voorlopig toch nog elk weekend terug naar Maastricht moeten voor de was en mijn vrienden enzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:00 schreef blublub het volgende:
[..]
Zeist wonen is dan niet echt bijzonder relaxed hoor... tis op zich niet ver van de Uithof, of dus al je je meeste les daar hebt is t wel okay, maar is zeer arelaxed met uitgaan enzo, je moet echt een eng lang stuk fietsen dan. maar misschien is t voor jou anders omdat je een jongen bent
"echt zwaar arelaxed man"quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:03 schreef blublub het volgende:
[..]
zie ik wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
homo's die fietsen?
ohw okay. ik ben gewoon een beetje verwend omdat ik gewoon in Utrecht woon hequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Naja op dit moment boeit me uitgaan echt niet, ik heb gehoord dat Zeist heel goed te doen is en bovendien zal ik voorlopig toch nog elk weekend terug naar Maastricht moeten voor de was en mijn vrienden enzo
Marc jij kan gewoon niet zonder Mestreech !quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Naja op dit moment boeit me uitgaan echt niet, ik heb gehoord dat Zeist heel goed te doen is en bovendien zal ik voorlopig toch nog elk weekend terug naar Maastricht moeten voor de was en mijn vrienden enzo
ow jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:07 schreef error het volgende:
[..]LOL
Tja tis een vrouw he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Mestreech roeleert dan ook de pan uitquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:08 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Marc jij kan gewoon niet zonder Mestreech !![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"echt zwaar arelaxed man"
Dat zeg je ook altijd als je met je scooter op Neude bent....jij weet echt niks van jongerenculturen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arelaxed is op dit moment meer een Uvven woord dan iets voor scootertypes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:10 schreef beaverhausen het volgende:kijk eens bij mijn vorige spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:10 schreef beaverhausen het volgende:Ow wat een homo's jij jullie zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie dit al niet kunnen kan je beter stoppen want de volgende kamer is nog lastiger
(maar daar ben ik ook al langs woohoo! ik heb vroeger teveel grim fandango en monkey island gespeeld)
FORZA UTREG!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mestreech roeleert dan ook de pan uit![]()
jah hallo, ik heb t zelf opgelost maar hoe kom ik nou voorbij de 2e kamer? ik heb die diskettedoos, en dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:13 schreef Marc_mga het volgende:
*volgens mij het verste ben van jullie allemaal*
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:14 schreef beaverhausen het volgende:
Nu weet ik al weer waarom ik nooit dit soort spelletjes doe
Die moet je open maken met ietsquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:15 schreef blublub het volgende:
[..]
jah hallo, ik heb t zelf opgelost maar hoe kom ik nou voorbij de 2e kamer? ik heb die diskettedoos, en dan?
laat maarquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Die moet je open maken met iets![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:20 schreef blublub het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:20 schreef blublub het volgende:
[..]*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef Waxxer het volgende:
Dankje Biefje!ik ben in de vlg kamer
Hahhaa heeerrrlijke tijdsbesteding zo vlak voor de vakantie(lees: over een uur laatste tentamen)
Blub, je gaat me toch niet vertellen dat jij nog in de tweede kamer zit? Zelfs ik ben daar uit!quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
[..]ben jij dr ook al zoeen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:39 schreef wizarddragon het volgende:
iemand kamer 3 al opgelost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
nee ik bedoelde: ben jij er nog zo een die al vakantie heeftquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blub, je gaat me toch niet vertellen dat jij nog in de tweede kamer zit? Zelfs ik ben daar uit!
wat dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
ik weet geloof ik wat ik moet doen maar ik heb het verkeerd gedaan en nu kan ik het dus niet veranderen.
scherm aflsuiten, opnieuw opstarten en dan verder bij continuequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
ik weet geloof ik wat ik moet doen maar ik heb het verkeerd gedaan en nu kan ik het dus niet veranderen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef beaverhausen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do people value me younger than I am?
Ja dat dacht ik al. Nou, dan snap ik het dus niet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:52 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef beaverhausen het volgende:Je zit op de goeie wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:54 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Je zit op de goeie wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:59 schreef Marc_mga het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
Timmah!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:01 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Wat een gespoiler zeg...![]()
* maar even gaat teruglezen *
I willquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah!
Doe eens even leuk mee en help ons eens
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:08 schreef Marc_mga het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Dan ben je bijna even ver als ik, ik heb nog wat dingen gedaan in de volgende kamer maar weet zelf ook nog niet echt hoe en wat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik had het ff afgesloten omdat ik zin had in goeie muziek
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:14 schreef blublub het volgende:
http://www.weebl.jolt.co.uk/comics/anywhere.swf
lolquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:14 schreef blublub het volgende:
http://www.weebl.jolt.co.uk/comics/anywhere.swf
'coz I'm the monkey!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:20 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
lol
Dat moment waar ie twijfelt, echt droog
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:40 schreef blublub het volgende:
ielh scooters
Wat een lelijk ding zeg!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
vanochtend op zo ene gereden!! was zooooo relaxed!!!
dit is een origineel italiaans model!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:43 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding zeg!
koop dan een mooie![]()
Tja, en toch hou ik er niet van we zitten hier niet in Rome!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dit is een origineel italiaans model!.
veel leuker dan die stomme racers die je tegenwoordig ziet!
lekker nostalgisch! liefste wil ik een vespa.
[afbeelding]
wel in de grote stad. zulke dingen zijn superhandig voor in de stad hier.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:47 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja, en toch hou ik er niet van we zitten hier niet in Rome!
Ja ik leef nu en niet 50 jaar terug dus ga ik ook niet op zo'n vespa pk50 rijden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel in de grote stad. zulke dingen zijn superhandig voor in de stad hier.
en waarom zou je nie aan nostalgie kunnen doen, of aan retro rijden.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:50 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik leef nu en niet 50 jaar terug dus ga ik ook niet op zo'n vespa pk50 rijden.![]()
mowa, sommogen wel, de gebruiker maakt de scooterquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:51 schreef blublub het volgende:
jah die Italiaanse zijn wel okayRome
maar verder vind ik scooters zo ordinair
als je je rijbewijs hebt, kijk je nog wel anders tegen fietsers aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:52 schreef Marc_mga het volgende:
Ik heb een hekel aan brommers, ze stinken, ze zijn onnodig en de bestuurders denken altijd dat ze alles kunnen maken tegenover hardwerkende en onschuldige fietsertjes
als ik mijn autorijbewijs haal dan ben ik nog steeds zelf een full time fietserquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je je rijbewijs hebt, kijk je nog wel anders tegen fietsers aan.
Nou ik kijk heus wel in de geschiedenis hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]W.
kinders zouden es meer naar de geschiedenis moeten kijken, leren ze van de fouten die een ander alvast voor hen heeft gemaakt.
en laat me in deze depressie es geniete van iets om naar uit te kijken.
Heb je rijlessen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
als ik mijn autorijbewijs haal dan ben ik nog steeds zelf een full time fietser
als jij eens fietst kijk je wel anders tegen automobilisten én scooterrijders aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je je rijbewijs hebt, kijk je nog wel anders tegen fietsers aan.
fietsers zijn in veel gevallen rampzalig. ik ben ook fulltime fietser en ik ben ook een ramp.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
als ik mijn autorijbewijs haal dan ben ik nog steeds zelf een full time fietser
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:55 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou ik kijk heus wel in de geschiedenis hoor.
Maar je hebt gelijk dat die dingen in de stad superhandig zijn ik zou best wel weer een scooter willen, al was het maar om het centrum effe snel in te kunnen gaan!![]()
zie boven, snuggel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:56 schreef blublub het volgende:
[..]
als jij eens fietst kijk je wel anders tegen automobilisten én scooterrijders aan
Maar ik heb geen scooter dus pak ik de fiets!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:56 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
inderdaad....quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
fietsers zijn in veel gevallen rampzalig. ik ben ook fulltime fietser en ik ben ook een ramp..
maar fietsers zijn vaak rasechte onbenullen!
is tegenwoordig overalquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:03 schreef freek_mst het volgende:
Maastricht is gewoon een ramp om met de auto te doen!![]()
als je ziet wat een parkeer garage kost dan word je misselijk!![]()
Uhuh, daarom laat ik mensen ook altijd (gratis) bij mij voor parkeren als we afspreken, voor mij is centrum best te voet te doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:03 schreef freek_mst het volgende:
Maastricht is gewoon een ramp om met de auto te doen!![]()
als je ziet wat een parkeer garage kost dan word je misselijk!![]()
Nou de stadsbus Maastricht is echt geen lolletje hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is tegenwoordig overal.
maar ja, ov is op zich meestal wel te doen.
en ik reis graag!
Ik moest vaker via station reizen als ik ergens heen wilde met de bus, school bijv. dan ben je een uur bezig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:06 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou de stadsbus Maastricht is echt geen lolletje hoor.
vooral in de avond uren niet ,dan kun je wel eens lang wachten!
Dat is goed dat ik dat weet !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:06 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Uhuh, daarom laat ik mensen ook altijd (gratis) bij mij voor parkeren als we afspreken, voor mij is centrum best te voet te doen.
bussen zijn rampen ja, treinen vind ik persoonlijk meevallenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:06 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou de stadsbus Maastricht is echt geen lolletje hoor.
vooral in de avond uren niet ,dan kun je wel eens lang wachten!
Alleen voor vergunning houdersquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:08 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dat is goed dat ik dat weet !!
waar woon je?![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dit is een origineel italiaans model!.
veel leuker dan die stomme racers die je tegenwoordig ziet!
lekker nostalgisch! liefste wil ik een vespa.
[afbeelding]
ik hou nu al van je!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
met mij gaat ie wel, maar mijn wederhelft heeft vandaag kutnieuws gehad, dus dat is erg balen....quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:19 schreef Jerruh het volgende:
alles goe bartbeeb!?
ik voel me kuttig enzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Alleen voor vergunning houders
da's ook zo'n mooie wisselwerking...quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
Fietser zijn kut
. <- punt.
tim..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
met mij gaat ie wel, maar mijn wederhelft heeft vandaag kutnieuws gehad, dus dat is erg balen....
hoe komt het?
Hoiquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:28 schreef ysklontje2000 het volgende:
En voor de verandering:
Hoi Jer, CB, freek en beav.
Als Amsterdammer heb je altijd last van fietsers, als je op de fiets zit, in de auto zit of zelfs voetganger bent...quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's ook zo'n mooie wisselwerking...
als je zelf in de auto zit dan erger je je kapot aan fietsers
als je zelf fiets dan erger je je aan kutautomobilisten...
maar fietsers zijn kutter dan automobilisten!
Met mij wel ja, dat in tegenstelling met jullie als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
ysklontje!!!!!! alles goe vent!?
waarom heet amsterdam dan niet fiets?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Als Amsterdammer heb je altijd last van fietsers, als je op de fiets zit, in de auto zit of zelfs voetganger bent...
Mijn stelling blijft staan.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
time to get over htim....
Ik heb werkelijk geen idee. Heb je een idee?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom heet amsterdam dan niet fiets?
ik laat de nathanatische woordspeling aan anderen over tegenwoordigquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik ben bezig in kamer 7quote:
omdat de naam amsterdam ouder is dan dat er fietsen bestaan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:32 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Heb je een idee?
Ja dat niveau heb je wel gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik laat de nathanatische woordspeling aan anderen over tegenwoordig
Dat is een goede. Meneer CB..U bent een held!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
omdat de naam amsterdam ouder is dan dat er fietsen bestaan?
Ik lever het bier wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef Jerruh het volgende:
ik heb bier en vrienden nodig
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:32 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ja dat niveau heb je wel gehad.
hoeveel alcohol heb je alweer op vandaagquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:33 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat is een goede. Meneer CB..U bent een held!
dat zal toch wel geregeld worden? / !quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef Jerruh het volgende:
ik heb bier en vrienden nodig
Geen, nu jij.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
hoeveel alcohol heb je alweer op vandaag
ik ook niet, moet zometeen de weg nog op, vandaarquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Geen, nu jij.
Ah is het seizoen inmiddels alweer begonnen. Nou hopelijk wordt het leuker dan vorig jaar.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ook niet, moet zometeen de weg nog op, vandaar
jij bent twee in een! en bart ook!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:35 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik lever het bier wel.
Nu de vrienden nog.
ja, afgelopen vrijdag is het zomerseizoen begonnen, vanaf as. vrijdag wordt het weer wat drukker...quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ah is het seizoen inmiddels alweer begonnen. Nou hopelijk wordt het leuker dan vorig jaar.
moet vanavond naar m'n nieuwe schoolquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij bent twee in een! en bart ook!
kom op... gaan jullie mee zuipen!?
Hmm, helaas ben ik vanavond verhinderd, maar we moeten dat maar eens snel gaan doen ja.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij bent twee in een! en bart ook!
kom op... gaan jullie mee zuipen!?
Niks veranderd dus. Nog steeds het idee dat het het laatste jaar is?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, afgelopen vrijdag is het zomerseizoen begonnen, vanaf as. vrijdag wordt het weer wat drukker...
mijn apparatuur is nog steeds kut, heb nu zelfs een begrenzer erop zitten, politie is al langsgeweest, en komen binnenkort weer op controle, op kantoor is afgelopen week ingebroken...
we hebben nog geen vechtpartijen gehad, maar dat is ook slechts een kwestie van tijd
haha, nouja, qua waar ik nu zit wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Niks veranderd dus. Nog steeds het idee dat het het laatste jaar is?
gaan we zeker doen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
vanavond hoeft nie, maar andere keer zeker!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:37 schreef Jerruh het volgende:. wax slijmbal
.
Het cafébedrijf op zich is ook geweldig. Als het lekker loopt iig. Mijn plan voor eigen horeca is momenteel gestrand, er zit voor mij teveel risico aan tevens was ik zaterdag in een superleuke tent, waar helemaal niks mis mee was, maar waar het aantal bezoekers op 2 handen te tellen waren.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, nouja, qua waar ik nu zit wel.
moet in september helemaal plat gegooid worden
komt een casino te staan....
maar ik blijf nog wel een zomer of wat daar werken
heb gisteren wel aangegeven meer de bediening in te gaan
heb gisterenavond ook een anderhalf uur achter de bar gestaan.
is toch wel relaxed
ja, en voor je het weet gebeurd dat bij je eigen tent ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Het cafébedrijf op zich is ook geweldig. Als het lekker loopt iig. Mijn plan voor eigen horeca is momenteel gestrand, er zit voor mij teveel risico aan tevens was ik zaterdag in een superleuke tent, waar helemaal niks mis mee was, maar waar het aantal bezoekers op 2 handen te tellen waren.
creepy...
doe dan dit:quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat was bedoeld om het ff over wat anders te hebben dan dat spel
Pachten, of inkopen... Met als voordeel dat je bij optie 2 op een gegeven moment de ander kan uitkopen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en voor je het weet gebeurd dat bij je eigen tent ook.
zeker omdat je er 1 opstart en geen klanten over kan nemen als het ware....
da's wel shit...
wat zijn je plannen nu dan?
Hoeveel van die spelletjes moet ik nog doen voordat ik klaar ben?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben bezig in kamer 7
maar dat laatste kan ook wel eens andersom werken...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Pachten, of inkopen... Met als voordeel dat je bij optie 2 op een gegeven moment de ander kan uitkopen.
Never mind, ik ben al klaar, vraag me nu af of het wel nuttis is geweest, 30 games gedaan en de deur kon gewoon open met een sleutelquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Hoeveel van die spelletjes moet ik nog doen voordat ik klaar ben?Ik heb het over die "wat hoort er niet in het rijtje thuis"-spelletje, ik word gek !
Ga je bletten?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:45 schreef blublub het volgende:
ik heb een tutu!naja soort van dan
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je bletten?
Ik zit bij 8, maar heb nog een lange weg te gaanquote:
En ik zal em verdomme uitspelen ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Thehe, sla me niet als het allemaal naar je hoofd stijgt he
Ik denk ik post een spelletje, zal vast niemand spelen....
Eerst deze. En even doorwerken, dan mag je voor mij de groene muur even uitvogelenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:58 schreef Ang3l het volgende:Erg he
Er zijn nog andere leuke spellen op de site zoals de Crimson en de Veridian room. Ook zo tergend!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:33 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, met dat spelletje he? Ik zit in kamer 4, maar kom er niet uit, ben nu al 2 uur bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]Waarom bedenk ik dat zelf nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Marc_mga het volgende:
Vroeger deed ik monkey island en grim fandango, die spellen zijn honderd keer moeilijk dan dit flutspelletje, daar zat je soms weken, maanden zelfs vast op één punt. Vergeleken daarmee is zo'n flash dingetje een eitje
Geweldig hequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:59 schreef Timmah het volgende:
[..]Toonstruck
Daarbij zat ik toen weken vast... Wist ik veel dat een Knuffel, Pianotoetsen, Lijm en mexicaanse springbonen samen gingen?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom bedenk ik dat zelf niet
Jup.. Geweldig. Heb me altijd zo vermaakt met die spelletjes!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Geweldig he
Dat stuk was vrij pittig op sommige puntenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:05 schreef Marc_mga het volgende:
[afbeelding]
Daar was ik gestopt, ik ga nu weer ff verder, ben inmiddels wel de tel kwijt welke kamer dit nu weer is
Die heb ik nooit gespeeld, wel alle games van monkey island en ook Grim Fandango, dat spel duurde ook lang zeg! Ken je het? Was echt een supergaaf spelquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jup.. Geweldig. Heb me altijd zo vermaakt met die spelletjes!Ook Indiana Jones & The Faith of Atlantis vond ik altijd geweldig!
Die heb ik bij mijn neef een paar keer gespeeld.. Super!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld, wel alle games van monkey island en ook Grim Fandango, dat spel duurde ook lang zeg! Ken je het? Was echt een supergaaf spel
[afbeelding]
[afbeelding]
Jermans !!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:13 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!
das wel veel geld
hoe wordt je gesponsord?!
es geht! lief da je het vraagt!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jermans !!!!
euhm, gewoon (vooralsnog) helemaal niet...
Bartje is niet rijk komend jaar
gaat ie alweer wat?
valt wel weer mee hier inmiddelsquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:20 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wat een takkeweer!
is er ook niks op tv vanavond?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
es geht! lief da je het vraagt!!
vanavond alleen niks doen
Stuk of 30quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:15 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, hoeveel van die zoek de fout dingen moet je wel niet doen?
nie da ik weetquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
is er ook niks op tv vanavond?
mm idee..quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga tekenen?
Moeilijk Jahquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef Marc_mga het volgende:
@Timmah, moeilijk? Tis echt een pies of cake!
Oh alleen datquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moeilijk Jah, ik heb em uit frustratie uit gezet...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: WOOHOO! Het is me gelukt![]()
Idd, hoog tijd voor de echte zomer. Nu kom ik nog niet echt op gang.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
valt wel weer mee hier inmiddels
heb 1 iemand in de sloot zien liggen, en heb zelf maar 1 keer last gehad van aquaplanning...
maar zomer is anders!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:31 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oh alleen datOooohw.. dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had ik niet uitgezet. Wel een tijd wanhopig rondjes zitten lopen langs die stomme buizen
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
Met je scharrel?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mm idee..
ik ga denk chatte
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oooohw.. dieDie had ik niet uitgezet. Wel een tijd wanhopig rondjes zitten lopen langs die stomme buizen
Ik ben tot kamer 12 geweest.quote:
Daar heb ik dus zeker 2 uur vastgezeten. Kwam er maar niet verderquote:
Ik weet niet welk nummer dit nu is, moest allemaal idiote sommetjes maken netquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben tot kamer 12 geweest.Met de groene pest-muur
Oh ik ben juist door die level gesjeesdquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zeker 2 uur vastgezeten. Kwam er maar niet verder.
Het level ging wel snel alleen bij dat "waiting for input" deed ie maar niks. En ik maar klikkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oh ik ben juist door die level gesjeesdEn door de volgende ga ik ook gewoon op normaal vlug tempo
lolquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het level ging wel snel alleen bij dat "waiting for input" deed ie maar niks. En ik maar klikken
Hmpfzquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:57 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
lol
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmpfz
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef Marc_mga het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Jaja, I know, ik dacht ff niet naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlarp, dronken op locatie X en Vlarp, dronken op locatie Y?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Nostalgie +O
Ik ben allemaal foto's van een paar jaar terug aan het uitzoeken en scannen...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Vlarp, dronken op locatie X en Vlarp, dronken op locatie Y?
Uhuh!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:25 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ok een nieuwe verslaving heeft bezit genomen van deze reeks.
De Grolsch ligt koudquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ja, we meoten weer es wat stoerigheid in deze reeks pompen!!!!
bierr.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:22 schreef Andyvie het volgende:
Oeh, daar ben ik nu ook!
Geen idee wat ik nu moet doenAl gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke foto's!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:12 schreef Cybart het volgende:
*vandaag weer tijd over had*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zet die pic van jou eens ergens anders neer dan via picserverquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
hunky!!!!
mooi man bart!
ik vind bruintinten vaak nog net iets mooier, maar dat zit dan weer niet op mijn fotobewerkingsdingprogrammaquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Leuke foto's!Zwart-wit heeft toch altijd iets extra's vind ik
tja, ach, mischien welquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wordt het niet een keer tijd dat je er een keer iets mee gaat doen CB?
Ik zie zo nu en dan erg mooie dingen voorbij schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |