quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
...voorover duwen, kontje butsen, het ging er hard aan toe ...
*LOL* Oké, nu ik het zo herlees.... maar het was niet het demoteam, maar de cursistenles! Dat zijn allemaal vrouwen op 3 jongens na, waarvan er geen man is zo ongeveer (en da ben IK nie!!!!). Maar ik zit altijd te keten me zo'n meiske daar... dus we zaten elkaar constant te fokken. Duw, pootje haak etc etcquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
en kontje butsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Oké, nu ik het zo herlees.... maar het was niet het demoteam, maar de cursistenles! Dat zijn allemaal vrouwen op 3 jongens na, waarvan er geen man is zo ongeveer (en da ben IK nie!!!!). Maar ik zit altijd te keten me zo'n meiske daar... dus we zaten elkaar constant te fokken. Duw, pootje haak etc etc
Wellk niveau zit je dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Oké, nu ik het zo herlees.... maar het was niet het demoteam, maar de cursistenles! Dat zijn allemaal vrouwen op 3 jongens na, waarvan er geen man is zo ongeveer (en da ben IK nie!!!!). Maar ik zit altijd te keten me zo'n meiske daar... dus we zaten elkaar constant te fokken. Duw, pootje haak etc etc
En? Hoe was 't?quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:30 schreef Waxxer het volgende:
Hahaiik ben weer terug van barren!
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:43 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En? Hoe was 't?
Euy! Da lijkt op ons dansjequote:Op woensdag 7 juli 2004 01:20 schreef Twaalfje het volgende:
Ff me nieuwe avatar showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |