hoe zit het nou eigenlijk, mag ik meebestellen offe?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
yadayadayada....
komt wel goed, maark je lijstje maar vast klaar
idd, huftersquote:Op zondag 5 september 2004 16:41 schreef Lucske het volgende:
Die deer pond striped-dinges is weg![]()
![]()
![]()
![]()
als je een bescheiden bestelling hebt, mag je me nog mailen euc-quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:00 schreef Euc- het volgende:
ARG, HELEMAAL niet meer aan dit topic gedacht. k*t. Naja volgende keer beter dan maar
edit: ook echt precies om 2300 uur he.. Ik ga maar vals spelen en toch nog even op de valreep een mailtje sturen
Wat moem je bescheiden? (heb 3 dingetjes besteldquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je een bescheiden bestelling hebt, mag je me nog mailen euc-
Argh gelukkig, was al bang dat ik niet zo beleefd was. Zou 2 shirtjes bestellen, maar een goede vriend kwam van de week langs om te vragen of hij wat A&F spullen voor mij moest nemen uit de states. Dus dat is allemaal wat goedkoper en wilde ik afhaken.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:49 schreef Adelante het volgende:
probleem: we gaan over de kreditlimiet van mijn CC heen (1000 euro)
dit betekent dat een aantal mensen niet mee kunnen doen of dat anderen minder
kunnen bestellen... iemand ideëen/tips/oplossingen?
Op welk bedrag teveel zit je nu nog?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:44 schreef Adelante het volgende:
één iemand heeft vrijwillig afgehaakt inmiddels en de meesten dringen aan op
een maximum bestelgrootte qua aantal dan wel bedrag van de artikelen
helaas, moeder zegt nee dan is het neequote:Op donderdag 9 september 2004 10:31 schreef Mighty het volgende:
Hehe...EUC heeft gewoon een grotere kredietcapaciteit. Nu maar hopen dat de bestelling er snel uit kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |