Oh, ik zag je al in POL en vroeg me al van wie dat nou weer een kloontje zou zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 04:09 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
Ik het nog een Otter Pond Bue Striped overhemd in de aanbieding, maar S. Dus mocht er iemand intresse hebben.
[TK] Abercrombie & Fitch overhemd.
ow, wacht, ik ben dus Steijn
Bestel een Large, lijkt me beter voor jouquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef exec het volgende:
Maargoed , heren ik heb nu even een serieuze vraag want ik had in me mailtje geschreven naar Adelante dat ik M heb normaal maar dat ik XL bestel ivm met size chart en die vertelde dat ik beter een L kan nemen dan.
Maar nu mijn vraag want zou het slimmer zijn om L te bestellen ipv XL? Ik heb liever dat me shirts een beetje strak zitten dan dat ik in een soort van jurk loop :x. Ik heb bij een polo van TH en die is medium en die zit precies goed.
(chest size is ergens rond de 87, maar ik ben niet breed of dik ofzo en ben 1.85)
T-Shirt: XL nemenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef exec het volgende:
Maargoed , heren ik heb nu even een serieuze vraag want ik had in me mailtje geschreven naar Adelante dat ik M heb normaal maar dat ik XL bestel ivm met size chart en die vertelde dat ik beter een L kan nemen dan.
Maar nu mijn vraag want zou het slimmer zijn om L te bestellen ipv XL? Ik heb liever dat me shirts een beetje strak zitten dan dat ik in een soort van jurk loop :x. Ik heb bij een polo van TH en die is medium en die zit precies goed.
(chest size is ergens rond de 87, maar ik ben niet breed of dik ofzo en ben 1.85)
Zou je niet een maatje groter nemen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:50 schreef DeadKnight het volgende:
Mijnes nu ook besteld:
1x Deer pond striped polo- blue/green maat: M (Dan maar M genomen)
1x Deer brook baseball Tee- green maat: L (Die dan maar proberen in L)
![]()
Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef Mighty het volgende:
kan ik ook nog meedoen?? Ik wil graag drie dingen...
ach ja..er vallen bijna altijd wel mensen af aan het eind..en ik heb al ervaring ....dusseh..vragen kan geen kwaad....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:15 schreef exec het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
moet toch wat zeggen he
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Euc- het volgende:
niet lullig bedoeld ofzo, maar ik was eerder?
tis tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Euc- het volgende:
niet lullig bedoeld ofzo, maar ik was eerder?
heb ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef Adelante het volgende:
daarom moet je ook gewoon een creditcard aanschaffen![]()
goh, inspiratie ineens?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:45 schreef postman het volgende:
bestelling gedaan
yadayadayada....quote:Op woensdag 1 september 2004 15:47 schreef Euc- het volgende:
ik wil ooooowk![]()
heb ik allangquote:Op woensdag 1 september 2004 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
yadayadayada....
komt wel goed, maark je lijstje maar vast klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |