jep. ik was zelfs de eerste die riep in het polo topic om een inkoopactiequote:Op maandag 19 juli 2004 23:05 schreef Adelante het volgende:
had jij niet met de 2e actie meegedaan postman?
Vroeg ik op de vorige pagina ook en ze vielen dus mooi. Muscle-fit staat er ook bij dus het zullen wel geen losse dingen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:52 schreef itsontoday het volgende:
Hoe vallen die t-shirts, ik heb zelf maat 46/small, maar dat heb ik bij italiaanse shirts, die vallen vrij klein. Ik wil dus niet zo groot lomp shirt, het moet wel een beetje getailleerd zitten. Hoe zit dat bij deze t-shirts?
Wat bedoel je, de inschrijvingen enzo allemaal op orde maken?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:10 schreef Euc- het volgende:
Ik wil best nog een inkoop actie organiseren, ik heb er alleen geen zin in ALLES alleen te doen. Dus als iemand me wilt helpen is kan er een nieuwe gestart worden
mailen naar robert _ greijmans apestaartje hotmeel punt kom
En wat voor maat heb je normaal gesproken bij andere merken?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:44 schreef Mighty het volgende:
[..]
Ik heb een A&F spijkerbroek...Chugger geloof ik...maatje 32/32...past goed bij mij..maar ik had hem gekocht van iemand waarbij hij te groot uitviel.
Damn..ik heb meer geld nodig.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:22 schreef MrHoogeveen het volgende:
BTW: wat vinden jullie hier van:
http://a1008.g.akamai.net(...)ection/5368_01_l.jpg
Die heb ik dus.. alleen die met een rood tekentje..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:23 schreef AltamirA het volgende:
Even voor de mensen die in het verleden Sentinel polo's hebben besteld:
Er staat wat bij van een Vintage look, maar is daar wat van te merken?
op deze foto: [afbeelding] ziet de kraag (en de rest) er zeker niet fijn uit, maar op andere foto's zie je e rweer nauwelijks wat van.. hoe was dit bij jullie?
dus gewoon zoals de meeste ook op de site staan en niet zoals dit verneukt exemplaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:40 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Die heb ik dus.. alleen die met een rood tekentje..
er zit in de kraag een klein inkepinkje, net als op 1 mouw.. en dat is het eigenlijk..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |