ik ook niet en ik hoef er ook geen, een vriendin met zo'n ding? Kweenie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Weet ik veel...wil die al zo`n 3 jaar maar heb nog nooit met iemand gekust die zo`n piercing heeft.
lijkt mij ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef Partygurl het volgende:
Die mensen zijn gewoon sneu....beetje mee spelen om te laten zien dat je een piercing hebt...erg triest als je het mij vraagt. Of mensen die een tattoo nemen en hem aan iedereen gaan showen dmv korte truitjes etc..je neemt zoiets neem ik aan voor jezelf.
Dan moet jij het huis uit als jij het toch wilt. Ga samenwonen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:48 schreef Partygurl het volgende:
Kwestie van durven? Nou nee.
Welke quiz? Zal wel met van die makkelijke vragen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zit dan in Aalsmeer bij de gossipquiz
maar nu eerst: een vrijgezellenfeestjequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Let Extrema begin!
Ik las dat jij ook gaat...
Zoenuh?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Weet ik veel...wil die al zo`n 3 jaar maar heb nog nooit met iemand gekust die zo`n piercing heeft.
grabbelton ofzo? weet het niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
maar nu eerst: een vrijgezellenfeestje
ik ga inderdaad ook ja en ik vraag me af hoe jij op díe pagina terecht kwam!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef Partygurl het volgende:
Die mensen zijn gewoon sneu....beetje mee spelen om te laten zien dat je een piercing hebt...erg triest als je het mij vraagt. Of mensen die een tattoo nemen en hem aan iedereen gaan showen dmv korte truitjes etc..je neemt zoiets neem ik aan voor jezelf.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:59 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben weer weg
Ik wel en ik wil niet anders meerquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
hmhmquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
grabbelton ofzo? weet het niet meer
ja uhhhh... wat zal ik zeggen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:48 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
hmhm
het was in ieder geval wel verrekkes toevallig
nee, niet sorry.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja uhhhh... wat zal ik zeggen?
sorry?
Heb je daarna ook stiekem in mijn fotoboek gekeken?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:35 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
nee, niet sorry.
iets van: Ja, hè.... ofzo klinkt leuker en mysterieuzer.![]()
Kickass!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef daNpy het volgende:
Woei de puzzelrit wordt echt super vet!
Vandaag de route uitgezet, nu al bijna alles in orde.
Goed nieuws voor je Laurens: we hebben genoeg crew dus je mag zelfs mee puzzelen als je kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |