dacht alquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef Partygurl het volgende:
Oke zijn
Ik ben een lid van de familie Vissr
Eej een newbie. Mag ik 'm houden?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:58 schreef ehv_brambo het volgende:
contact houden met een ex ... tja, dat werkt zelden. Net als het uitvechten van persoonlijke zaken op het Inet trouwens
En ..... doe eens lief tegen debster!
kheb gisteren net voor 103 euro aan kaartjes voor Extrema en Nature One gekocht man...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:26 schreef daNpy het volgende:
Wanneer gaan we (= de leuke mensen) weer naar sixflags?
dat meen je niet...je geeft geld uit aan die herrie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
kheb gisteren net voor 103 euro aan kaartjes voor Extrema en Nature One gekocht man...
zo gaar dat je niet eens een mes nodig hebt maar het vlees zo uit elkaar trektquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:35 schreef FlappieMoppie het volgende:
Sooooo hoe gaar kun je zijn!?!?
je hebt een tattoo op je scheenbeen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Mijn roze LIEVE schoenen lijken ordinair als ik met een driekwartbroek rondloop waar mn tatoewaasjeeee onderuit komt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo gaar dat je niet eens een mes nodig hebt maar het vlees zo uit elkaar trekt
het gaat om de gezelligheid hèquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat meen je niet...je geeft geld uit aan die herrie?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
het gaat om de gezelligheid tieten hè
Ómdat ze lekkerder zijn natuurlijk!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:41 schreef FlowDesign het volgende:
gele M&M's zijn veel lekkerder dan bruine, maar de gele heb ik allemaal al opgegeten
Nou jullie zijn gemeen... ik heb honger en jullie gaan over eten pratenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ómdat ze lekkerder zijn natuurlijk!!
doh!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ómdat ze lekkerder zijn natuurlijk!!
huiliequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:43 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Nou jullie zijn gemeen... ik heb honger en jullie gaan over eten pratenen ik ga pas over een half uur eten... arme ik
![]()
dat ben ik!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
huilie![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:44 schreef daNpy het volgende:
Hmmm heb ik me net toch een lekkere pizza op
Wat krijg je te eten vandaag?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:44 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
![]()
Lasagnequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat krijg je te eten vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |