bijna eindhovenaar? .... HOE bijna?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:49 schreef FoRAiN het volgende:
mag een bijna eindhovenaar, ook posten
ik wil eigenlijk wel een CRXquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
Whehehehe... net een CRX er compleet uitgereden.
Leuk dat je een CRX hebt jongen, nou nog leren rijden [afbeelding]
uiteraard, anders ben je echt een mietjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel een CRX
maar dan wel alleen als ie 'n V-TEC motor heeft![]()
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarksquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:10 schreef Inu het volgende:
tvp
hell yeahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
uiteraard, anders ben je echt een mietje![]()
sshquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarks
ik heb alle Ehv-topics sinds de nieuwe lay-out in m'n bookmarks staanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
ssh
Dis makkelijker
dan heb je toch verloren?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
het trieste van die gasten is dat ze dan door gaan trekken tot 140 km/h waar je 70 mag omdat ze het niet kunnen hebben dat ze zijn verslagen.
Ik laat ze lekker voorbij rijden
als je het zo bekijkt zou degene winnen met de hoogste topsnelheidquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
dan heb je toch verloren?
ik win ,ik winquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:21 schreef Tom het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt zou degene winnen met de hoogste topsnelheid
uhm... nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
dan heb je toch verloren?
Hmm zit wat in..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:21 schreef Tom het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt zou degene winnen met de hoogste topsnelheid
*Flits*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga niet zo belachelijk hard en onverantwoord daar rijden (op de Boschdijk)
Hoiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef Tom het volgende:
Hard optrekken is gaaf maar sprintjes zijn redelijk kansloos imho... maargoed
Kansloos als je ze niet kunt winnen jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef Tom het volgende:
Hard optrekken is gaaf maar sprintjes zijn redelijk kansloos imho... maargoed
mijn pak condooms van gisteravond ligt nog bij jouquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoi
We worden steeds populairderquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoi
doe dat ff in je eigen topicquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef Tom het volgende:
[..]
mijn pak condooms van gisteravond ligt nog bij jou
zeg je ff tegen je ma waar die ligge dan komk ze morge halen![]()
oow in de kelder, dan weet je het, mag je ze zelf ook pakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef Tom het volgende:
[..]
mwa, gasten die willen sprinten zijn meestal pauperfiguren (in de zin van sjonnies in Astra/Golf/CRX met teveel spoilers), niet mijn volkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kansloos als je ze niet kunt winnen ja
Khad het tegen Tommie hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We worden steeds populairder
'kheb geen eigen topic eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
doe dat ff in je eigen topic![]()
ok tnx!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
oow in de kelder, dan weet je het, mag je ze zelf ook pakken
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef Tom het volgende:
[..]
TomTopicquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef Tom het volgende:
[..]
'kheb geen eigen topic eigenlijk..
heej, ik met me mondeo wil ook wel sprinten hoor!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef Tom het volgende:
[..]
mwa, gasten die willen sprinten zijn meestal pauperfiguren (in de zin van sjonnies in Astra/Golf/CRX met teveel spoilers), niet mijn volk
die wil ik er juist uittrekkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef Tom het volgende:
[..]
mwa, gasten die willen sprinten zijn meestal pauperfiguren (in de zin van sjonnies in Astra/Golf/CRX met teveel spoilers), niet mijn volk
does it look like I care?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Khad het tegen Tommie hoor
mja hoef mezelf niet tegen hun te bewijzenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
die wil ik er juist uittrekken
ik rijd zelf nml. in een Clio 16V zonder extra spoilers e.d.
gewoon origineel
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
does it look like I care?
Geen idee, kijk me es aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
does it look like I care?
*kijkt ongeïnteresseerd in de ogen van Veldmuisquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee, kijk me es aan?.
relnicht!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee, kijk me es aan?.
*raakt opgewonde*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*kijkt ongeïnteresseerd in de ogen van Veldmuis
Welke maat zijn ze?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*raakt opgewonde*
kheb hier toch nog condooms ligge van tom die mag je vast wel een lene!
zijn van tom kweenie pcies mn aars is altijd wel uitgerektquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke maat zijn ze?
jij bent het vrouwtje binnen de relatie?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zijn van tom kweenie pcies mn aars is altijd wel uitgerekt
omstebeurtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij bent het vrouwtje binnen de relatie?
nee hij is Tom en we wisselenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij bent het vrouwtje binnen de relatie?
Een kut in je schoen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:48 schreef _DeBje_ het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwww ik wil een Puss in Boots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In me laarzenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een kut in je schoen?.
debbiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:48 schreef _DeBje_ het volgende:
Wat een heaumeauquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:49 schreef Tom het volgende:
[..]
nee hij is Tom en we wisselen
alleen moet ik altijd condooms kopen en hij verstopt ze voor ik ga en dan vergeet ik ze en dan kost het mij elke keer geld![]()
Alleen je koppeling is een beetje traag. Bovendien trek je het strax niet meer tegen Tommie's S2000quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
heej, ik met me mondeo wil ook wel sprinten hoor!!![]()
Het was een leuke film naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:48 schreef _DeBje_ het volgende:
Jeugd van tegenwoordig .....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:49 schreef _DeBje_ het volgende:
NU!
nie me mondeo lopen afkraken hè!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen je koppeling is een beetje traag. Bovendien trek je het strax niet meer tegen Tommie's S2000
Owja en zondag komt Marco weer hier met zn brulapparaat ehh GT Turbo
hey.....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:50 schreef Tom het volgende:
[..]
debbie![]()
![]()
![]()
Nee hoor Laurensjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nie me mammies mondeo lopen afkraken hè!
hoe snel?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
post eens wat sneller jullie...
sneller dan dit fokking tempo.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:58 schreef Tom het volgende:
[..]
hoe snel?
denk het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
sneller dan dit fokking tempo.
ken ik jou trouwens IRL?
Tom is liev...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
sneller dan dit fokking tempo.
ken ik jou trouwens IRL?
ja zeg ....quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef nein het volgende:
hmm...
hallo!
*gaat dit ook es even meelezen*
ben wel benieuwd naar wat mn stadsgenoten te melden hebben...*ahem*
..maar ik heb geen zin om alle 651 vorige delen te gaan lezen
stond hij toen ook op dat blok met dingetje... F.... hoe heet ze nou? Femke?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:02 schreef daNpy het volgende:
Jullie hebben elkaar wel gezien op koninginnenacht in de Insiders
Nou!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
jaloers
![]()
Nee, Tom kwam niet op t blokquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
stond hij toen ook op dat blok met dingetje... F.... hoe heet ze nou? Femke?
herhaalt:quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ja zeg ....![]()
Tom jongen, mietjequote:Op woensdag 7 juli 2004 00:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, Tom kwam niet op t blok
Hij stond erbij
22 tot 24 augustus?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
herhaalt:
van wanneer tot wanneer is de intro?
zozo, zo vroeg ... en nu al vrolijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:06 schreef Blueman het volgende:
Goodmorningggggggg Vietnam Eindhoven!!
Nja...quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
zozo, zo vroeg ... en nu al vrolijk
Doe uw hand naar boven en steek uw duim uit en strek de andere vingers.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:18 schreef blieblie het volgende:
Oh, en als ik sprintje doe met de Peug met z'n voorwielaandrijving, is de kans vrij groot dat de grip minimaal is, daarnaast heeft het kreng maar 75 pk (oid) dus verlies ik sowieso.
Even gezocht op Googlequote:Op woensdag 7 juli 2004 10:19 schreef blieblie het volgende:
acceleratie 0-100 km/h 12,2 s![]()
Je moet alleen de wijsvinger strekken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Doe uw hand naar boven en steek uw duim uit en strek de andere vingers.
Hou dit L-teken voor uw voorhoofd en geef dit door aan uw buurauto.
Dat zullen ze waarderen!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Even gezocht op Google
Subaru Jumbo
acceleratie 0-100 km/u 23,0 s
![]()
Klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Wind mee, berg af, 5 man erinquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:30 schreef Blueman het volgende:
Bij mijn Subaru klopt de topsnelheid ook niet
Er staat 130 km/u maar ik heb de 156 km/u al gehaald.
Damn, wat trilde mijn gaspedaal en rest van de auto toen
Nee toen haalde ik maar 154 km/uquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wind mee, berg af, 5 man erin![]()
Hehe, digitale teller ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee toen haalde ik maar 154 km/u![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:30 schreef Blueman het volgende:
Bij mijn Subaru klopt de topsnelheid ook niet
Er staat 130 km/u maar ik heb de 156 km/u al gehaald.
Damn, wat trilde mijn gaspedaal en rest van de auto toen
Goed kijken tussen het trillen doorquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hehe, digitale teller ofzo![]()
Damn... die heeft ook al een snellere auto dan mijquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:52 schreef Mex_ het volgende:
acceleratie 0-100 km/h 13,9 s
De neie Nissan van Amaranta
wie niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Damn... die heeft ook al een snellere auto dan mij![]()
Niet als ze er zelf in rijdtquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Damn... die heeft ook al een snellere auto dan mij![]()
Uhhh Fred Flintstonequote:Op woensdag 7 juli 2004 11:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
wie niet?
hmmmz ... good pointquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhhh Fred Flintstone![]()
Is fabrieksopgave, die idd bijna nooit klopt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:17 schreef omegaproject het volgende:
Mijn auto, automaat.
Ford Mondeo V6 24v
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,4 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 9,3 l/100km
klik!
Zelfde auto, handgeschakeld.
topsnelheid 225 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,6 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 9,1 l/100km
ook klik!
die gozers daar kunnen gewoon echt niet rijden in een automaathet klopt gewoon niet
het is allang zomer! voel jij dat niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:25 schreef Partygurl het volgende:
Goejuhmorguh
Wanneer wordt het hier zomer?
Vast en zeker als ik vakantiewerk ga doen
3aug spanje
* omegaproject mee eens isquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:53 schreef blieblie het volgende:
Ik niet... vanaf 5 aug heb ik een huis voor me alleen... wil ik wel een beeeeetje mooi weer.
Vanaf volgende week dinsdag moet het mooi weer zijn. Tot eind September.
Toch jammer van de achterliggende gedachte van zo'n reactie Debby.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:01 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Tom is liev...
Tom heeft een mooie car![]()
nee dat kan niet, want dat zou niet goed voor d'r image zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toch jammer van de achterliggende gedachte van zo'n reactie Debby.
Misschien zou je weer eens normaal tegenover mij kunnen gaan gedragen?
nofi aan jouw adres hoor Tom
weet niet eens waar het over gaat dus..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toch jammer van de achterliggende gedachte van zo'n reactie Debby.
Misschien zou je weer eens normaal tegenover mij kunnen gaan gedragen?
nofi aan jouw adres hoor Tom
wil je niet wetenquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:17 schreef Tom het volgende:
[..]
weet niet eens waar het over gaat dus..
vertel...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
wil je niet weten
wil eerst weten waar het over gaatquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:20 schreef blieblie het volgende:
en wat voor car heeft Tom???
(om het onderwerp maar even " subtiel" te changen).
De vraag is: WAAR BETAAL JE HET VAN, TOM?!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:20 schreef blieblie het volgende:
en wat voor car heeft Tom???
(om het onderwerp maar even " subtiel" te changen).
Debby is een ex van me, bijna een jaar iets gehad ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:21 schreef Tom het volgende:
[..]
wil eerst weten waar het over gaat
Tjah .. ik heb ook nouwelijks nog contact met mijn exen ....quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:28 schreef Tom het volgende:
Aha, jammer maar helaas dan zou ik zeggen. Ik heb ook geen contact meer met exen
Lullig natuurlijk, maar zou lekker verdergaan met je leven en er geen probleem van maken.. dat ze je negeert moet zij weten natuurlijk.
(mijn mening dan, maarja iedereen is anders)
Ja daar heb je ook wel gelijk in ware het niet dat ik goed bevriend ben met haar broer (danPy) en neef (r8ality).quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:28 schreef Tom het volgende:
Aha, jammer maar helaas dan zou ik zeggen. Ik heb ook geen contact meer met exen
Lullig natuurlijk, maar zou lekker verdergaan met je leven en er geen probleem van maken.. dat ze je negeert moet zij weten natuurlijk.
(mijn mening dan, maarja iedereen is anders)
Misschien vind ze je nog steeds leuk?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:37 schreef omegaproject het volgende:
Waarom praat zij nog met mij???
Illegale dingen voornamelijk natuurlijk, heeft vooral te maken met bolletjes, antillen en anussen enzo ....quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in ware het niet dat ik goed bevriend ben met haar broer (danPy) en neef (r8ality).
Ze moet gewoon normaal doen. Wederzijds respect enzo...
Je ging trouwens nog vertellen waar je die auto's van betaald hebt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien vind ze je nog steeds leuk?
Echt, he...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Debby is een ex van me, bijna een jaar iets gehad ofzo.
Afgelopen carnaval is het uitgegaan op een normale manier.
We hebben niets "ergs" gedaan ten opzichte van elkaar.
Gewoon een normale verstandhouding dus.
Maar om een of andere reden vind ze het nodig om mij te negeren, dan wel misplaatste opmerkingen te maken
Beetje onvolwassen dus.
Ik heb alleen geen flauw idee waarom ze zo doet.
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:09 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Echt, he...
Wat nou misplaatste opmerkingen?
En hoezo negeren?
Okeej, ik vind het niet nodig om 'goede vrienden' te blijven met een ex van me.
Is dat zo raar?
slecht excuusquote:Ik zie ze ook nooit (zoek ze dus niet op) en als ik ze wel zie zeg ik er gewoon iets tegen.
En de vorige keer dat je als een josti voor m'n neus stond te springen was ik idd niet zo vrolijk, maar hey... Weet jij wat er daarvoor gebeurd was? Nee... Dus...
Nogal arrogant en onvriendelijk mijn inziens.quote:En net alsof ik je altijd negeer, ik praat niet terug op msn enzo, nou boeiuh...
Afmaken is wel een erg groot woord. Hij vraagt zich alleen af waarom jij zo raar doet, afmaken zou zijn als hij je voor snol zou uitmaken en allerlei vreemde persoonlijke geheimen zou rondstrooien.quote:Damn, en ik maak je ook niet af op Fok, wat jij nu bij mij wel doet.
Jij.quote:Wie is er nou onvolwassen?
Geen dankquote:Thnx anyway...
Hey Bquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:58 schreef ehv_brambo het volgende:
contact houden met een ex ... tja, dat werkt zelden. Net als het uitvechten van persoonlijke zaken op het Inet trouwens
En ..... doe eens lief tegen debster!
Zeg.... jij bent bevooroordeeld, ga eens wegquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:58 schreef ehv_brambo het volgende:
contact houden met een ex ... tja, dat werkt zelden. Net als het uitvechten van persoonlijke zaken op het Inet trouwens
Ja geniale wagen, en niet eens zo gigantisch duur!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:59 schreef blieblie het volgende:
daNpy... wat is dit een fenomenale auto.
[afbeelding]
Onvoorstelbaar....
Mijn pa heeft belooft dat als de aandelen ASML op 85 euro komt, dattie em dan aanschaft
Alsnog 100.000 euro incl. BPMquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja geniale wagen, en niet eens zo gigantisch duur!
Ja, maar wat betaal je voor een Ferrari, of een Lambo? Of de DB9 Vanquish?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alsnog 100.000 euro incl. BPM.
Oeh!! Rozequote:Op woensdag 7 juli 2004 16:05 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb eindelijkkkkkkk zomerschoenenroze
My points exactly.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja
[..]
slecht excuus
[..]
Nogal arrogant en onvriendelijk mijn inziens.
[..]
Afmaken is wel een erg groot woord. Hij vraagt zich alleen af waarom jij zo raar doet, afmaken zou zijn als hij je voor snol zou uitmaken en allerlei vreemde persoonlijke geheimen zou rondstrooien.
[..]
Jij.
[..]
Geen dank
En ja .... ik bemoei me graag overal mee![]()
zie m'n ondertitelquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:18 schreef Partygurl het volgende:
Zo zijn wijven, ik bedoel vrouwen
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:18 schreef Partygurl het volgende:
Zo zijn wijven, ik bedoel vrouwen
DB9 OF een Vanquishquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja, maar wat betaal je voor een Ferrari, of een Lambo? Of de DB9 Vanquish?
Natuurlijk is het een hoop geld, maar toch valt het stiekum wel mee
foto!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:11 schreef Partygurl het volgende:
Die zijn heel mooi en lief
Ja van jou met je schoenen aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
foto!!
ach, laten we maar zeggen dat ik gewoon sociaal ben...quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:24 schreef Partygurl het volgende:
Achjah laat dr....doe je toch net zo tegen haar als zij tegen jou? Zou ik iig wel doen.
Je laat het klinken alsof dat voor mij een straf zou zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:27 schreef Partygurl het volgende:
Nee dat doe ik je echt niet aan
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ach, laten we maar zeggen dat ik gewoon sociaal ben...![]()
Niet waarquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:31 schreef Partygurl het volgende:
Tss jij hebt zelf ook vetrollen
Tactischquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef blieblie het volgende:
hmmmm.... dat neem ik terug![]()
vrijdagmiddag is het vast geen terrasweerquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:33 schreef Partygurl het volgende:
psst, wanneer gaan we terassen met deze gezellige fokvrienden![]()
Mee oneens is..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
Dat je zelf iets rottigs hebt meegemaakt voordat je mij tegenkomt geeft je nog niet het recht om dan maar zo bot te reageren.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef omegaproject het volgende:
Jah ... we gaan lekker een FoK! EHV meet houden met al onze internet vriendjes ergens op een terrasje in EindhovenKlinkt gezellig! Al die fijne FoK! mensen .... gut oh gut
Dat wordt feesten hoor
Ligt natuurlijk aan het "model"quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:29 schreef FlowDesign het volgende:
Een vrouw met alleen een strakke spijkerbroek aan, oeh mamma dat is lekker
En als je dan even niets weet te vertellen, gooi je er een smiley inquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Lekker heel de middag naar elkaar zitten kijken en praten over interessante onderwerpen zoals uh...het weer !!!
En dan elkaar lekker aanspreken met elkaars nicknamequote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Lekker heel de middag naar elkaar zitten kijken en praten over interessante onderwerpen zoals uh...het weer !!!
Ja offeh, roze schoenen, en wat die met FloW en DeB te maken hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dus als je iets ergs meemaakt geeft dat je het recht om asociaal te doen tegen iemand?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mee oneens is..
maargoed..
ik niet moeien..
ken de situatie verder niet en is iets tussen jullie 2 en niet de rest of the world![]()
vanavond weer naar Zeeland karren...![]()
Allrighty omegaquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja offeh, roze schoenen, en wat die met FloW en DeB te maken hebben
Oeh, en het leukste is nog wel dat je lekker anoniem bentwant niemand weet je échte naam, alleen maar je nickname... Vet C00L ik kom ook
![]()
dubbele punt streepje haakje sluit...quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
En als je dan even niets weet te vertellen, gooi je er een smiley in
Opzich is dat ook wel potentieel gezellig, een middagje terrassen met Flow en Debquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja offeh, roze schoenen, en wat die met FloW en DeB te maken hebben
Oeh, en het leukste is nog wel dat je lekker anoniem bentwant niemand weet je échte naam, alleen maar je nickname... Vet C00L ik kom ook
![]()
Daarom ook de opmerking dat ik niet weet wat er toen gebeurd/gezegd is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef Partygurl het volgende:
Dus als je iets ergs meemaakt geeft dat je het recht om asociaal te doen tegen iemand?
Nee...je kan hooguit zeggen dat je geen zin hebt om te praten omdat je iets mee hebt gemaakt wat je dwars zit en dan ga je neem ik aan ook niet op stap
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
dubbele punt streepje haakje sluit...
of niet lieverd? dakje haakje sluit
O plus voor PG dubbele punt haakje sluitquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
dubbele punt streepje haakje sluit...
of niet lieverd? dakje haakje sluit
Plaatjes zijn cool!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:48 schreef Partygurl het volgende:
Ojaaaaa en vergeet je plaatje niet, anders weet ik niet wie iedereen is
Ik loop voor lul met kwik, kwek of kwak duck onder mijn armquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohwja .. tuurlijk! wel iedereen je avatar op je voorhoofd nieten hè!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:48 schreef Partygurl het volgende:
Ojaaaaa en vergeet je plaatje niet, anders weet ik niet wie iedereen is
Zal ik mezelf dan sminckenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohwja .. tuurlijk! wel iedereen je avatar op je voorhoofd nieten hè!!!!
Anders dan herken ik sommige van jullie nieteens![]()
Jij wil ook altijd jongens kijken!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:51 schreef Partygurl het volgende:
Of zullen we gaan zwemmen
Ja!!! I lufquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij wil ook altijd jongens kijken!
Da ken toch nie .... dan wordt je avatar zeikes natquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:51 schreef Partygurl het volgende:
Of zullen we gaan zwemmen
Je kan ook een tatoeage nemenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Da ken toch nie .... dan wordt je avatar zeikes nat
Nee ik dan met mijn wannabe elf met groene maillot op een paard met pijl en boog en een lullig zwaardjequote:Op woensdag 7 juli 2004 16:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik loop voor lul met kwik, kwek of kwak duck onder mijn arm
te laat!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef omegaproject het volgende:
* omegaproject gaat ze trein halen
Dat is voor BB wel leukquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Je kan ook een tatoeage nemen
ja ..... dat wordt nog vrij lastig als avatarquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Nee ik dan met mijn wannabe elf met groene maillot op een paard met pijl en boog en een lullig zwaardje![]()
Ja!! Speciale por PG (ofzoiets ... moet nog beter oefenen voor morgenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:53 schreef Partygurl het volgende:
Oh dus je blijft nog even![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef Blueman het volgende:
Ik ga wel al richting huis
moet de toco nog even afsluiten enzo..
mensen tot over een weekje weer
'lijken' ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Mijn roze LIEVE schoenen lijken ordinair als ik met een driekwartbroek rondloop waar mn tatoewaasjeeee onderuit komt
dacht alquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:57 schreef Partygurl het volgende:
Oke zijn
Ik ben een lid van de familie Vissr
Eej een newbie. Mag ik 'm houden?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:58 schreef ehv_brambo het volgende:
kheb gisteren net voor 103 euro aan kaartjes voor Extrema en Nature One gekocht man...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:26 schreef daNpy het volgende:
Wanneer gaan we (= de leuke mensen) weer naar sixflags?
dat meen je niet...je geeft geld uit aan die herrie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
kheb gisteren net voor 103 euro aan kaartjes voor Extrema en Nature One gekocht man...
zo gaar dat je niet eens een mes nodig hebt maar het vlees zo uit elkaar trektquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:35 schreef FlappieMoppie het volgende:
Sooooo hoe gaar kun je zijn!?!?
je hebt een tattoo op je scheenbeen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Mijn roze LIEVE schoenen lijken ordinair als ik met een driekwartbroek rondloop waar mn tatoewaasjeeee onderuit komt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo gaar dat je niet eens een mes nodig hebt maar het vlees zo uit elkaar trekt
het gaat om de gezelligheid hèquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat meen je niet...je geeft geld uit aan die herrie?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
het gaat om de gezelligheid tieten hè
Ómdat ze lekkerder zijn natuurlijk!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:41 schreef FlowDesign het volgende:
gele M&M's zijn veel lekkerder dan bruine, maar de gele heb ik allemaal al opgegeten
Nou jullie zijn gemeen... ik heb honger en jullie gaan over eten pratenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ómdat ze lekkerder zijn natuurlijk!!
doh!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ómdat ze lekkerder zijn natuurlijk!!
huiliequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:43 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Nou jullie zijn gemeen... ik heb honger en jullie gaan over eten pratenen ik ga pas over een half uur eten... arme ik
![]()
dat ben ik!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
huilie![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:44 schreef daNpy het volgende:
Hmmm heb ik me net toch een lekkere pizza op
Wat krijg je te eten vandaag?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:44 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
![]()
Lasagnequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat krijg je te eten vandaag?
nou idd!quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:48 schreef febster het volgende:
Wat een geweldig weer zeg
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Lasagne![]()
ow lekker!!!!!! met tonijn dr in mjummiequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wij gevulde tomaten
Neej gehakt enzo, lus jij nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:53 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ow lekker!!!!!! met tonijn dr in mjummie
klopt!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neej gehakt enzo, lus jij niet
Nah scheenbeen...ietsie pietse boven mijn enkel en ik zal zo eens kijken of ik ergens een foto hebquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je hebt een tattoo op je scheenbeen?
laat eens zien...
Mij 2quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:08 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nah scheenbeen...ietsie pietse boven mijn enkel en ik zal zo eens kijken of ik ergens een foto heb
Flappie ai luf ronaldo![]()
Wel een leuke tattoo, maar wat een brakke fotoquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
http://groups.msn.com/_Se(...)=4675403432319240267
klik
Wa's da voor iets leluks?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
http://groups.msn.com/_Se(...)=4675403432319240267
klik
Watjequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:45 schreef Partygurl het volgende:
ik zou nog wel een tattoo willen en wil al jaren een tongpiercing maar mijn pap en mam vermoorden me dan
Let Extrema begin!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:50 schreef MrWilliams het volgende:
let the summer begin
hmhm
maar nu eerst:
let the rain stop
Zou dat nou echt een fijner gevoel geven als je zoent met een tongpiercing of gepijpt/gebeft wordt door iemand met een tongpiercing? Volgens mij is het grote BS.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:45 schreef Partygurl het volgende:
ik zou nog wel een tattoo willen en wil al jaren een tongpiercing maar mijn pap en mam vermoorden me dan
neuhquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:53 schreef Partygurl het volgende:
Mijn vriendje ook...doe m de gr.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
neuh
Waarom ga jij niet?
ik ook niet en ik hoef er ook geen, een vriendin met zo'n ding? Kweenie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Weet ik veel...wil die al zo`n 3 jaar maar heb nog nooit met iemand gekust die zo`n piercing heeft.
lijkt mij ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef Partygurl het volgende:
Die mensen zijn gewoon sneu....beetje mee spelen om te laten zien dat je een piercing hebt...erg triest als je het mij vraagt. Of mensen die een tattoo nemen en hem aan iedereen gaan showen dmv korte truitjes etc..je neemt zoiets neem ik aan voor jezelf.
Dan moet jij het huis uit als jij het toch wilt. Ga samenwonen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:48 schreef Partygurl het volgende:
Kwestie van durven? Nou nee.
Welke quiz? Zal wel met van die makkelijke vragen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zit dan in Aalsmeer bij de gossipquiz
maar nu eerst: een vrijgezellenfeestjequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Let Extrema begin!
Ik las dat jij ook gaat...
Zoenuh?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Weet ik veel...wil die al zo`n 3 jaar maar heb nog nooit met iemand gekust die zo`n piercing heeft.
grabbelton ofzo? weet het niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
maar nu eerst: een vrijgezellenfeestje
ik ga inderdaad ook ja en ik vraag me af hoe jij op díe pagina terecht kwam!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef Partygurl het volgende:
Die mensen zijn gewoon sneu....beetje mee spelen om te laten zien dat je een piercing hebt...erg triest als je het mij vraagt. Of mensen die een tattoo nemen en hem aan iedereen gaan showen dmv korte truitjes etc..je neemt zoiets neem ik aan voor jezelf.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:59 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben weer weg
Ik wel en ik wil niet anders meerquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
hmhmquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
grabbelton ofzo? weet het niet meer
ja uhhhh... wat zal ik zeggen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:48 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
hmhm
het was in ieder geval wel verrekkes toevallig
nee, niet sorry.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja uhhhh... wat zal ik zeggen?
sorry?
Heb je daarna ook stiekem in mijn fotoboek gekeken?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:35 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
nee, niet sorry.
iets van: Ja, hè.... ofzo klinkt leuker en mysterieuzer.![]()
Kickass!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef daNpy het volgende:
Woei de puzzelrit wordt echt super vet!
Vandaag de route uitgezet, nu al bijna alles in orde.
Goed nieuws voor je Laurens: we hebben genoeg crew dus je mag zelfs mee puzzelen als je kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |