Wij hebben de fok! knokploeg....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:38 schreef kamstra het volgende:
komt er een fok-ker op Tweakers
wordt ie keihard teruggeknuppeld naar Fok, opzouten jij
* kamstra rent terug naar GoT![]()
Die van Fok! zijn toch wel wat beterquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef SwiffMeister het volgende:
komt zon fokker op irc: mun vriendin heeft een SOA
tweaker: Had je maar een firewall moeten downloaden, dan hebben hackers geen kans...
hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die van Fok! zijn toch wel wat beter.. heel wat beter
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:58 schreef HesuS het volgende:
Komt zo zo\'n Tweaker op IRC.
Roept ie \"Ik heb echt een lekkere vriendin!\"
Roept zo\'n andere tweaker : \"oh ik wil ook een keer een vriendin\"
Roept ie zo : \"moet je ff inloggen op mn ftp!\"
jonge...een btje tweaker heeft een virtuele vriendinquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:58 schreef HesuS het volgende:
Komt zo zo\'n Tweaker op IRC.
Roept ie \"Ik heb echt een lekkere vriendin!\"
Roept zo\'n andere tweaker : \"oh ik wil ook een keer een vriendin\"
Roept ie zo : \"moet je ff inloggen op mn ftp!\"
alsof fokkers wel een prive leven hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:34 schreef SwiffMeister het volgende:
komt zon fokker een tweaker tegen die opschept over zun vriendin: Sins waneer heeft een tweaker tijd voor dingen die niets met computers te maken hebben?
tweaker: Hoezo dat? vriendin = pc ???
fokker: ....
komt zown tweaker op IRC.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:22 schreef SwiffMeister het volgende:
oke en nu verder met het topic, wie heeft er nog leuke combinaties van tweakers en liefde?
nee ik zit vaak op IRC ^^quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:46 schreef CrackerJack het volgende:
hehe, voor niet-tweakers kennen jullie het vakjargon toch wel vrij goed blijkbaar.![]()
Ik studeer Informatica aan de HTS, ik wordt dagelijks doodgegooit met jullie taal. Dus ook als niet tweaker kan ik jullie (meestal) begrijpen. Niet dat ik in mijn vrije tijd ook zo denk hoor, maar als er moeilijke woorden tussen staan dan lees ik het in mun schooltijd. Dan spreek en begrijp ik deze taal namelijk wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:46 schreef CrackerJack het volgende:
hehe, voor niet-tweakers kennen jullie het vakjargon toch wel vrij goed blijkbaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |