ik vond net deze:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:11 schreef Miesjel het volgende:
Net alsof het een goed iets is, om aan het aantal posts te kunnen aflezen, hoe weinig iemand buiten komt.
Daaruit kan je denk ik wel stellen dat zijn sociaal leven niet zo heel bijzonder actief is...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:25 schreef Stuart het volgende:9,500
Die heeft gewoon de smileys van conflict.tk doorgespit!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:58 schreef bugeye het volgende:
[..]
een koe die zwaait?
en dan mag je zeggen dat je geen nieuwbie meer bent
knap hoor
Tip: gewoon zorgen dat ze je niet gaan argwanen, dan kijken ze nooit in je profiel en weet niemand dat je een newbie bent!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:27 schreef cerror het volgende:
Ben ik dan een n00b :\\\') (klote :\\\'))
Altijd wel fijn hé, als je iemand verbaal niet aankan dat \\\'ie weg isquote:
Nee hoor, ik post gewoon door, en Yvonne blijft van mijn account afquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:29 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]Nu ga je net als Vosss en Kooba niet meer posten onder dat bepaalde account en ga je een kloon aanmaken en dan gaat Yvonne een paar posts onder Darklight doen en dan ga jij compleet over de zeik? Zo ja,
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef Biancavia het volgende:
gemiddeld 127 per dag....
Dan haal ik dat nog niet. Zelfs als ik de hele dag achter fok ga zitten denk ik dat ik de 100 nog niet haal.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]Dan zou ik moeten stoppen met werken
![]()
Natuurlijk wel. Gewoon een kwestie van oefenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan haal ik dat nog niet. Zelfs als ik de hele dag achter fok ga zitten denk ik dat ik de 100 nog niet haal.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi the_legend_killer [afbeelding]
VET schattig !! .. een newbe conflictje !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Conflict het volgende:
10 post
als je elke keer als je een nieuw nummertje luisterd dat meld in het \" wat luister je nu \" topic post, je fanatiek meedoet met het woordenassociatietopic, en ook nog op het forum normaal post red je dat wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon een kwestie van oefenen.
oohquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
die koe heb ik gemaakt!
conflict heeft al m\\\'n icoontjes gejat
huiliequote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
die koe heb ik gemaakt!
conflict heeft al m\\\'n icoontjes gejat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|