Mijn advies: ga terug naar AT5 en probeer wederom het nieuws te presenteren. Wat vinden jullie van Chazia?
Liefs,
Helga
Ps. dit is geen Zwakste Schakel-topic dus hopelijk niet dubbel...
R@b: Wat was de kritiek van Mireille op Chazia?
Ben benieuwd,
Helga
quote:Harmke Pijpers.
Op zondag 19 augustus 2001 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Er moet toch een geschiktere presentatrice voor te vinden zijn... al weet ik zo gauw niet wie
Ik heb een paar maanden geleden ook eens een kwartiertje gekeken naar de Nederlandse versie maar dacht eigenlijk direct dat de zwakste schakel Chaiza zelf was
Misschien een leuk idee om Harmke te introduceren en haar de opdracht geven om Chaiza subtiel te
laten verdwijnen geheel in stijl van de kwis en dus
met een paar scherpe vragen ?
quote:Jah, die BBC-versie is geweldig. Vorige week waren het allemaal USA-kandidaten en die dachten slimme opmerkingen te maken. Tjeemig, toen bleek wel even hoe scherp die Anne Robinson is. Ze heeft echt overal een weerwoord op!
Op zondag 19 augustus 2001 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Geef mij Anne Robinson maar. Ik kijk elke dag op de BBC naar The Weakest Link. De Zwakste Schakel was, hoewel de kwis op zich leuk is, door de presentatie van Chazia maar een slap aftreksel. Ze presenteert veel te gemaakt. Je kon duidelijk zien dat ze alles oplas. Zonde van de kwis. Er moet toch een geschiktere presentatrice voor te vinden zijn... al weet ik zo gauw niet wie
quote:Dát is het!
Op zondag 19 augustus 2001 11:25 schreef Loedertje het volgende:[..]
Harmke Pijpers.
Je hebt helemaal gelijk Loedertje,
ze zou het geweldig doen.
Dat niemand toch op dat idee gekomen is...
na de metamorfose:
de echte:
en voor de liefhebber: maskers van anne: http://www.bbc.co.uk/weakestlink/images/anne_mask.jpg
quote:Ze is tweetalig opgevoed dus zo'n prestatie is het niet...
Op zondag 19 augustus 2001 13:19 schreef dwerg het volgende:
Ik wil hier toch even een goed punt noemen van Chazia: ze spreekt vloeiend Frans. Niet dat je daar rijk mee wordt, maar ik vind het een hele prestatie.
Verder vond ik haar dat programma idd niet zo goed presenteren maar het nieuws deed ze altijd goed.
Terug naar de wei ermee.
quote:Houden zo
Op zondag 19 augustus 2001 11:31 schreef nietzman het volgende:
chaziawie?nooit van gehoord
Engeland : What was the name of King Richard IV fourth wife's uncle?
Correct. 50 pounds.
America: What is the name of the rather big patch of water between Europe and North America?
Correct : 5000 dollars.
quote:Dat viel mij idd ook op.
Op zondag 19 augustus 2001 23:03 schreef Sniper het volgende:
Ook opvallend : het nivo van de vragen & bijbehorende monies :Engeland : What was the name of King Richard IV fourth wife's uncle?
Correct. 50 pounds.
America: What is the name of the rather big patch of water between Europe and North America?
Correct : 5000 dollars.
Was het een pilot voor het Amerikaanse publiek o.i.d.?
Ik zag nl. ook dat er publiek op de achtergrond zat, en Anne duidelijk geïnstrueerd was iets ostentatiever te lachen aan het eind van de show...
quote:Joh Helga, dat staat toch interessant?
Op zondag 19 augustus 2001 03:52 schreef Helga het volgende:
Haar verhaaltjes in Volkskrant Magazine snijden weinig hout
wat is dat wijf lelijk!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-08-2001 15:40]
quote:Gelukkig verneuk je de layout bijna niet..
Op maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef cyberjoy het volgende:
-/-
quote:Ik heb begrepen dat dat nu juist niet mocht van de BBC. Om het programma te mogen overnemen, moest het juist zoveel mogelijk op het origineel lijken, dat was 1 van de eisen van de BBC. Er zijn bijv. mensen van de BBC (o.a. Anne) hier geweest om hun goedkeuring te geven, voordat RTL het mocht uitzenden.
Op zondag 19 augustus 2001 11:28 schreef Latindancer het volgende:[..]
Haar probleem is dat ze Anne probeert te imiteren, inclusief bril en kapsel geloof ik. Ze had beter kunnen proberen een eigen stijl neer te zetten, mits ze daar getalenteerd genoeg voor was dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |