abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1441803
Vandaag kreeg ik het Volkskrant Magazine binnen (da's op zich geen nieuws want dat overkomt me iedere zaterdag). Maar in deze uitgave stond een interview met Plien en Bianca. Zij vonden Chazia Mourali een zelfingenomen tut. Nu ken ik weinig van die twee dames maar het was me uit het hart gegrepen. Na het debacle van de zwakste schakel (dat rijmt) valt het me op dat de media zich massaal tegen dit meisje keren. Dit is wat mij betreft terecht. Haar verhaaltjes in Volkskrant Magazine snijden weinig hout en verder is ze in mijn ogen een omhooggevallen sterretje dat koste wat kost een intellectueel imago hoog probeert te houden.

Mijn advies: ga terug naar AT5 en probeer wederom het nieuws te presenteren. Wat vinden jullie van Chazia?

Liefs,
Helga

Ps. dit is geen Zwakste Schakel-topic dus hopelijk niet dubbel...

pi_1441807
Ik ken haar niet...foto om mijn geheugen op te frissen misschien?
#geen
  zondag 19 augustus 2001 @ 04:08:47 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_1441821
Las onlangs in de Vara gids een stukje van Mireille Bekooy die zeer lovend was over een aantal collega's. De enige stevige kritiek was (tot 3 x toe) aan het adres van Chazia.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1441822
Duchess X: Foto heb ik niet, ze heeft rood haar, vrij kort, in een soort bob.

R@b: Wat was de kritiek van Mireille op Chazia?

Ben benieuwd,
Helga

pi_1441834
wie
in need memorized
pi_1441871
OH ? De zwakste schakel is al geflopt ? Niet dat het me verbaast, die Chazia kwam gewoon niet overtuigend over.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 augustus 2001 @ 09:02:59 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1441890
Geef mij Anne Robinson maar. Ik kijk elke dag op de BBC naar The Weakest Link. De Zwakste Schakel was, hoewel de kwis op zich leuk is, door de presentatie van Chazia maar een slap aftreksel. Ze presenteert veel te gemaakt. Je kon duidelijk zien dat ze alles oplas. Zonde van de kwis. Er moet toch een geschiktere presentatrice voor te vinden zijn... al weet ik zo gauw niet wie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2001 @ 11:25:31 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1442133
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Er moet toch een geschiktere presentatrice voor te vinden zijn... al weet ik zo gauw niet wie
Harmke Pijpers.

Ik heb een paar maanden geleden ook eens een kwartiertje gekeken naar de Nederlandse versie maar dacht eigenlijk direct dat de zwakste schakel Chaiza zelf was

Misschien een leuk idee om Harmke te introduceren en haar de opdracht geven om Chaiza subtiel te
laten verdwijnen geheel in stijl van de kwis en dus
met een paar scherpe vragen ?

pi_1442142
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Geef mij Anne Robinson maar. Ik kijk elke dag op de BBC naar The Weakest Link. De Zwakste Schakel was, hoewel de kwis op zich leuk is, door de presentatie van Chazia maar een slap aftreksel. Ze presenteert veel te gemaakt. Je kon duidelijk zien dat ze alles oplas. Zonde van de kwis. Er moet toch een geschiktere presentatrice voor te vinden zijn... al weet ik zo gauw niet wie
Jah, die BBC-versie is geweldig. Vorige week waren het allemaal USA-kandidaten en die dachten slimme opmerkingen te maken. Tjeemig, toen bleek wel even hoe scherp die Anne Robinson is. Ze heeft echt overal een weerwoord op!
Bovendien is zij niet zo gemaakt boos, en zit er nog een bepaalde ironie in. Nee, daar komt die nederlandse presentratrice niet bij in de buurt hoor.
Haar probleem is dat ze Anne probeert te imiteren, inclusief bril en kapsel geloof ik. Ze had beter kunnen proberen een eigen stijl neer te zetten, mits ze daar getalenteerd genoeg voor was dan.
To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
  zondag 19 augustus 2001 @ 11:31:24 #10
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1442146
chaziawie?

nooit van gehoord

Ik ga naar huis.
pi_1442512
Ik wil hier toch even een goed punt noemen van Chazia: ze spreekt vloeiend Frans. Niet dat je daar rijk mee wordt, maar ik vind het een hele prestatie.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1442523
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 11:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Harmke Pijpers.

Dát is het!

Je hebt helemaal gelijk Loedertje,
ze zou het geweldig doen.

Dat niemand toch op dat idee gekomen is...

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 19 augustus 2001 @ 13:28:56 #13
10090 waspman
life is sweet
pi_1442550
voordat ze Anne Robinson ging kopieren:

na de metamorfose:

de echte:

en voor de liefhebber: maskers van anne: http://www.bbc.co.uk/weakestlink/images/anne_mask.jpg

zondag 19 augustus 2001 @ 14:14:46 #14
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1442745
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 13:19 schreef dwerg het volgende:
Ik wil hier toch even een goed punt noemen van Chazia: ze spreekt vloeiend Frans. Niet dat je daar rijk mee wordt, maar ik vind het een hele prestatie.
Ze is tweetalig opgevoed dus zo'n prestatie is het niet...

Verder vond ik haar dat programma idd niet zo goed presenteren maar het nieuws deed ze altijd goed.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1442795
Ik ken haar persoonlijk via een vriendin, ze is idd héél ambitieus en ook wel een beetje snobby (toch ook wel sympathiek verder). Op AT5 kwam ze denk ik beter uit de verf (daar kon ze lekker met eigen ideetjes rommelen). Anne Robinson vertalen is natuurlijk wel ergg hoog gegrepen, dat is zoiets als een doorsnee cabaretfred de "don't mention the war"-sketch van John Cleese te vertalen, forget it!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 19 augustus 2001 @ 15:31:14 #16
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1443160
Graas-IA Mourali..

Terug naar de wei ermee.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 augustus 2001 @ 22:17:20 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1445270
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 11:31 schreef nietzman het volgende:
chaziawie?

nooit van gehoord

Houden zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 19 augustus 2001 @ 23:03:11 #18
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1445767
Ook opvallend : het nivo van de vragen & bijbehorende monies :

Engeland : What was the name of King Richard IV fourth wife's uncle?

Correct. 50 pounds.

America: What is the name of the rather big patch of water between Europe and North America?

Correct : 5000 dollars.

maandag 20 augustus 2001 @ 00:28:41 #19
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1446509
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 23:03 schreef Sniper het volgende:
Ook opvallend : het nivo van de vragen & bijbehorende monies :

Engeland : What was the name of King Richard IV fourth wife's uncle?

Correct. 50 pounds.

America: What is the name of the rather big patch of water between Europe and North America?

Correct : 5000 dollars.

Dat viel mij idd ook op.

Was het een pilot voor het Amerikaanse publiek o.i.d.?

Ik zag nl. ook dat er publiek op de achtergrond zat, en Anne duidelijk geïnstrueerd was iets ostentatiever te lachen aan het eind van de show...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  maandag 20 augustus 2001 @ 00:45:56 #20
11049 suger
 nee, niet zo zoet...
pi_1446667
Bij AT5 kwam ze goed tot d'r recht - geweldige zender trouwens, maar da's even off topic - maar toen ze die stukjes in de volkskrant ging schrijven, had ze het bij mij wel verpest.
Ze wil altijd laten zien dat ze ZOOO veelzijdig is. En intellectueel, maar ook dat ze van oppervlakkige dingen houdt.
pi_1447567
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 03:52 schreef Helga het volgende:
Haar verhaaltjes in Volkskrant Magazine snijden weinig hout
Joh Helga, dat staat toch interessant?
Ze is heel belezen en intellectueel en dat wil ze graag
op subtiele manier aan ons lezertjes laten weten!
pi_1450206
POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOleuris

wat is dat wijf lelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-08-2001 15:40]

maandag 20 augustus 2001 @ 15:23:16 #23
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1450449
Volgens mij zou zelfs Catherine Keil nog beter zijn als presentatrice. Ze is in iedergeval een stuk adremmer dan die Sjasia die het tot nu presenteerde.
De mensen zijn gek geworden
pi_1450476
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef cyberjoy het volgende:
-/-
Gelukkig verneuk je de layout bijna niet..
pi_1452086
Harmke okee, maar Wouke van Scherrenburg lijkt mij de beste!
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')