abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20435728
Iedereen heeft er vast wel iets over op tv gezien. Beauty Pageants, ofwel, schoonheidswedstrijden.

Ik vind het persoonlijk belachelijk. Kinderen die van baby af aan door hun ouders gepushed worden om mee te doen aan die wedstrijden. Compleet met kunstgebitjes (God forbid dat je een tand mist omdat je aan het wisselen bent ), valse wimpers, hairextensions, en als je moeder vindt dat je te dik bent, ducktape om je middel. En maar lachen. Die kinderen gaan 5 dagen per week naar loop-, dans-, praat- en lachles, om maar de mooiste te zijn. Volgens mij zijn ze tegen de tijd dat ze tiener worden helemaal verknipt.

Voorbeeld:

http://www.universalroyalty.com/

Arme kids.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 11:46:03 #3
16715 Mylene
*schatje*
pi_20436182
Echt vreselijk ja, ik heb het een keer gezien bij Ruby Wax\'s American Pie. Volgens mij proberen de moeders hun tekortkomingen van hun jeugd of wat dan ook te projecteren op het kind door hen te pushen om de beste te zijn, overdadige make-up en tierelantijntjes. In feite is het gewoon mishandeling. Een kind moet lekker een kind een blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 06-07-2004 11:52:05 ]
pi_20436272

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_20436301
Meer Photoshop dan foto.
pi_20436336
http://lakecountynightlif(...)/2003_state_pics.htm

Hmm, als dit alles is wat Wisconsin in huis heeft...
pi_20436352

Ahh, dit is pas echt zielig.
pi_20436370
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:51 schreef Toeps het volgende:
http://lakecountynightlif(...)/2003_state_pics.htm

Hmm, als dit alles is wat Wisconsin in huis heeft...

moeten dat de mooisten voorstellen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 11:55:51 #9
16715 Mylene
*schatje*
pi_20436431
Kom op, wel genoeg foto\'s zo, een beetje dicussie graag.
pi_20436548
quote:
Pageant Hair Pieces for kids
mamasmysterymachine (89) (view author\'s auctions)
02/24/04 09:08 PM

I know this is totally not what the normal discussion is about, but I have had the most awful time trying to find a hair piece for my little 2 year old girl for an upcoming pageant. I know they make them, but I cannot even find them on the internet. Does anyone out there know of any web sites that may have these or where I can purchase one? I figured I could get some help from someone on here. Thanks.
Van het eBay discussion board.
Dus dit mens wil haar 2 jaar oude kind een haarstukje geven?!
pi_20456617
Hoe heette dat meisje ook al weer dat vermoord was, en waarvan ze de ouders verdachten? Je weet wel, zij deed ook mee aan die wedstrijden, en haar lijk werd in de kelder van het ouderlijk huis gevonden. Iets van BoJeanette nogwattes of zo. Die voornaam klopt niet, maar het was in ieder geval een dubbele naam.
pi_20456690
http://www.crimelibrary.c(...)/index_1.html?sect=7

Al gevonden, JonBenet Ramsey was de naam.
Het arme kind is vermoord, nadat er eerst een dubieuze losgeldbrief was gevonden. Volgens mij hebben ze de dader nog steeds niet.
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:30:23 #13
16715 Mylene
*schatje*
pi_20459738
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 08:18 schreef Toeps het volgende:
http://www.crimelibrary.c(...)/index_1.html?sect=7

Al gevonden, JonBenet Ramsey was de naam.
Het arme kind is vermoord, nadat er eerst een dubieuze losgeldbrief was gevonden. Volgens mij hebben ze de dader nog steeds niet.
Dat klopt, was onlangs in het nieuws omdat het huis waarin het kind werd vermoord en sindsdien allerlei spooky dingen gebeurden eindelijk verkocht is. Aan de dochter van een bekende tv dominee .
pi_20460098
Ik stuitte net zelfs op een heel forum, dat compleet ging over de moord op JonBenet. Maar ook daar waren ze het er niet over eens wie de dader was. Er doen een aantal verschillende theorieën de ronde.
1) De ouders hebben het gedaan.
2) Het broertje heeft het uit jalousie gedaan, en de ouders willen hun kind beschermen.
3) Een kennis van de familie die kort na de moord zelfmoord heeft gepleegd heeft het gedaan.
4) Een loslopende freak heeft het gedaan.

In Amerika zijn de ouders al bij voorbaat publiekelijk veroordeeld. "Wie zijn kind aan schoolheidswedstrijden mee laat doen spoort sowieso niet, dus die kan best in staat zijn om zijn kind te vermoorden.", is daar zo'n beetje de gangbare opvatting.
pi_20460282

Dit is het arme schaap. Ze was op deze foto pas ZES!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2004 11:52:48 ]
pi_20460553
SICK!!
Dat ze zoiets verzinnen zeg.. buuhhh

Er is toch op BNN een programma hierover geweest, met Bridget?
pi_20461782
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 12:00 schreef So_Addictive het volgende:
SICK!!
Dat ze zoiets verzinnen zeg.. buuhhh

Er is toch op BNN een programma hierover geweest, met Bridget?
Geen idee, ik ken alleen de docu van Discoverychannel.
pi_20463074
gevonden: http://www.bnn.nl/view/1761577/1022/598719

klik op "archief" in het rechterkolom, en scrol dan naar aflevering 7
pi_20463552

Links: Halle Berry.

Britney Spears schijnt ook aan die onzin meegedaan te hebben, die plaatjes kan ik alleen nog niet vinden.
pi_20463854
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 13:35 schreef So_Addictive het volgende:
gevonden: http://www.bnn.nl/view/1761577/1022/598719

klik op "archief" in het rechterkolom, en scrol dan naar aflevering 7
Ik zit nu te kijken.

Sjee, sommige moeders.
"Ik wil graag winnen!"
Ik dacht dat het om die kinderen ging, maar zo te zien is het een wedstrijdje tussen de moeders.

Bridget kan er trouwens weinig van zeggen, die is ook al vanaf haar kinderjaren model.
pi_20464410
Ik heb er ook eens een docu over gezien
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Echt zielig!
Vrijwillig gebanned
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 juli 2004 @ 14:41:17 #22
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20464899
Ik heb er ook een keer een docu over gezien...en die kindjes maar braaf zeggen dat ze het ook zelf leuk vinden. Erg zielig, laat die kindjes lekker kind zijn.
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:02:27 #23
81202 blublub
snob and a half
pi_20465475
echt sneu, die kinderen raken echt helemaal verknipt. ik bedoel, wat voor beeld krijg je van de wereld als je moeder je de hele dag afblaft en je domme liedjes laat oefenen en debiele dansjes laat doen, terwijl je veel liever wil buiten spelen. maar nee, ze zet je op dieet, laat je de halve dag kleding passen, commandeert je te lachen en laat 10 mensen hele dagen stukken haar op je hoofd plakken. en de enige kans dat ze ooit een dag lief tegen je doet is als er een camera bij is (maar vaak dan nog niet, getuige het gedrag dat je ziet bij al die docu's ) en als je 'voor haar' een prijs wint. en dat alles alleen maar omdat ze zelf vroeger hetzelfde heeft geleerd van haar moeder, of omat ze vroeger spuuglelijk was, en altijd jaloers is geweest op de Home coming queens. en nu moet haar kind maar voor haar de geleden schade goedmaken.

spijtig dat het nog steeds niet wordt gezien als kinder mishandeling ofzo (niet dat dat ooit haalbaar zou zijn, maar goed)
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_22304022
Uit gesloten topic:
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:19 schreef MikelenniuM het volgende:
Een post namens mijn vriendin (weet ook niet of het in het goede forum staat....schop m anders maar ergens anders heen)

Voor haar concept zoekt mijn vriendin iets over miss America, maar dan in de kleine variant. Er schijnt eer soort contest te bestaan waarin kinderen (tot een jaar of 13) een soortgelijke show lopen als de volwassen versie van miss America.
Nu was ik een beetje op zoek geweest naar wat info hierover... maar kan er niets over terugvinden

Weet iemand wat meer van deze shows af?
  Redactie Games donderdag 30 september 2004 @ 11:25:25 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22304071
Bah, wat bedroevend
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')