en dan dadelijk hup naar bed?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
*tandjes poetst*
trusten meneer vlarpquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo slapen
Erg raar zo\\\'n avond niet fokken
ja, maar ik ben nog niet klaar met poetsenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan dadelijk hup naar bed?
heb je al iemand om je in te stoppen inmiddels?
en ben jij vroeger ook alleen maar op vakantie voorgelezen?
(niet dat dat erg was)
och op 4quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
trusten meneer vlarp
*coco flanel op tv*
nee, ik heb er geen trauma van.... heel vroeger werd ik wel voorgelezen... maar ik was al heel snel verwend als kind en had op mijn 10de een tv op mijn kamerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, maar ik ben nog niet klaar met poetsen
nee, nog steeds niemandalle leuke mannen zijn uitgestorven
(of ze zijn op vakantie)
nee ik werd iedere dag voorgelezen, soms zelfs 2x, door de juf en door mn mama/papa. jij niet dan? heb je er een trauma van? wil je erover praten?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen trauma van.... heel vroeger werd ik wel voorgelezen... maar ik was al heel snel verwend als kind en had op mijn 10de een tv op mijn kamer
vind het nog steeds een coole filmquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
och op 4
hey, jij werd voorgelezenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:26 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb nog maar 8 maanden een tv op mn kamer, en die heb ik zelf moeten betalen
t leven is niet eerlijk
hej, jij had een tv op je kamerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, jij werd voorgelezen
trusten @ slaap mensen
ik ook niet, pa en ma kwamen geregeld binnen om te kijken of de tv nog warm wasquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:39 schreef blublub het volgende:
[..]
hej, jij had een tv op je kamer![]()
en ik mocht beneden echt niet altijd tv kijken wanneer ik wilde heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |