ik vind ze toch fijner dan losse handdoeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:19 schreef Bright het volgende:
Aankleedkussenhoes is niet nodig; wij gebruiken daar gewoon een badhandoek van ons voor ...
ik meen me te herinneren dat daar voor gewaarschuwd is een jaartje geleden! als het tenminste niet speciale bad-babyolie is. gewone babyolie vormt namelijk een laagje op het water en als de baby daar per ongeluk wat van in de longetjes krijgt kan dat zeer ernstige gevolgen hebben!quote:Wij gebruiken babyolie voor in bad, dat bevalt uitstekend!
Natuurlijk is het bad-babyolie (of badbaby-oliequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:59 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind ze toch fijner dan losse handdoeken.
[..]
ik meen me te herinneren dat daar voor gewaarschuwd is een jaartje geleden! als het tenminste niet speciale bad-babyolie is. gewone babyolie vormt namelijk een laagje op het water en als de baby daar per ongeluk wat van in de longetjes krijgt kan dat zeer ernstige gevolgen hebben!
[..]
Dit ben ik wel met je eens, en ik vond sowieso de olie in het badje eng, omdat ze er zo glibberig van worden. Ik was al zo bang om zo'n kleintje te laten vallen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 07:43 schreef bixister het volgende:
nou ja, zo natuurlijk is dat niet. er is genoeg 'gewone' baby-olie te koop, dus als je zo'n tip in het lijstje zet lijkt het me handiger dat je er duidelijk bij zet waar het precies om gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:53 schreef Dinus het volgende:
Toen hebben we nog maar een meisje genomen
Ik geef ook graag goede tips, te laatquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:34 schreef snoopy het volgende:
Ah nee he Luchtbel. Dat heeft niemand mij verteld![]()
Nou, babysnoopy zal deze flesjes nemen, of ie wil of niet![]()
klopt ja, daar hebben wij 'm ook wel voor gebruikt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef E.T. het volgende:
ik heb een flessenwarmer gekocht, speciaal voor de borstvoeding.
Deze mag niet in de magnetron, en een flessewarmer is dan toch handiger dan een pannetje met water.
Dit hoorde ik ook van iedereen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:53 schreef ezzi het volgende:
En koop maat 50/56 maar niet te veel. Je wast in het begin enorm veel dus het is zo weer schoon en voor je het weet passen ze het al niet meer. Al snel had ilse maatje 62 aan, en die draagt ze nu nog (met sommige dingen al 68) Ze is nu 3 maanden.
Wij hebben die twee kruiken wel nodig gehad al was het zomer, Myrthe had nl ineens ondertemperatuur een van de eerste avonden thuis in dekraamweek (35,9). Thuiszorg gebeld, we moesten er 2 kruiken bij leggen en als ze dan niet binnen een uur weer op temperatuur was moesten we naar de huisartsenpost (maar na een uur zat ze op 37,5).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:34 schreef Anitra het volgende:
2kruiken is alleen nodig als je thuis bevalt, heb je al besloten om in het ziekenhuis te bevallen dan is 1 kruik genoeg. Dat heb ik van de kraamzorg gehoord althans afgelopen maandag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |