quote:Op maandag 5 juli 2004 08:01 schreef Quinny het volgende:
Heeeeeee het is maandag hoor gijsjes.
Wakker worden
Dag schatquote:Op maandag 5 juli 2004 08:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:01 schreef Noot ergens
0015. (0015) Chocobo 44463
0016. (0017) Notorious_Roy 44291
0017. (0016) Bastard 44122
Hai Brownquote:Op maandag 5 juli 2004 08:01 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh
Nadine heel veel succes straks
Ja het verbaasd je misschien maar het is de beste chauffeur die ik kenquote:Op maandag 5 juli 2004 08:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Veilig aangekomen met Surfer als chauffeur![]()
schoonheidquote:Op maandag 5 juli 2004 08:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai Brown
met zijn snelheid is het onmogelijk om fouten te maken jaquote:Op maandag 5 juli 2004 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het verbaasd je misschien maar het is de beste chauffeur die ik ken
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Veilig aangekomen met Surfer als chauffeur![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het verbaasd je misschien maar het is de beste chauffeur die ik ken
schatjequote:Op maandag 5 juli 2004 08:07 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemooorgen
Nadine succes vandaag meid![]()
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2004 08:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
met zijn snelheid is het onmogelijk om fouten te maken ja
Ik rij langzamerquote:Op maandag 5 juli 2004 08:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Met Sjo's of Surfers snelheid?quote:Op maandag 5 juli 2004 08:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja,... nadeel is dat het bij hem werktquote:Op maandag 5 juli 2004 08:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Player.
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik rij langzamer
Haiquote:Op maandag 5 juli 2004 08:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Player.
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... nadeel is dat het bij hem werkt
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:18 schreef Quinny het volgende:
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv ujjjjj bwq qbn q
vertaling: Ik voel me al weer stukken beter. Heb de dvd's van papa q,m,mk32x3zbazV c afcv zCV xa
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 5 juli 2004 08:18 schreef Quinny het volgende:
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv ujjjjj bwq qbn q
vertaling: Ik voel me al weer stukken beter. Heb de dvd's van papa q,m,mk32x3zbazV c afcv zCV xa
Een mooie tandafdruk gegevenquote:Op maandag 5 juli 2004 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNstukgemaakt hoop ik
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een mooie tandafdruk gegeven
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ooooooohhhhhh heeeeeerlijk
![]()
![]()
![]()
Kom hier naartoe, alleen in Hoofddorp blijft het werkenquote:Op maandag 5 juli 2004 08:40 schreef mr_Brown het volgende:
eehhhhhh om 13.00 gaat Fok eruit toch??wie of wat gaat mijn leven redden??
Welke dvd / game ?quote:Op maandag 5 juli 2004 08:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een mooie tandafdruk gegeven
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 juli 2004 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom hier naartoe, alleen in Hoofddorp blijft het werken![]()
dat is ook geen onbelangrijke vraag ja..... Quinny.... welke DVD/ GAMEquote:Op maandag 5 juli 2004 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke dvd / game ?![]()
Wat doe jequote:Op maandag 5 juli 2004 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is ook geen onbelangrijke vraag ja..... Quinny.... welke DVD/ GAME![]()
![]()
![]()
Een mooi setje zou leuk zijn.. Limited box van Nightmare ofzo, of idd BoB..quote:Op maandag 5 juli 2004 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is ook geen onbelangrijke vraag ja..... Quinny.... welke DVD/ GAME![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA [afbeelding]
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe jeMijn Band of Brothers box
succesquote:Op maandag 5 juli 2004 09:13 schreef Nadientje het volgende:![]()
ben er klaar voor
quote:
Zo hoog kan die nou ook weer niet klimmenquote:Op maandag 5 juli 2004 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe jeMijn Band of Brothers box
Dan kom je toch in je lunchpauze bij mij langs. Zet ik wel een kopje thee voor jequote:Op maandag 5 juli 2004 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen zin..... en dan ligt Fok er straks ook nog uit
ik begin nu al te transpireren
Oh dan moet ik me eerst aanmelden daar. Maar wel een goed ideequote:Op maandag 5 juli 2004 09:22 schreef Magneet het volgende:Mogguh, mensen ga gewoon bij de nexiums ouwehoeren als Fok! eruit ligt
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo hoog kan die nou ook weer niet klimmen
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan kom je toch in je lunchpauze bij mij langs. Zet ik wel een kopje thee voor je
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHA kom je nu pas aan gijsquote:Op maandag 5 juli 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Klote klote klote klote klote klote klote NS![]()
En vanmiddag naar de tandarts en geen Fok! Dit wordt weer zo'n dag!
Ik denk dat ik dan k*tstraf heb, als ik dat doe.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan leg je die toch wat lager
of nog beter..... geef het gewoon aan hem ofzo
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens FSW gespeeld met slurfer! Ik had een server aangemaakt op een hogere moeilijkheidsgraad (sergeant major), en damn! Ik ben in level 1 vaker doodgegaan dan in de hele single player campaign op de gewone moeilijkheidsgraad. Maar het kan natuurlijk ook aan slurfer hebben gelegen.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:32 schreef Nadientje het volgende:
Ja....maar ik mag om 13:00 weer naar huis. Tot hoelaat moet jij ook alweer fokloos werken?quote:Op maandag 5 juli 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHA kom je nu pas aan gijs![]()
zooooo gunt
![]()
je mag altijd bij mij langs komen hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan k*tstraf heb, als ik dat doe.
Zeg maar welk smaakje je wiltquote:Op maandag 5 juli 2004 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]6 minuten heb ik dan!! kan je dan lekkere thee zetten??
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja....maar ik mag om 13:00 weer naar huis. Tot hoelaat moet jij ook alweer fokloos werken?
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
Ik denk dat ik dan k*tstraf heb, als ik dat doe.
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
je mag altijd bij mij langs komen hoor![]()
Deze post is best ranzig als je net die vorige post van Brown heb gelezen!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
Zeg maar welk smaakje je wilt
Ik wordt straks weer geboord Gijs.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze post is best ranzig als je net die vorige post van Brown heb gelezen!
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeg maar welk smaakje je wilt
Heeft slurfer in real life ook zo'n slecht richtingsgevoel?quote:Op maandag 5 juli 2004 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze post is best ranzig als je net die vorige post van Brown heb gelezen!
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft slurfer in real life ook zo'n slecht richtingsgevoel?Hij ging naar alle uithoeken van de map, behalve de goede.
HADDEN jaquote:Op maandag 5 juli 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
We HADDEN hem natuurlijk afgelopen donderdag KUNNEN vertellen dat zijn icon tegen de policy is.
Ja zijn game-technieken zijn om te huilen somsquote:Op maandag 5 juli 2004 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft slurfer in real life ook zo'n slecht richtingsgevoel?Hij ging naar alle uithoeken van de map, behalve de goede.
* Chocobo msn't adres van Brown aan Thorquote:Op maandag 5 juli 2004 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
OH ja Thor:
[afbeelding]
hij kan toch niet reagerenwehehehehehhe
Ooooh krijg je dat!! Jij gaat 7 van de 10 keer dood en het ligt aan mijquote:Op maandag 5 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens FSW gespeeld met slurfer! Ik had een server aangemaakt op een hogere moeilijkheidsgraad (sergeant major), en damn! Ik ben in level 1 vaker doodgegaan dan in de hele single player campaign op de gewone moeilijkheidsgraad. Maar het kan natuurlijk ook aan slurfer hebben gelegen.
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
ThorZiek joh,........... Sterkte
![]()
Ik heb ook met Strol gespeeld en we gingen niet dood. Sterker nog,... we haalden het level in 1 keer. ...... zoog je backup ?quote:Op maandag 5 juli 2004 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooh krijg je dat!! Jij gaat 7 van de 10 keer dood en het ligt aan mij![]()
Ik vond je wel sucken voor iemand die hem heeft uitgespeeld hoor...
Neeequote:Op maandag 5 juli 2004 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
Thor komt FOk niet op.....![]()
hij heeft een mailtje gekregen dat hij zijn avatar moest wijzigen..... die van die kont met die dildo
![]()
![]()
![]()
en nu kan hij ons wel zien, maar hij kan niet reageren.... inloggen gaat wel, maar hij komt ook niet bij zijn profiel
![]()
WHAHAHAHAHAHAAHAHAzoooooooooooooo gunt
![]()
oh ja....
hij ligt ook nog eens met 39 graden koorst in beddat gun ik hem nou weer niet
Fuck you!!quote:Op maandag 5 juli 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zijn game-technieken zijn om te huilen soms![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
Ooooh krijg je dat!! Jij gaat 7 van de 10 keer dood en het ligt aan mij![]()
Ik vond je wel sucken voor iemand die hem heeft uitgespeeld hoor...
Positieve feedback !quote:Op maandag 5 juli 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Je moet me beter dekken Gijs.
We moeten hem eens spelen op sergeant major...veeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijker.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook met Strol gespeeld en we gingen niet dood. Sterker nog,... we haalden het level in 1 keer. ...... zoog je backup ?![]()
Ja maar jullie speelde toen op een lagere moeilijkheids ..................quote:Op maandag 5 juli 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook met Strol gespeeld en we gingen niet dood. Sterker nog,... we haalden het level in 1 keer. ...... zoog je backup ?![]()
Daaaagquote:Op maandag 5 juli 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Je moet me beter dekken Gijs.![]()
Hij is op deze setting wel een stuk moeilijk hoor.Ze schieten opeens door dingen heen waar je je eerst achter kon verschuilen en het is veel minder vergevend.
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja maar jullie speelde toen op een lagere moeilijkheids ..................
Ach whatever... Sterf!!!
Ik suck ... & I like it..
Gisteravond heel vaak gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
Ach whatever... Sterf!!!
Ik vind het ook wel lekker als je zuigt!quote:Ik suck ... & I like it..
dusquote:Op maandag 5 juli 2004 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* mr_Brown msn't adres van Brown aan Thor![]()
whehehehheequote:Thor Nexium "lekker een weekie naar de ardennen" zegt:
lees net je reacties
Thor Nexium "lekker een weekie naar de ardennen" zegt:
KUTNEGER
Nu gaat Thor je bewusteloos slaan en een kachelpijp op je voorhoofd tatoeëren nadat hij je hard anaal heeft genomen.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
dus![]()
Hoop jij het ook zoquote:Op maandag 5 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu gaat Thor je bewusteloos slaan en een kachelpijp op je voorhoofd tatoeëren nadat hij je hard anaal heeft genomen.
Ow wacht...dat is mijn fantasie.
en dat er maar velen mogen volgenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:07 schreef Quinny het volgende:
Thor een ban![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu gaat Thor je bewusteloos slaan en een kachelpijp op je voorhoofd tatoeëren nadat hij je hard anaal heeft genomen.
Ow wacht...dat is mijn fantasie.
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
strol![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zijn game-technieken zijn om te huilen soms![]()
Ach ik game niet goed.. boeie, maar jij blijft altijd lelijk, vet en dom..quote:Op maandag 5 juli 2004 10:10 schreef mr_Brown het volgende:![]()
kom maar pootje.... kom maar..... ik verwacht een originele
huh??? ben je al klaar??quote:Op maandag 5 juli 2004 10:18 schreef Nadientje het volgende:
brrrr
nee sorry..... ook hierin suck je dusquote:Op maandag 5 juli 2004 10:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ik game niet goed.. boeie, maar jij blijft altijd lelijk, vet en dom..
Zoiets?? ... Ik weet niks beters![]()
nee ben aan het wachten... 10.45 moet ikquote:Op maandag 5 juli 2004 10:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh??? ben je al klaar??
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee sorry..... ook hierin suck je dus![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
Ach ja... de dag erna is het toch altijd de schuld van Rouge
En terecht..
een vriendelijk mailtje?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:20 schreef Quinny het volgende:
Thor heeft een mailtje gestuurd naar Yvonne.
Geeft hij ons de schuld?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:20 schreef Quinny het volgende:
deze is ook atlijd hetzelfde......quote:Op maandag 5 juli 2004 10:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... briljant ... HAHAHAHA
... wat een kutgrappen, altijd dezelfde..
He jammer... het gaat lukken dus.... last..quote:Op maandag 5 juli 2004 10:20 schreef Quinny het volgende:
oooohhh jij dikke homoquote:Op maandag 5 juli 2004 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
deze is ook atlijd hetzelfde......
maar blijft leuk![]()
[afbeelding]
Ja hij ging degene die hem een ban heeft gegeven niet opzoeken enzoquote:Op maandag 5 juli 2004 10:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
een vriendelijk mailtje?
Toen je stierf achter dat houten huisje op die markt, waar ik net die rook granaat gegooit had...quote:Op maandag 5 juli 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Soms is het mijn schuld hoor. Zoals toen ik gister iets te dicht bij jouw mannetjes supress fire gebruikte.
Waar de fuck kwam dat vandaan????
Geen idee Gijs
Yep!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geeft hij ons de schuld?
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:28 schreef Quinny het volgende:
Yep!
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
Mwaaaaaaaa...![]()
![]()
![]()
Plaats nog eens die met die badkuip.
Allememachies!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laten we Thor met z'n allen roepen, dan komt ie misschien sneller terug!
NEEEEEEEEEEE !quote:
het moet trouwens wel een eeenoooormmm badkuip zijn willen deze 2 er samen inpassenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE !![]()
![]()
!
Die kende ik nog nietWHAHAHAHAHA! Geniaal !
Je was maar wat jaloers dat je er niet bij mocht maar ons koelte moest toewuiven met een palmblad.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
het moet trouwens wel een eeenoooormmm badkuip zijn willen deze 2 er samen inpassen
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je was maar wat jaloers dat je er niet bij mocht maar ons koelte moest toewuiven met een palmblad.
Hahahahaha ...quote:Op maandag 5 juli 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het moet trouwens wel een eeenoooormmm badkuip zijn willen deze 2 er samen inpassen
daarentegen heb ik voordat jullie in bad gingen het bad vol gezekenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je was maar wat jaloers dat je er niet bij mocht maar ons koelte moest toewuiven met een palmblad.
whahahahahahahaquote:Op maandag 5 juli 2004 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha ......sukkel...
Zeg jij nou niks... jij hebt een speciale douchekop gekocht om die bolle kop van je helemaal nat te krijgen
Precies... + dat negers eigenlijk ons badwater alleen maar vervuilen.. onze zuurstof verbruiken en onze status als blanken devalueren door hun aanwezigheid.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Whahahaha ik wilde net hetzelfde gaan postenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
Thor!!! Ik mis je niet!!! en blijf alsjeblieft weg![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha ik wilde net hetzelfde gaan posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
whahahahahaha ja iddquote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Echt humor zou zijn wanneer Yvonne Thor om 12:59 unbanned.
Dat zou geniaal hard zijn... respect als dat ook gewoon gebeurtquote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Thor hahahahahahaha [afbeelding]
hij msnde dit nl netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... oooohh... die arme Thor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Jij ken dus echt laggen he negerhoerquote:Op maandag 5 juli 2004 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
OH ja Thor:
[afbeelding]
hij kan toch niet reagerenwehehehehehhe
Verveel jij je ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding]
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jammer he Gijsquote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
DAMN!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Jij ken dus echt laggen he negerhoer![]()
Ik probeerde "verkapte banaanvraag" uit te beelden.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef Quinny het volgende:
Verveel jij je ofzo?
Jaaaaaaa je bent erweer.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ooooohhhhhhquote:Op maandag 5 juli 2004 11:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaaaaa je bent erweer.
Wat ga je met Brown doen dan![]()
Ohquote:Op maandag 5 juli 2004 11:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik probeerde "verkapte banaanvraag" uit te beelden.
Ik stomp hem dus echt neer en tatoeer een kachelpijp op z'n voorhoofd nadat ik hem anaal genomen heb hahahahahahaahquote:Op maandag 5 juli 2004 11:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaaaaa je bent erweer.
Wat ga je met Brown doen dan![]()
Ik wil je icon weer... die met die dildo heerstequote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Laat mij die pijp dan tatoeeren ... dan ziet er niet uit... en is het effect leuker..quote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik stomp hem dus echt neer en tatoeer een kachelpijp op z'n voorhoofd nadat ik hem anaal genomen heb hahahahahahaah
Jaaaa foto's willen we dan wel zien.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik stomp hem dus echt neer en tatoeer een kachelpijp op z'n voorhoofd nadat ik hem anaal genomen heb hahahahahahaah
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Laat mij die pijp dan tatoeeren ... dan ziet er niet uit... en is het effect leuker..
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik stomp hem dus echt neer pleeeaaasssseeeeeen tatoeer een kachelpijp op z'n voorhoofd whahahahaha nadat ik hem anaal genomen heb heeeeerrrrlijk gijs.... lekker droog hahahahahahaah
Neem die soep van slurfer maar als icoon.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:07 schreef Thor-Nexium het volgende:
geloof dat al mijn icoontjes niet meer werken ga ze allemaal ff wissen en een nieuwe maken hoop ik
Net zoals Andre van duin toen die handtekening zette op iemand zijn rugquote:Op maandag 5 juli 2004 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Laat mij die pijp dan tatoeeren ... dan ziet er niet uit... en is het effect leuker..
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en dat anale gedeelte wil ik ook wel doen... doet meer pijn
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:13 schreef Gaaaast het volgende:
whehehehe wat zei Yvonne??quote:Op maandag 5 juli 2004 11:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik heb nu een icoon van christus maar die werkt ook nog niet hahahahaha. Ik mag nooit meer een icoon
Gijs zonder spuug met 10 viagra's in me mikquote:Op maandag 5 juli 2004 11:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Had een maitje gekregen van haar dat ze me unbande en dat ik niet meer van die plaatjes moest nemen.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe wat zei Yvonne??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 5 juli 2004 11:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Had een maitje gekregen van haar dat ze me unbande en dat ik niet meer van die plaatjes moest nemen.
Heb haar daarna nog een maitje gestuurd om haar te bedanken en dat ik dat soort icoontjes nooit meer zou gebruiken![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Thooooooooooooooooooooooooor...welcome backIk ben zooooooooooo gelukkig nu dat ik er weer ben. Ook zonder icoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohm mani padme hum
Gijs dat was geen dildo.Dat wa secht vlees en bloed hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik wil je icon weer... die met die dildo heerste
Genoten daar gijs???quote:Op maandag 5 juli 2004 11:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Had een maitje gekregen van haar dat ze me unbande en dat ik niet meer van die plaatjes moest nemen.
Heb haar daarna nog een maitje gestuurd om haar te bedanken en dat ik dat soort icoontjes nooit meer zou gebruiken![]()
Ja zoiets ja... paar keer gepland uitschieten richting oog...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Net zoals Andre van duin toen die handtekening zette op iemand zijn rug
Je kontje is nog krap toch.. of ben je bekend in de Motombo gay scenequote:Op maandag 5 juli 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]met dat notedopje van je??
![]()
Krap, pleasequote:Op maandag 5 juli 2004 11:37 schreef silver-surfer het volgende:
Je kontje is nog krap toch.. of ben je bekend in de Motombo gay scene
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krap, pleaseAls ik hem baf hoor ik een echo.
Respectquote:Op maandag 5 juli 2004 11:15 schreef Quinny het volgende:
Ik ga (zoals nadientje altijd zegt) poetsen
Uuuuuuuuren... en mocht je moe worden dan staan er gijsje in rij...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs zonder spuug met 10 viagra's in me mik
Toch met je hoofd naar binnen geweest gijs.. *zucht*quote:Op maandag 5 juli 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krap, pleaseAls ik hem baf hoor ik een echo.
klompvoet ooooooooooooooooooooooookquote:Op maandag 5 juli 2004 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
Toch met je hoofd naar binnen geweest gijs.. *zucht*
Nu moet ik volgende keer met mijn klompvoet naar binnen wil hij nog iets voelen...
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uuuuuuuuren... en mocht je moe worden dan staan er gijsje in rij...
Bloeden ..totdat zijn prostaat via zijn anus te bereiken is..![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk, er zijn van die momenten dat het echt te ver gaat![]()
He lekkerquote:Op maandag 5 juli 2004 11:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs dat was geen dildo.Dat wa secht vlees en bloed hoor
Whahahahaha ... zo jong en onbezonnen nog die Nootquote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt het te dichtbij Gijsje?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag het ook voor me... dat gapende bloedende gat met al die ruwe niet ingevette penissen die naar binnen pompen!!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik kreeg een visual
Tis ook een steen hoorquote:Desing: ©NAN Studio
in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......in en uit...... in en uit..... in en uit...... in en uit......quote:Op maandag 5 juli 2004 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zag het ook voor me... dat gapende bloedende gat met al die ruwe niet ingevette penissen die naar binnen pompen!!![]()
Dan ga ik naar huis...en dan tandarts.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
nog een uur en een kwartier![]()
Heeeeeeeeeerlijk gamen ookquote:Op maandag 5 juli 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
GAAAASTNog anderhald uur
Gelukkig hoef ik niet te werken en kan ik lekker gamen
Die site is traaaag... hij is nu nog aan het laden... die gozer krijgt Hiiiitttss!!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:op die site van die Jimmy Jump
[..]
Tis ook een steen hoor
Succes vriend... we bellen over FSW vanavondquote:Op maandag 5 juli 2004 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ga ik naar huis...en dan tandarts.
Waarom heb ik nu spontaan pijn aan mijn kiezen?
Gijs met zulke teksten vind ik dat ze jou ook 2 uurtjes moeten bannen hahahahaahquote:Op maandag 5 juli 2004 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zag het ook voor me... dat gapende bloedende gat met al die ruwe niet ingevette penissen die naar binnen pompen!!![]()
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 juli 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadine is geslaaaaaagd![]()
beeeeeeteeerrrrrrrrrrquote:Op maandag 5 juli 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadine is geslaaaaaagd![]()
Ik moet dat level uitspelen...ik heb last.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
Succes vriend... we bellen over FSW vanavond
Oohh... eeehhh... mijn account is gehacked... ik weet van niksquote:Op maandag 5 juli 2004 11:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs met zulke teksten vind ik dat ze jou ook 2 uurtjes moeten bannen hahahahaah
Wat een meid hequote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
beeeeeeteeerrrrrrrrrr![]()
moeten we haar weeeer feliciteren
ze moet nu niet bezig blijven hoor
niet relevant je ben tzelf verantwoordelijk voor wat er met je account gebeurdquote:Op maandag 5 juli 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oohh... eeehhh... mijn account is gehacked... ik weet van niks![]()
tongenquote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
beeeeeeteeerrrrrrrrrr![]()
moeten we haar weeeer feliciteren
ze moet nu niet bezig blijven hoor
.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een meid he![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
tongen
*zucht*quote:Op maandag 5 juli 2004 11:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
niet relevant je ben tzelf verantwoordelijk voor wat er met je account gebeurd
Bedankt voor de meededelingquote:Op maandag 5 juli 2004 11:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ezelquote:Op maandag 5 juli 2004 11:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
Zullen we samen.. tegelijkquote:Op maandag 5 juli 2004 11:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]strak plan........ eersie
![]()
mooie aapassingquote:Op maandag 5 juli 2004 11:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zullen we samen.. tegelijk... o nee wacht je riekt uit je mond laat maar...
![]()
Ach wat the hell... lichamelijk contact = lichamelijk contact..
nogmaals:quote:Op maandag 5 juli 2004 12:01 schreef Magneet het volgende:
grom kut luchtalarm, moet ik me speakers harder zetten omdat ik anders me muziek niet hoor
Bij mij is het andersomquote:Op maandag 5 juli 2004 12:01 schreef Magneet het volgende:
grom kut luchtalarm, moet ik me speakers harder zetten omdat ik anders me muziek niet hoor
serieus ..... ik merk het hier ook pas als de duitsers naast mijn buro staan en op mijn schouder tikkenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij is het andersomIk hoor dat alarm echt zelden
Ja... ik ben teveel op jequote:Op maandag 5 juli 2004 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mooie aapassing![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
Yesssssssssss me icoon werkt weer en eentje waardoor ik niet gebanned word![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
goed zo nadine ......ben trots op je
![]()
kreng staat 30 of 40 meter van me vandaanquote:Op maandag 5 juli 2004 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij is het andersomIk hoor dat alarm echt zelden
Ik merk het wel iets eerder, de tesla coils geven een seintje op mijn desktop als ze in werking tredenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus ..... ik merk het hier ook pas als de duitsers naast mijn buro staan en op mijn schouder tikken
Schijnheilige.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
Een gelovige icon..quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik denk eerder dat het de amerikanen zijn onderhand die binnenvallenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus ..... ik merk het hier ook pas als de duitsers naast mijn buro staan en op mijn schouder tikken
Zou ook eens tijd worden! Slap gedoe in dit land.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef Magneet het volgende:
ik denk eerder dat het de amerikanen zijn onderhand die binnenvallen
Gijijijijijijijjs ...hoe is het dan??? Lekker zegquote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
goed zo nadine ......ben trots op je
![]()
ik mis je gijs!!!!! wanneer gaan we nou weer eens online met ze alle?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
maar ja wat krijg je dan? bij iedere tiet die op tv is krijg je weer een schandaalquote:Op maandag 5 juli 2004 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou ook eens tijd worden! Slap gedoe in dit land.
Gijs jij mag alles zeggen hoor vandaag. Ik weet dat je me miste tijdens mijn banning.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schijnheilige.
ja leker home rouge....ben net terug van trainen..ging erg lekker.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijijjs ...hoe is het dan??? Lekker zeg
Vanavondquote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik mis je gijs!!!!! wanneer gaan we nou weer eens online met ze alle?![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs jij mag alles zeggen hoor vandaag. Ik weet dat je me miste tijdens mijn banning.![]()
Gijssssssssssss zal met al mijn kracht voor je duimen.En als je hem gooit pijp ik je.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja leker home rouge....ben net terug van trainen..ging erg lekker.
Aankomend weekend de staan de nederlandse kampioenschappen voor de deur!!
Jij gaat eerst even met mij online.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond
vanavond????quote:Op maandag 5 juli 2004 12:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik mis je gijs!!!!! wanneer gaan we nou weer eens online met ze alle?![]()
dat was nou wat ik wilde horen....nu gooi ik dat limiet zekerquote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijssssssssssss zal met al mijn kracht voor je duimen.En als je hem gooit pijp ik je.![]()
Cool... waar zijn die kampioenschappen?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja leker home rouge....ben net terug van trainen..ging erg lekker.
Aankomend weekend de staan de nederlandse kampioenschappen voor de deur!!
wij moeten FSW ook nog samen uitspelen hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij gaat eerst even met mij online.
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Nero-Nexium het volgende:
vandaag kan ik ook op FOK
Jaaaaa tuuuurlijk...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij gaat eerst even met mij online.
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wij moeten FSW ook nog samen uitspelen hoor![]()
Mag ik dan zijn ballen onder handen nemenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijssssssssssss zal met al mijn kracht voor je duimen.En als je hem gooit pijp ik je.![]()
NEEEEEEEEEquote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Nero-Nexium het volgende:
Neroooooooo ooooooooooooooooookquote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Nero-Nexium het volgende:
wanneer gaan we eens lunchen hier in zoetermeer gijs?????quote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Nero-Nexium het volgende:
Gijijijijijis ...:*quote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Nero-Nexium het volgende:
Gijssssssssssssss heerlijk oooooooookquote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Nero-Nexium het volgende:
BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNquote:Op maandag 5 juli 2004 12:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Deze week een coop spelen gijs? Zo lekker onlinequote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wij moeten FSW ook nog samen uitspelen hoor![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:18 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOWN![]()
![]()
Kijk uit hequote:Op maandag 5 juli 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
Niet nog een
Ik heb maar een half uurquote:Op maandag 5 juli 2004 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wanneer gaan we eens lunchen hier in zoetermeer gijs?????![]()
mmmmmm
oh nee.... ik heb maar 3 kwartierdat red jij nooit dan
ja doen we hoer....zeg maar wanneer je tijd hebt met je geitebekquote:Op maandag 5 juli 2004 12:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Deze week een coop spelen gijs? Zo lekker online
Kooooooom maar.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kijk uit he![]()
Nerooo heerschhhtttttquote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, hij kan quoten
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijis ...:*
Kan je er eindelijk op, gaat ie om 1300 uur down![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef silver-surfer het volgende:
Straks om 13.00 verder op www.nexiumbrothers.tk ??
Topicje aanmaken
na een paar uur op zijn vroegstquote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes hij gaat om 1:00 de lucht uit maar hoe laat komt ie weer terug
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Ik heb maar een half uur![]()
goed idee hoor gijs....is soos ook weer blijquote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef silver-surfer het volgende:
Topicje aanmaken
Gijs... jou ondertitelquote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Ik heb maar een half uur![]()
Is goed, we noemen de Topic, Rouge sucksquote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef silver-surfer het volgende:
Topicje aanmaken
ze kunnen jouw aanwezigheid niet aanquote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
waarom gaat ie down, gijs
![]()
we gaan van serverpark veruizenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
![]()
De rest van de dag is ie waarschijnlijk down..quote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes hij gaat om 1:00 de lucht uit maar hoe laat komt ie weer terug
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:22 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Is goed, we noemen de Topic, Rouge sucks![]()
Onderhoud en shit.. denk ik...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:21 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Neeeeeeerrooooooquote:Op maandag 5 juli 2004 12:22 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Met Zeus co-op gamen is ook lachen!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:19 schreef silver-surfer het volgende:
Deze week een coop spelen gijs? Zo lekker online
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:22 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |