Hoezo raar doen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan draai je verkeerd!
ik ga al een heel klein beetje raar doen, hebben meer mensen daar last van?
Nee, ik draai niet verkeerd, het maakt niet uit hoe de stangen gedraaid zijn, de 2 gaten waar de schroef doorheen gaan zitten te hoog, waardoor de poten van de grond komen.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan draai je verkeerd!
Jaaa, dat is de oplossing. Ga gewoon naar hem toe.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Waar woon je gloeiende^&*%@#&*$#, ik doe het wel!
mwoah.. zit hier in mijn rode overall en heb 40 gaten in de muur waar ik niets mee kan, een compleet nieuwe badkamer, een wandmeubel en 30 koppen thee op en ik moet dus vreselijk plassen maar mijn rits zit vastquote:Op maandag 5 juli 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan draai je verkeerd!
nee, 5 en 5b zijn de poten, daar zit maar 1 gat doorheen geboort, waar de schroef doorheen past..quote:Op maandag 5 juli 2004 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
ZItten er aan de bovenkant van stangen 5 en 5b ook gaatjes?
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah.. zit hier in mijn rode overall en heb 40 gaten in de muur waar ik niets mee kan, een compleet nieuwe badkamer, een wandmeubel en 30 koppen thee op en ik moet dus vreselijk plassen maar mijn rits zit vast
en 4 kan niet verder in 2 en 2bquote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
nee, 5 en 5b zijn de poten, daar zit maar 1 gat doorheen geboort, waar de schroef doorheen past..
Denk dat hij 2 en 2b bedoelt? Dat vroeg ik me namelijk ook al af.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
nee, 5 en 5b zijn de poten, daar zit maar 1 gat doorheen geboort, waar de schroef doorheen past..
Het zit je ook niet mee he?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah.. zit hier in mijn rode overall en heb 40 gaten in de muur waar ik niets mee kan, een compleet nieuwe badkamer, een wandmeubel en 30 koppen thee op en ik moet dus vreselijk plassen maar mijn rits zit vast
als je zo gaat schreeuwen doe ik helemaal niets, vrouwmensquote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!
Ja, precies!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Of die vriendin en laat haar het doenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
Precies!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
en 4 kan niet verder in 2 en 2b
Nee, de vriendin van zijn moeder. Want die zegt dat het simpel is.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
neuk er een gat in voor mijn partquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef haaahaha het volgende:
ik zie het al, jullie snappen er geen HOL van!
Dat krijgt hij nog lang te horen op familiefeestjes.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
Jij ook nietquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef haaahaha het volgende:
ik zie het al, jullie snappen er geen HOL van!
Dude, dat rek past ook ergens anders, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!
hoe bedoel je datquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he?
Oja, pardon.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef Essiepessie het volgende:
Denk dat hij 2 en 2b bedoelt? Dat vroeg ik me namelijk ook al af.
Ikke in bed? Nee nog niet.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat
lag jij niet in bed trouwens
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het niet zo moet?
[afbeelding]
Het Bjorn wandmeubel is morgen aan de beurt!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Doen we morgen iets van IKEA?
Ik ga nog even wat proberen, ik maak wel foto'squote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef julekes het volgende:
Misschien kan je ons even een kleine oventarisatie geven van stanglengten, gaatjes in stangen en schuifmogelijkheden?
zoiets?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, pardon.
Ik doe dit soort dingen namelijk meestal zonder nummertjes, gewoon uit m'n hoofd. Ruimtelijk mannelijk inzicht enzo.
Zitten er aan de bovenkant van stangen 2 en 2b geen gaatjes?
* Essiepessie playing: DJ Sneak - Fix My Sink.mp3
Ow god, dan zijn het natuurlijk de plankjes...quote:Op maandag 5 juli 2004 01:08 schreef kibber het volgende:
[..]
Het Bjorn wandmeubel is morgen aan de beurt!
NökMöbel of zoquote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Als ik deze uitspraak koppel aan zijn voorkomen en zijn email adres (phya = natuurkunde?) wacht ik nog maar even met het bestellen.quote:For all interested: I've made a funny video of our experience (22 min.). This you can order by contacting me at migselv@phys.au.dk.
Ja, om het geheel wat duidelijker te maken voor de vrouwen in dit topic.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:09 schreef Essiepessie het volgende:
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.![]()
Mja, nadat ze het in elkaar hebben weten te zetten.quote:En vrouwen kunnen ook ruimtelijk inzicht hebben.![]()
Dat zijn manwijvenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:09 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.![]()
En vrouwen kunnen ook ruimtelijk inzicht hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |