Volgens mij typt ze het letterlijk over uit de handleiding.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:47 schreef Lucille het volgende:
Maar heb je shmoopy nu al gemailt? Ze weet precies hoe dat ding in elkaar moet worden gezet.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef shmoopy het volgende:
Eigenwijs kutjong, ik weet gewoon zeker dat ik gelijk heb!
Mag ik je PC dan hebben?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:
IK FLIKKER DAT REK EN M'N HELE PC ZO DOOR HET RAAM ALS IK DIT DING ZO NIET VOOR ELKAAR krijg
Je hoeft niet boos te worden op ons omdat jij een eenvoudig kledingrekje niet in elkaar geschroefd krijgt, wat een vrouw van middelbare leeftijd wel lukt.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:
IK FLIKKER DAT REK EN M'N HELE PC ZO DOOR HET RAAM ALS IK DIT DING ZO NIET VOOR ELKAAR krijg
Waar zei ze dat? ik wil quoten!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef Lucille het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet, je hebt mijn laatste uitleg niet eens geprobeerd!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:
shmoopy zat er ook naast
ow ja .... stoerquote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
Oh ik heb hem door. Het is geen kledingrek. Het is een IQ meter.
zeg nog eens, lieverd?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet, je hebt mijn laatste uitleg niet eens geprobeerd!
Ik ga even in een plastic zakje ademen, zo terug.
ehm....ik dacht niet mee hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
ik dacht dat we opnieuw begonnen JA, PIEMELMANSquote:Op maandag 5 juli 2004 00:47 schreef haaahaha het volgende:
[..]
HEB IK AL GEZEGD OP PAGINA 1 LUMMEL!
DIE KUNNEN NIET UITGESCHROEFD WORDEN
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:49 schreef julekes het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden op ons omdat jij een eenvoudig kledingrekje niet in elkaar geschroefd krijgt, wat een vrouw van middelbare leeftijd wel lukt.
Ow wacht.
ik moet iemand in elkaar boren, dat moet ik , ja !quote:Op maandag 5 juli 2004 00:52 schreef Lucille het volgende:
milagro, moet jij ook ff in een plastic zakje ademen?
Bij de Blokker hebben ze mooie plastic zakjesquote:Op maandag 5 juli 2004 00:53 schreef deliberator het volgende:
[TK] plastic zakjes
handig voor als een kledingrek in elkaar zet
Het lijkt me hilarisch als morgen zijn moeder belt dat hij een onderdeel is vergeten mee te nemen.quote:
Laatste keer.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat als je stang 4 eruithaalt, 180 graden draait en er weer inzet, dat het klopt.
En anders moet je 2 en 2b even losschroeven en draaien, niet omkeren, maar draaaaaien.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bij de Blokker hebben ze mooie plastic zakjes
Man, nodig haar gewoon een keer uit. Zeg dat je iets lekkers gaat koken voor haar. En geef meteen een bos bloemen en een doos chocolade. Wedden dat ze gewoon naar je toe komt.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:54 schreef haaahaha het volgende:
shmoopy, waar blijft die briljante uitleg van je??
Dear god, make it so.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:54 schreef julekes het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch als morgen zijn moeder belt dat hij een onderdeel is vergeten mee te nemen.
erg, hèquote:Op maandag 5 juli 2004 00:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laatste keer.
We gaan het topic volmakenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef Essiepessie het volgende:
Djeez, het gaat nog steeds door hier.
Als hij stang 4 er gewoon uithaalt, is er geen probleem meerquote:Op maandag 5 juli 2004 00:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laatste keer.
Maakt allemaal niks uit, ontzettende lieve schatquote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat als je stang 4 eruithaalt, 180 graden draait en er weer inzet, dat het klopt.
En anders moet je 2 en 2b even losschroeven en draaien, niet omkeren, maar draaaaaien.
Nu weet ik waarom de bij de ikea altijd die schroefjes in zakjes doen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:52 schreef Lucille het volgende:
milagro, moet jij ook ff in een plastic zakje ademen?
Man, hij had haar al tig keer kunnen vragen, ik zie nog steeds niks.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef deliberator het volgende:
dit is gewoon een versier truc van haaahaha.
Hij wil Shmoopy schaken
dat zei mijn man vannacht ook..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, ontzettende lieve schat
het draaien maakt allemaal niks uit, echt!
En de volgende 10 delen ook want dit schiet niet op...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
We gaan het topic volmaken![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zei mijn man vannacht ook..
oh nee wacht..
Dan draai je verkeerd!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, ontzettende lieve schat
het draaien maakt allemaal niks uit, echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |