Even die gaatjes een beetje opwijden. Dat is tenminste een mannenoplossing.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je misschien een boormachine?.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef Modus het volgende:
[..].
Ja, voorzichtig beginnen en daarna goed doorduwen.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef julekes het volgende:
[..]
Even die gaatjes een beetje opwijden. Dat is tenminste een mannenoplossing.
het lage gaatje dat moeten we hebben en dat is maar aan 1 kant volgens haaahahaquote:Op maandag 5 juli 2004 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit maar één gaatje, en dat lijkt het hoge gaatje te zijn.
en ze schijnt handig te zijnquote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Who cares, al slaat ze je compleet verrot en gooit ze met stront, tis wel een date met de winnaar van het crew tournament (dat voorspel ik ff).
Precies! Past het niet, dan pak je een hamer, en slaat erop tot 't wél past.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef julekes het volgende:
Even die gaatjes een beetje opwijden. Dat is tenminste een mannenoplossing.
En als de gaatjes iets te groot zijn, kwestie van grotere schroeven zoeken. Of lassen. Dan ben je echt stoer.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, voorzichtig beginnen en daarna goed doorduwen.
Ohquote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Soms, maar ik draag wel hakjes en rokjes, hoor.
Oh, ik dacht dat dat het hoge gaatje was. Hij heeft nu namelijk de schroef er helemaal doorheen, gebruikt dus dat gaatje, en da's dus te hoog.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef milagro het volgende:
het lage gaatje dat moeten we hebben en dat is maar aan 1 kant volgens haaahaha
kickje naar SEX?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat als je stang 4 eruithaalt, 180 graden draait en er weer inzet, dat het klopt.
En anders moet je 2 en 2b even losschroeven en draaien, niet omkeren, maar draaaaaien.
Nee, jij hebt weer mooie tieten.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh
ik niet
shmoopy, je zou een waardige opvolger zijn voor ons aller Nico!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat als je stang 4 eruithaalt, 180 graden draait en er weer inzet, dat het klopt.
En anders moet je 2 en 2b even losschroeven en draaien, niet omkeren, maar draaaaaien.
nee, en daarom moet het in het lage gaatjequote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat het hoge gaatje was. Hij heeft nu namelijk de schroef er helemaal doorheen, gebruikt dus dat gaatje, en da's dus te hoog.
Dus de schroef hoeft er niet helemaal doorheen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:30 schreef milagro het volgende:
nee, en daarom moet het in het lage gaatje
dan komen de poten lager en het frame dus meer vd grond af
Ik krijg echt de neiging 'm opzij te duwen: "Ja, laat mij dan maar!"quote:Op maandag 5 juli 2004 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
shmoopy, je zou een waardige opvolger zijn voor ons aller Nico!
* shmoopy zingt deuntje Eigen Huis en Tuin
Ja, dat moet ie dus wel, er zit een moertje aan de andere kant. Ding moet dus helemaal vast, plus DE SCHROEF PAST NIET EENS IN ONDERSTE GAT!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus de schroef hoeft er niet helemaal doorheen?
Die zocht ik dus..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Lucille het volgende:
We jagen haastig door het leven
Zware baan, altijd druk, nooit even tijd
Haastig door het leven
Nico en Myrna zomaar kwijt
Het einddoel komt dan toch in zicht
Waar je rust vindt voor heel even
Waar je heerlijk voor Shmoopy bent thuisgebleven
Ik vind het verdacht dat jij de tekst kent.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Lucille het volgende:
We jagen haastig door het leven
Zware baan, altijd druk, nooit even tijd
Haastig door het leven
Nico en Myrna zomaar kwijt
Het einddoel komt dan toch in zicht
Waar je rust vindt voor heel even
Waar je heerlijk voor Shmoopy bent thuisgebleven
KAN NIET LIOEVE SCHAT!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, en daarom moet het in het lage gaatje
dan komen de poten lager en het frame dus meer vd grond af
jawel maar dat kan dus niet zie ik nu of je moet het doorboren.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus de schroef hoeft er niet helemaal doorheen?
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat jij de tekst kent.
dat zie ik nu JA!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
KAN NIET LIOEVE SCHAT!!!
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb echt gegoogled hoor![]()
....nee, wat ik al zei...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel maar dat kan dus niet zie ik nu of je moet het doorboren.
dus moet het onderste rechte stuk meer in 5 en 5b geschoven worden dan, kan dat, haaahaha?
JA MAAR IK ZEI HET TOG!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zie ik nu JA!!!!!
dat was op die andere foto's niet te zien
"Ik word niet snel boos!!!! HOU ME NIET TEGEN!!! HOU ME NIET TEGEN!!!"quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef haaahaha het volgende:
WAT EEN GODSKLEREKUTDING ZEG
bron: http://www.leovee.nl/weblogpl.php?x=174quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef deliberator het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen![]()
Now you're talkingquote:Op maandag 5 juli 2004 00:35 schreef shmoopy het volgende:
Dude, wat een kutrek.
lul niet, ik heb een boor waarmee ik boor, ja, want geen vent in huis (GODZIJDANK!! WANT DIE GAAT OM MIDDERNACHT EEN KLEDINGREK IN ELKAAR ZETTEN!!!!!)quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef haaahaha het volgende:
[..]
....nee, wat ik al zei...
En aangezien dit voor vrouwen is, lijkt me niet dat er een boor aan te pas moet komen, wel?
Geprobeerd?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Nee, geef het kado voor iemand zijn verjaardagquote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef Andoire het volgende:
Pfff geef het terug of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |