Dat krijgt hij nog lang te horen op familiefeestjes.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
Jij ook nietquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef haaahaha het volgende:
ik zie het al, jullie snappen er geen HOL van!
Dude, dat rek past ook ergens anders, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!
hoe bedoel je datquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he?
Oja, pardon.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef Essiepessie het volgende:
Denk dat hij 2 en 2b bedoelt? Dat vroeg ik me namelijk ook al af.
Ikke in bed? Nee nog niet.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat
lag jij niet in bed trouwens
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het niet zo moet?
[afbeelding]
Het Bjorn wandmeubel is morgen aan de beurt!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Doen we morgen iets van IKEA?
Ik ga nog even wat proberen, ik maak wel foto'squote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef julekes het volgende:
Misschien kan je ons even een kleine oventarisatie geven van stanglengten, gaatjes in stangen en schuifmogelijkheden?
zoiets?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, pardon.
Ik doe dit soort dingen namelijk meestal zonder nummertjes, gewoon uit m'n hoofd. Ruimtelijk mannelijk inzicht enzo.
Zitten er aan de bovenkant van stangen 2 en 2b geen gaatjes?
* Essiepessie playing: DJ Sneak - Fix My Sink.mp3
Ow god, dan zijn het natuurlijk de plankjes...quote:Op maandag 5 juli 2004 01:08 schreef kibber het volgende:
[..]
Het Bjorn wandmeubel is morgen aan de beurt!
NökMöbel of zoquote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Als ik deze uitspraak koppel aan zijn voorkomen en zijn email adres (phya = natuurkunde?) wacht ik nog maar even met het bestellen.quote:For all interested: I've made a funny video of our experience (22 min.). This you can order by contacting me at migselv@phys.au.dk.
Ja, om het geheel wat duidelijker te maken voor de vrouwen in dit topic.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:09 schreef Essiepessie het volgende:
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.![]()
Mja, nadat ze het in elkaar hebben weten te zetten.quote:En vrouwen kunnen ook ruimtelijk inzicht hebben.![]()
Dat zijn manwijvenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:09 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.![]()
En vrouwen kunnen ook ruimtelijk inzicht hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |