gmail heeft er voor gezorgt dat anderen ook hun opslagruimte vergroten. Het ozu voor MS geen goed zicht zijn als je bij GMail 1 gig krijgt en bij Hotmail maar 2 MB.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
Gmail is tot nu iet meer de grootste opslagruimte 'mail' tot nu toe ,
http://www.aventuremail.com
daar kan je al registrenen voor 2 GB !!!
maarjah Gmail lijkt me nog altijd hel leukste en het bekenste ! :-)
Pff een @aventuremail.com adres..quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
dan krijg je een email adres ***@aventuremail.com, dan vind ik gmail toch makkelijker en sneller spellen over de telefoon...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
ja, weet ik. maar ozu geen zigt zijn, een groot verschil tussen 2 en 1000 mbquote:Op maandag 5 juli 2004 13:35 schreef JustMe2 het volgende:
Jump : Hotmail gaat ook over naar 250 MB , Yahoo naar 100 MB
als je die versturud nog 3 weken. maar geen idee hoelang die blijft staan in gmail zelfquote:Op maandag 5 juli 2004 13:37 schreef JustMe2 het volgende:
dat is waar :-)
vraagje als je een invite gekregen hebt hoe lang is die dan geldig ?
jen kan altijd bij gaymail.com gaan aankloppen als je het zelfde mail adres mag hebben voor die dat zich vergissenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:38 schreef Thieske het volgende:
Wel een beetje een irritante naam G(ay)mail....... Vooral als je aan iemand je email door wilt geven, maar ja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he
willekeurig volgens mijquote:Op maandag 5 juli 2004 13:39 schreef Eastman het volgende:
deelt google de invites willekeurig uit, of zit er een soort van patroon in??
handig voor mensen die al gmail hebben en snel invites willen uitdelen
He das leuk nieuwsquote:Op maandag 5 juli 2004 13:35 schreef JustMe2 het volgende:
Jump : Hotmail gaat ook over naar 250 MB , Yahoo naar 100 MB
Thanx!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef ChrisJX het volgende:
Dan krijgt nlg een invite van mij.
EDIT: Gedaan
Hoezo eigenlijk ook .nl? Kun je ook een adres met .nl krijgen dan?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:33 schreef Tarantino het volgende:
Mooi, ik heb nu ook Gmail, dank u Ultimora!!Nu nog een paar invites krijgen, en dan kan ik jullie ook helpen. Ik heb hem gewoon op mijn hotmailadres gekregen trouwens, had wel @gmail.com en @gmail.nl in mijn \"Veilige lijst\" staan.
Nee. iig nog niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:34 schreef jappe22 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk ook .nl? Kun je ook een adres met .nl krijgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |