Dat zijn allebei voordelen, smilies in mailtjes zijn BrEeZaH en de simpele layout is juist goed, zodat je dingen snel kunt vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef JustMe2 het volgende:
voor de rest , heel simpele Lay out , GEEN smilies ! ;
Ik denk het ook lieverd. Dat gevoel wat ik krijg bij het lezen van jou nick is niet te beschrijven, een sprankeling die me laat sudderen en laat levenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:34 schreef B.B.B. het volgende:
[..]
Waarom schrijf je mij geen mail? Ik probeer al een paar jaar via internet een liefdesmailrelatie met iemand aan te gaan dat lukt de hele tijd niet maar volgens mij ben jij de ware! Ik hoop dat wij elkaar zullen vinden op de weg die het leven heet.![]()
Natuurlijk niet lieverd, ik ben gewoon een vrouwquote:je bent toch geen dikke vieze ouwe man van 40 die op zoek is naar intiem contact met onbehaarde jonge jongens he?![]()
je hebt amper 4 post. uur voor post in dit topic geregistreerd. en sindsdien niet meer gezienquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:38 schreef lgelauff het volgende:
lgelauff (-knip-)
TVP
Zelfde voor B.B.B.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:47 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt amper 4 post. uur voor post in dit topic geregistreerd. en sindsdien niet meer gezien
anderen zijn toegevoegd en mailadressen geupdate waar gevraagd was
Heb je al gelezen hoe oud hij is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:24 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Dat zijn allebei voordelen, smilies in mailtjes zijn BrEeZaH en de simpele layout is juist goed, zodat je dingen snel kunt vinden.
Ja je kan ook ongeduldig wachten maar het duurt toch even langquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:36 schreef Omega het volgende:
Ik zou ook graag een gmail account willen;
num21[at]xs4all[dot]nl
Ik wacht wel geduldig.
Leer eens normaal typen zeg..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Dukesofheeries het volgende:
moe k hier tog posten als k ook gmail wil?? mn email adres is sander-westerman[at]chello[dot]nl
Nee is niet nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Dukesofheeries het volgende:
moe k hier tog posten als k ook gmail wil?? mn email adres is sander-westerman[at]chello[dot]nl
niet echt nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Dukesofheeries het volgende:
lees de openingspost eens door.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:03 schreef Dukesofheeries het volgende:
ok, ik kan ook wel normaal typen hoor! maar word ik nu dan in die lijst gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |