en wat als je dat weigert?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:17 schreef CosmoNut het volgende:
Wij zielige fokkers hebben het maar te accepteren jongens
Dan word je gebantquote:Op zondag 4 juli 2004 21:24 schreef johndavis het volgende:
[..]
en wat als je dat weigert?
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Ze heet Insomaniac.
En ze is lief.
En ze doet wat ze moet doen.
En ik ben een slijmbal.
wat zei je ook alweer croupouque?quote:Uit fotoboek van Insomaniac:
Ik vergelijk Insomaniac altijd met een teek.
Op het eerste gezicht ziet ze er uit als een onschuldig klein wezentje, maar als je even niet oplet dan bijt ze zich vast, vreet zich een weg tot diep onder je huid en zuigt je bloed op, ze zuigt je helemaal leeg totdat er niets meer van je over is behalve een rillend slap hoopje vel met twee zielig kijkende oogjes erin.
By Croupouque
Je zeikt.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:37 schreef johndavis het volgende:
ik zeik niet, ik vraag me dingen af.
en superuli in een vervelend kereltje.
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Honingdropje het volgende:
Ik hou me maar in, want ik ben namelijk beter dan Insomaniac. Die kan alleen maar schelden.
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Honingdropje het volgende:
Ik hou me maar in, want ik ben namelijk beter dan Insomaniac. Die kan alleen maar schelden.
S.U.K.K.E.L moeilijk he? lezen?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Sorry?
Oh, ik snap het al.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]jij bent zoooooooooooooooooo veel minder dan inso. In je alle mooiste dromen haal je het niet eens bij dr
grofquote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Qwea het volgende:jij bent zoooooooooooooooooo veel minder dan inso. In je alle mooiste dromen haal je het niet eens bij dr
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al.
Je bent verliefd.
volgens mij ben jij verliefd, jij stalkt inso tenslottequote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al.
Je bent verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |