abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54982680
Ja in Maart alweer he! Blijkbaar vinden ze nederland écht leuk(of hun managers )
Vond het reuze meevallen qua 14 jarige meisjes! Middenin de zaal was het bijna alleen maar 18+. Na afloop werd me pas duidelijk dat er toch wel veel waren ja, maar dat valt te verwachten natuurlijk bij een band als Rooney, ik stoor me er niet aan Top optreden!
pi_54983072
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dan had ik gisteren moeten gaan ik denk dat 90% vrouw was en 80% daarvan beneden de 16 ofzo
en die kunnen veel geluid produceren ik heb na afloop lachend toegekeken met die flesjes water en later toen de gitarist quasi onopvallend de ruimte buiten de zaal in kwam ook maarja hoort erbij dan maar he
echt he. Waarom zou je een flesje willen hebben
pi_54989129
Vond t gehalte meisjes in Doornroosje (gelukkig) erg meevallen. Sure, eerste 5 rijen waren allemaal gillende huppeltrutjes (hoop dat ik nu niemand tegen t hoofds stoot ), maar meer achterin -waar ik stond- was de verhouding redelijk fifty-fifty. Vond t prima publiek eigenlijk, zo.
  zondag 2 december 2007 @ 14:42:25 #54
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54990111
ik stond op de eerste rij. ik heb maar 1 keer gegild en dat was toen de zanger op mijn hand sprong. dus wees lief voor de eerste rij! ik vond het machtig meevallen.
pi_55000063
Haha, ja ik zal ook niet iedereen over een kam scheren maar je hebt gelijk; zoals ik al eerder zei, publiek in Roosje was echt niet typisch 13-in-een-dozijn-boybandje-volk (de band zelf ook niet, trouwens), dus zullen we wel geluk hebben gehad, denk ik...
  maandag 3 december 2007 @ 14:17:35 #56
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_55012811
Ik heb me erg goed vermaakt hoor. Echt een goed optreden en je zag gewoon aan ze dat ze er zelf ook zin in hadden. Ik hoorde trouwens dat de band vrijdag voor de show met wat fans wat is gaan eten. Iemand iets van gehoord of loopt er weer iemand uit zn nek te lullen? :p
pi_55012890
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:17 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik heb me erg goed vermaakt hoor. Echt een goed optreden en je zag gewoon aan ze dat ze er zelf ook zin in hadden. Ik hoorde trouwens dat de band vrijdag voor de show met wat fans wat is gaan eten. Iemand iets van gehoord of loopt er weer iemand uit zn nek te lullen? :p
dat zullen wle de 2 winnaressen zijn geweest van de promoot rooney in nederland actie
  maandag 3 december 2007 @ 14:41:51 #58
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_55013266
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat zullen wle de 2 winnaressen zijn geweest van de promoot rooney in nederland actie
Aha, dat is wel een logische dan ja... Ik dacht al: hebben ze wat figuren die al voor de deur lagen opgepikt en meegenomen ofzo.
  maandag 3 december 2007 @ 22:10:52 #59
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_55022140
ik heb nog met die meisjes gekletst die dat hadden gewonnen, ik kende ze via myspace en herkende ze dus na de show maar ze zeiden dat het eten samen niet doorging omdat er niet genoeg taxis waren geregeld! dus ze waren alleen aanwezig bij de soundcheck en hebben even met ze gekletst, ofzo. dat is wel jammer voor ze..
pi_55031643
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:10 schreef xuanery het volgende:
ik heb nog met die meisjes gekletst die dat hadden gewonnen, ik kende ze via myspace en herkende ze dus na de show maar ze zeiden dat het eten samen niet doorging omdat er niet genoeg taxis waren geregeld! dus ze waren alleen aanwezig bij de soundcheck en hebben even met ze gekletst, ofzo. dat is wel jammer voor ze..
Ow... Da's wel zonde dan. Wat hebben ze verder nou allemaal gedaan met de band dan?
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:41:30 #61
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_55036391
dunno.. ze mochten gewoon al vanaf de soundcheck rond een uur of vijf aanwezig zijn. aangezien de jongens ondertussen ook nog hebben gegeten enzo en dus wel even weg waren denk ik niet dat het meer was dan gewoon een biertje in hun bijzijn drinken... lijkt me ook niet dat zij echt veel zin hadden in een drukke dag voor de show of wel soms? maar de hele contest leek ook een beetje slecht geregeld, de meiden hoorden pas een dag van tevoren dat ze hadden gewonnen en op de dag zelf dat ze zelf maar vervoer moesten regelen en shit. ik dacht trouwens dat ze de show vanaf backstage mochten kijken want ik zag ze daar staan na het voorprogramma, maar na de show bleek dat ze gewoon naar de zaal werden gestuurd ofzo. het is nogal vaag, ik zou er echt veel te veel verwachtingen van hebben gehad
pi_55167062
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef xuanery het volgende:
dunno.. ze mochten gewoon al vanaf de soundcheck rond een uur of vijf aanwezig zijn. aangezien de jongens ondertussen ook nog hebben gegeten enzo en dus wel even weg waren denk ik niet dat het meer was dan gewoon een biertje in hun bijzijn drinken... lijkt me ook niet dat zij echt veel zin hadden in een drukke dag voor de show of wel soms? maar de hele contest leek ook een beetje slecht geregeld, de meiden hoorden pas een dag van tevoren dat ze hadden gewonnen en op de dag zelf dat ze zelf maar vervoer moesten regelen en shit. ik dacht trouwens dat ze de show vanaf backstage mochten kijken want ik zag ze daar staan na het voorprogramma, maar na de show bleek dat ze gewoon naar de zaal werden gestuurd ofzo. het is nogal vaag, ik zou er echt veel te veel verwachtingen van hebben gehad
Vervoer moet je altijd zelf regelen lijkt me. Ze zullen je niet met n limo thuis op komen halen. Haha.
Maar opzich wel cool die actie en volgens mij zijn die gasten van Rooney ook wel tof.
pi_55246250
Er staat nu trouwens een filmpje van de meet & greet enzo online: http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=4252

Aardige gasten als ik t zo zien.
  donderdag 13 december 2007 @ 16:01:30 #64
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_55247054
Aw, wat leuk om te zien! Ze zeiden al dat ze chocolateletters hadden gegeven, echt grappig idee. Leuk om de show terug te zien ook.. ik vroeg me al af waarom er de hele tijd een meneer achter me stond met zo'n gigantisch camera geval ding. Ben blij dat mijn hoofd eruit ge-edit is
pi_55247336
Haha. Maar ze filmen wel vaker bij shows enzo. Erg toffe beelden vaak moet ik zeggen en altijd tof op dingen waar je zelf geweest bent terug te zien.

Maar ik zie dat die hele actie met Rooney nog gewoon doorgaat.... Ben benieuwd wat de andere prijzen dan zijn...
  donderdag 13 december 2007 @ 17:57:50 #66
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_55250187
Ik zie staan op die Jimmy Alter website dat de actie nog tot januari doorgaat en dat je een Rooney Canvas kan winnen. Da's best stoer! Ik heb laatst bij de Hema de cover van Calling The World als mega foto af laten drukken, heb ik toch nog een Rooney Poster. maar toch, zo'n canvas lijkt me vet. Ik heb hier nog wel een stuk of vijftig buttons en stickers liggen... maar niet echt de energie om nog meer te gaan promoten :p
pi_55332256
Klopt idd. En ik geloof dat ze in januari ook weer prijzen gaan weggeven voor die actie. Lekker doorgaan dus. Als je nog zo'n berg buttons enzo hebt liggen, kan je dan niet bij n kroeg ofzo in de buurt al het personeel n button geven en de bar volstickeren enzo? Moet toch opvallen dan denk ik.
pi_56069245
Iemand de nieuwe clip al gezien voor I Should've Been After You: http://www.youtube.com/watch?v=ptSVeWGFXs8
pi_56118674
ben al fan sinds het eerste album...dat ontdekte ik een paar jaar geleden toen ik in de states op vakantie was en ze zag bij the OC...heerlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:38:52 #70
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_56141114
videoclip voor are you afraid!
http://uk.youtube.com/watch?v=8fGvs2_Gozc
pi_56201349
Ik zie trouwens dat Simple Plan bijna dezelfde actie gaat doen als Rooney: http://www.simple-plan.nl/acties.php
pi_57196049
Ik lees net dat ze 30 maart weer in Nederland zijn. Ze staan dan in de Melkweg. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar voor degene die wel kunnen: http://www.jimmyalter.nl/(...)ney_in_de_Melkweg%21

Kan je er kaartjes voor winnen dus.
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:13:53 #73
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_57210217
mijn kaartjes zijn al binnen. ga misschien ook naar hun show in keulen (duitse vriendin van me heeft me uitgenodig om met 'r mee te gaan). tof!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')