quote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan had ik gisteren moeten gaanik denk dat 90% vrouw was en 80% daarvan beneden de 16 ofzo
en die kunnen veel geluid producerenik heb na afloop lachend toegekeken met die flesjes water en later toen de gitarist quasi onopvallend de ruimte buiten de zaal in kwam ook
maarja hoort erbij dan maar he
dat zullen wle de 2 winnaressen zijn geweest van de promoot rooney in nederland actiequote:Op maandag 3 december 2007 14:17 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik heb me erg goed vermaakt hoor. Echt een goed optreden en je zag gewoon aan ze dat ze er zelf ook zin in hadden. Ik hoorde trouwens dat de band vrijdag voor de show met wat fans wat is gaan eten. Iemand iets van gehoord of loopt er weer iemand uit zn nek te lullen? :p
Aha, dat is wel een logische dan ja... Ik dacht al: hebben ze wat figuren die al voor de deur lagen opgepikt en meegenomen ofzo.quote:Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zullen wle de 2 winnaressen zijn geweest van de promoot rooney in nederland actie
Ow... Da's wel zonde dan. Wat hebben ze verder nou allemaal gedaan met de band dan?quote:Op maandag 3 december 2007 22:10 schreef xuanery het volgende:
ik heb nog met die meisjes gekletst die dat hadden gewonnen, ik kende ze via myspace en herkende ze dus na de showmaar ze zeiden dat het eten samen niet doorging omdat er niet genoeg taxis waren geregeld! dus ze waren alleen aanwezig bij de soundcheck en hebben even met ze gekletst, ofzo. dat is wel jammer voor ze..
Vervoer moet je altijd zelf regelen lijkt me. Ze zullen je niet met n limo thuis op komen halen. Haha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef xuanery het volgende:
dunno.. ze mochten gewoon al vanaf de soundcheck rond een uur of vijf aanwezig zijn. aangezien de jongens ondertussen ook nog hebben gegeten enzo en dus wel even weg waren denk ik niet dat het meer was dan gewoon een biertje in hun bijzijn drinken... lijkt me ook niet dat zij echt veel zin hadden in een drukke dag voor de show of wel soms? maar de hele contest leek ook een beetje slecht geregeld, de meiden hoorden pas een dag van tevoren dat ze hadden gewonnen en op de dag zelf dat ze zelf maar vervoer moesten regelen en shit. ik dacht trouwens dat ze de show vanaf backstage mochten kijken want ik zag ze daar staan na het voorprogramma, maar na de show bleek dat ze gewoon naar de zaal werden gestuurd ofzo. het is nogal vaag, ik zou er echt veel te veel verwachtingen van hebben gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |