abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20445219
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:20 schreef Cybarite het volgende:

[..]

Misschien wel ja. Dat laat ik geheel aan hen.

Maar ik gebruik in ieder geval geen scheldnamen voor bevolkingsgroepen, of het nou \\\"vriendelijk\\\" is bedoeld of niet.
Nee, jij maakt hun geaardheid wel uit voor morbide. Ik denk dat de gemiddelde homo dat erger zal vinden, dan iemand die ze zonder hatelijke bedoelingen \'flikker\' noemt.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20445234
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Weet je dat nou nog niet? Ik bedoel natuurlijk je constante geblaat over de vermeende onnatuurlijkheid van homoseksualiteit.
Hoe kun jij dat als geblaat afdoen? Bewijs het tegendeel, zou ik zeggen.
quote:
Ook dat je geen gelegenheid nalaat om homoseksualiteit uit te maken voor morbide en te
Bewijs het tegendeel, zou ik zeggen.
quote:
vergelijken met pedofilie, verkrachting en incest. Ik zou bijna denken dat ik met Antonin Scalia aan het discussieren ben.
Nogmaals: bij mijn weten is het maken van een vergelijking niet hetzelfde als beweren dat er een grote gelijkenis is.
quote:
[..]

Je vergeet dat 90% van die posts bestaat uit slowchat en andere kul. Per dag breng ik hier niet zoveel door dat ik niet toekom aan mijn echte leven, ik vraag me af hoe dat bij jou zit.
Haha, dat vraag ik me meer af bij jou. Je voelt je geroepen om op al mijn posts te reageren (daar waar het je uitkomt), ook al roep je eerst dat je niet meer op me zal reageren, aangezien ik een \"troll\" zou zijn.
quote:
[..]

Als jij net zoveel last zou hebben van homo\\\'s, als ik van Allah-mongolen, zoals jij ze zo treffend beschreef, had je recht van spreken. Nu lijkt het echter alsof je lijdt aan chronische bemoeizucht.
Heb jij last van \"Allah-mongolen\"?
Of wil je overlast gevende jeugd van Marokkaanse afkomst daar ook onder scharen?
pi_20445298
Moeilijke kwestie blijft het..

Ikzelf kijk toch wel vreemd op als ik 2 mannen hand in hand zie lopen, laat staan dat ze elkaar kussen in het openbaar.
*iets* in me zegt dat het niet \\\'hoort\\\'. Ik heb geen religieuse achtergrond en heb zeker niks tegen homo\\\'s persoonlijk.
Maar trouwen en kinderen adopteren e.d. heb ik toch wel een beetje moeite mee. Een kind moet naar mijn mening een vader en een moeder hebben. En wat het trouwen betreft, dat moet voor homosexuelen meer iets zijn voor dat men elkaar de liefde kan betuigen dan dat het vast komt te staan. Een vreemde mening, ik weet het, eens te meer omdat ik er geen duidelijke argumenten bij kan bedenken.
Maar ik zal er eens over nadenken.
Nu eerst m\\\'n pizza opeten
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:32:44 #154
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_20445304
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:29 schreef Cybarite het volgende:

na·tuur·lijk (bn.)
1 betr. hebbend op de natuur
2 door de natuur voortgebracht of gevormd <=> kunstmatig
3 in overeenstemming met de natuur, van nature eigen => biologisch; <=> onnatuurlijk

Homo\'s zijn mensen. Mensen zijn door de natuurlijk gevormd ==> homo\'s zijn natuurlijk.

QED.
'Nuff said
pi_20445323
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Hoeveel homo\\\\\\\'s ken je nou eigenlijk?
Van drie weet ik het zeker.
quote:
[..]

Down-patienten worden ook niet opgesloten als ze geen gevaar voor zichzelf of voor anderen vormen.
Haha, maak dat de kat wijs, ze worden stuk voor stuk opgenomen in een speciale inrichting, hoe onschuldig ze ook zijn.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:37:08 #156
27698 Doffy
pi_20445376
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:32 schreef Kluupkluup het volgende:

Ikzelf kijk toch wel vreemd op als ik 2 mannen hand in hand zie lopen, laat staan dat ze elkaar kussen in het openbaar.
*iets* in me zegt dat het niet \\\\\\\'hoort\\\\\\\'. Ik heb geen religieuse achtergrond en heb zeker niks tegen homo\\\\\\\'s persoonlijk.
Dat gevoel ken ik ook. En dat komt omdat je (impliciet) opgevoed bent met het idee dat alleen man en vrouw bij elkaar horen. Dat verandert alleen als je een tijdje lang van het tegendeel overtuigd wordt - of dat nou komt omdat je zelf homo bent, of iemand in je omgeving dat is.
quote:
Maar trouwen en kinderen adopteren e.d. heb ik toch wel een beetje moeite mee. Een kind moet naar mijn mening een vader en een moeder hebben.
Dat is inderdaad iets dat goed onderzocht moet worden. Tot dusver ziet het er naar uit dat twee mannen of twee vrouwen net zulke goede ouders kunnen zijn als een man en een vrouw. Ook hun kinderen ontwikkelen zich normaal. Dat je het niet normaal vindt, heeft te maken met je referentiekader, niet met de praktijk.
quote:
En wat het trouwen betreft, dat moet voor homosexuelen meer iets zijn voor dat men elkaar de liefde kan betuigen dan dat het vast komt te staan. Een vreemde mening, ik weet het, eens te meer omdat ik er geen duidelijke argumenten bij kan bedenken.
Da\'s inderdaad raar, want het is ongrondwettelijk. Nogmaals, je intuitieve gevoel komt voort uit het feit dat dit land nog altijd gedrenkt is in een christelijke \"moraal\".
quote:
Maar ik zal er eens over nadenken.
Nu eerst m\\\\\\\'n pizza opeten
Eetse!
'Nuff said
pi_20445404
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:29 schreef Cybarite het volgende:
[..]

Bewijs het tegendeel, zou ik zeggen.
Dan moet ik wel weten op welke gronden jij homoseksualiteit uitmaakt voor morbide, he. Argumenten en onderbouwingen geven is niet jouw sterkste punt, vandaar dat ik er steeds naar moet vragen.
quote:
Nogmaals: bij mijn weten is het maken van een vergelijking niet hetzelfde als beweren dat er een grote gelijkenis is.
Jawel. \'Jij vertoont een grote gelijkenis met Adolf Hitler.\' \'Negers vertonen een grote gelijkenis met kakkerlakken\' zijn beide (overigens erg walgelijke) vergelijkingen. Als je stelt dat homoseksualiteit een grote gelijkenis heeft met pedofilie, ben je erg fout bezig en heb je duidelijk niet door waarom de samenleving pedofilie afkeurt. Niet OMDAT het een afwijking zou zijn, maar omdat er kinderen door worden geschaad.
quote:
Haha, dat vraag ik me meer af bij jou. Je voelt je geroepen om op al mijn posts te reageren (daar waar het je uitkomt), ook al roep je eerst dat je niet meer op me zal reageren, aangezien ik een \\\"troll\\\" zou zijn.
Dat ben je ook. Wel een slimme troll, die niet aan de lopende band harde uitspraken doet, om toch serieus genomen te worden.
quote:
Heb jij last van \\\"Allah-mongolen\\\"?
Of wil je overlast gevende jeugd van Marokkaanse afkomst daar ook onder scharen?
Ja, ik heb last van Allah-mongolen. En de overlast gevende jeugd is niet alleen Marokkaans, hoewel ze zich bijna wel altijd moslim noemen .
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20445422
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee, tenzij individuele woonwagenkampbewoners een gevaar voor zichzelf of voor anderen vormen. Down-patienten worden echt niet zonder reden opgesloten hoor.
Wat heeft je slimheid te maken met het gevaar dat je vormt?
Er zijn genoeg domme mensen die geen groot gevaar vormen.
quote:
[..]

1 extra gen heeft niet hetzelfde effect als 1 extra chromosoom, zoals jij leek te impliceren.
Dat denk jij er zelf bij.
quote:
[..]

Wees jij maar nou gewoon tolerant voor moslimfundamentalisten en nazi\\\'s, nee, dat getuigt van wijsheid. Moeten mensen ook respect tonen voor nazi\\\'s?
Je valt in herhaling. Ik ben niet intolerant, tegen niemand dus. Dat jij je frustratie botviert op de islamitische medemens, omdat die volgens jou \"fundamentalistisch\" is, zegt genoeg over jouw eigen bemoeizucht.
pi_20445449
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:32 schreef Kluupkluup het volgende:

*iets* in me zegt dat het niet \\\\\\\'hoort\\\\\\\'.
Je wordt niet verplicht om met andere mannen te zoenen, dus als je vindt het niet \'hoort\', kun je dat gewoon niet doen. Geen reden om ze iets toe te roepen of zo, zeker gezien het feit dat het bij hetero\'s ook niet gebeurt.
quote:
Ik heb geen religieuse achtergrond en heb zeker niks tegen homo\\\\\\\'s persoonlijk.
Maar trouwen en kinderen adopteren e.d. heb ik toch wel een beetje moeite mee. Een kind moet naar mijn mening een vader en een moeder hebben. En wat het trouwen betreft, dat moet voor homosexuelen meer iets zijn voor dat men elkaar de liefde kan betuigen dan dat het vast komt te staan.
Kinderen adopteren vind ik ook niet kunnen, tenzij onafhankelijk onderzoek aantoont dat het voor het kind niet schadelijk is om zonder vader of moeder op te groeien. Maar wat is er mis met trouwen? Jij hebt er toch geen last van?
pi_20445474
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:34 schreef Cybarite het volgende:
Van drie weet ik het zeker.
Hebben ze het je zelf gezegd, of DENK je het omdat ze zich \'verwijfd\' gedragen? In het laatste geval kunnen het gewoon meteroseksuelen zijn.
quote:
Haha, maak dat de kat wijs, ze worden stuk voor stuk opgenomen in een speciale inrichting, hoe onschuldig ze ook zijn.
Bron?
pi_20445498
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk beschouw ik homoseksualiteit wel als een soort van afwijking. Waarom? Puur een gevoelskwestie. De een vindt iets wel een afwijking en de ander niet. Het begrip afwijking is zo subjectief als iets, dus eigenlijk maakt het ook niet veel uit of je het nou wel als afwijking ziet of niet.

definitie uit de Van Dale:
[..]

Het zal me overigens een worst zijn of iemand \\\"afwijkingen\\\" heeft, ik beoordeel ieder persoon op zich en laat me daarin niet leiden door dingen als sexuele geaardheid.
Precies.

Maar met jou zijn ze het blijkbaar wél eens?
Goh, wordt er dan toch op de man gespeeld?
pi_20445540
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:39 schreef Cybarite het volgende:

[..]

Wat heeft je slimheid te maken met het gevaar dat je vormt?
Er zijn genoeg domme mensen die geen groot gevaar vormen.
Nee, dyslecticus, ik zeg helemaal niet dat er een verband is. Ik zeg alleen dat mensen worden opgenomen als ze een gevaar voor zichzelf of anderen vormen, klaar. Wel is het zo dat domme mensen relatief minder vaak voor zichzelf kunnen zorgen.
quote:
Dat denk jij er zelf bij.
Nee, je impliceerde het wel degelijk. Ik quote:

Zo ook bij Down-patienten. Maar waar ligt onze grens dan? In feite verklaren wij dus de ene afwijking gezond, en de ander ongezond. Bij Down-mensen is immers ook slechts één chromosoom afwijkend, er is er ééntje extra, nummer 21. Frappant overigens, aangezien jij beweert dat er een extra homo-gen is...
quote:
Je valt in herhaling. Ik ben niet intolerant, tegen niemand dus. Dat jij je frustratie botviert op de islamitische medemens, omdat die volgens jou \\\"fundamentalistisch\\\" is, zegt genoeg over jouw eigen bemoeizucht.
Niet elke islamitische medemens is fundamentalistisch, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Ik heb alleen een hekel aan fundamentalisten en dat weet je ook.
pi_20445564
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:43 schreef Cybarite het volgende:

[..]

Precies.

Maar met jou zijn ze het blijkbaar wél eens?
Goh, wordt er dan toch op de man gespeeld?
Jouw intentie is niet zuiver. Jij gebruikt de Van Dale om homoseksualiteit een \'morbide hersenafwijking\' te noemen, terwijl hij zegt dat hem geen worst kan schelen wat voor \'afwijkingen\' iemand heeft.
pi_20445612
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:45 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Beste jongen, zie je mij dat ergens zeggen? Kwalificeer ik jou als conservatief/holbewoner/christen/hersenloos/onverbeterlijke pumml/whatever? Laat je niet gelijk zo kennen joh...
En zeg ik dat jij dat doet?
quote:
[..]

Dat maak jij er van. Ik erken absoluut niet dat het een taboe is. Commentaar is prima, maar waar ik mij dus erg pissig om maak is dat bepaalde types homo\\\\\\\'s beoordelen op iets waar ze totaal geen keuze in hebben, iets dat ze door de natuur is meegegeven. Niet dat ik me er door laat tegenhouden hoor.
Ik begrijp niet waar jij en je medestanders, het vandaan halen dat ik homo\'s beoordeel.
En nu zeg je zelf dat het ze door de natuur is meegegeven, iets wat men hier niet wil geloven?
quote:
Jij mag het best een afwijking vinden. Dat betekent niet automatisch dat het ook een afwijking is.
Natuurlijk niet, ik zeg dan ook dat ik dat denk, meer niet.
quote:
[..]

Dat zijn totaal verschillende dingen kortzichtige!
En waarom dan wel?

Kun je het toch niet laten om te flamen?
pi_20445670
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:46 schreef Doffy het volgende:

[..]

Jij hebt er weinig van begrepen. Het is 100% tegengesteld: als mensen er mee in aanraking komen, dan zien ze pas in over wat voor onzinnig iets ze zich druk hebben lopen maken.

En ja, dat weet ik uit een rijke ervaring - iets waar ik jou niet van verdenk.
Als het te dichtbij komt echter...
Hoe kun jij nu weer oordelen over hoe het \"is\" op basis van één, eigen ervaring?
Dan moet je ook niet zeuren als ik signaleer dat homofielen bepaald gedrag vertonen.

Waarom reageer je trouwens wéér op mij, en niet op degene die die opmerking maakte?
pi_20445697
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:51 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ah, we praten met een bot. Slotje!
Wil je zeggen dat alleen een bot zich niet laat leiden door emotionaliteiten?
pi_20445728
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:54 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Die is wel erg goedkoop hoor. Mijn ervaring zegt dat die personen zich niet laten leiden door emotionaliteiten, maar doordat ze met de neus op de feiten gedrukt worden inzien dat hun angsten c.q. afkeer puur komt uit onwetendheid...
Dan lieten ze zich voordien leiden door emotionaliteiten, wat deze kwestie betreft.
quote:
Hoeveel homo\\\\\\\\\\\\\\\'s ken jij nu eigenlijk. Geen een if you ask me.
Heb ik al gezegd. En wat zou het veranderen als ik er meer zou kennen?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:56:46 #168
27698 Doffy
pi_20445776
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:51 schreef Cybarite het volgende:
Als het te dichtbij komt echter...
Dan sla jij ze dood?
quote:
Hoe kun jij nu weer oordelen over hoe het \\\"is\\\" op basis van één, eigen ervaring?
Dan moet je ook niet zeuren als ik signaleer dat homofielen bepaald gedrag vertonen.
Ik heb het al heel vaak meegemaakt, ook samen met een heleboel (homoseksuele en lesbische) vriend(inn)en. Ik ben beter op de hoogte dan jij.
quote:
Waarom reageer je trouwens wéér op mij, en niet op degene die die opmerking maakte?
Omdat jij zoveel dommer en grappiger bent
'Nuff said
pi_20446182
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Als dit niet getuigt van flip-flopping... Je zei toch echt: De mens is niet meer dan een dier met intelligentie. We zullen ons hoe dan ook voort moeten planten. En dat gaat niet zonder heterosexualiteit (hulp van technologische snufjes daargelaten). Je bekommert je dus WEL om het in stand houden vd overbevolking. En nu zeg je opeens dat het niet zo is?
Haha, hoe kom je er bij dat ik dat zeg, met het schrijven van die passage?
quote:
[..]

Ja. Als iedereen anticonceptiemiddelen gaat gebruiken, sterft de mensheid uit.

Parallel aan: als iedereen homo wordt, sterft de mensheid uit.
Wie heeft het over iedereen, naast jijzelf?
En wat dan nog?
quote:
[..]

Nee hoor, het is geheel correct om bepaalde zinsdelen weg te laten. Bijvoorbeeld:

Ad Melkert zei vanochtend tijdens een persconferentie in New York dat hij weer van plan is om terug te keren in de Nederlandse politiek.

\\\\\\\'Vanochtend\\\\\\\' en \\\\\\\'tijdens een persconferentie\\\\\\\' en \\\\\\\'in New York\\\\\\\' mogen hier worden weggelaten, zonder dat de zin grammaticaal onjuist wordt. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Je doet weer alsof je dom bent. Jij laat iets weg op een plek waar dat relevant is, omdat je later inhoudelijke beweringen doet over die zin, die niet kloppen zonder die toevoeging.
quote:
[..]

Nee, misschien is het onderscheid te subtiel voor je, maar een spelfout is geen taalfout. Foutgespelde (hoe kan het ook anders?) zinnen, verkeerd vervoegde werkwoorden enzo behoren tot spelfouten, terwijl verkeerd geconstrueerde zinnen en het gebruik van verkeerde lid- of verwijswoorden behoren tot de taalfouten.

Spelfout: Dat betekend dat ik benadeelt ben.
Taalfout: Hoewel die meisje dat al heeft gezegd, ik wil niet dat anderen het te horen krijgen.
De spelfouten maken onderdeel uit van de verzameling \"taalfouten\".
Nu wel begrepen?
quote:
[..]

Het 1 sluit het ander niet uit. Ik ben inderdaad bepaald niet geinteresseerd in ethiek, maar wel in de wetenschap. En uiteraard in de geschiedenis, politiek, maatschappij en psychologie.
Dat is te merken aan je blinde steun voor abortus...
quote:
[..]

Nah, je hoeft (tenminste, iemand met mijn intelligentie) maar 1 keer door te nemen hoor. Jij zult dat waarschijnlijk dus een stuk of 26 keer moeten doen, voordat je het snapt.
Blijkbaar moet je hem nog een keer doornemen, met je verbluffende intelligentie, want je maakt zelf knullige fouten.
quote:
[..]

Bewijs eerst maar eens dat \\\\\\\'wel degelijk\\\\\\\' fout is. Ik kan dat ook doen bij jouw spel- en taalfouten, mocht je twijfelen aan de correctheid.
Dat heb ik al bewezen. Jij hoefde alles toch maar één keer te lezen zei je?
Twijfelde ik aan je correcties?
quote:
[..]

Beter lezen. Ik corrigeer nooit alleen maar een taalfout, ik geef er bijna altijd ook een inhoudelijke reactie op (tenzij het stukje waar ik op reageer waardeloos is, natuurlijk).
Nou en? Moet ik ook alle taalfouten uit de quotes die ik maak gaan halen?
quote:
[..]

En jij hebt altijd gepoogd om mensen op te zetten tegen homo\\\\\\\'s, terwijl je die knuffelmoslims van je in bescherming neemt. Dat is echt iets om trots op te zijn .
Ben je al begonnen met het verzamelen van bewijs?
Niemand neemt je aantijgingen serieus, als de onderbouwing ontbreekt.
quote:
[..]

Een subjectieve mening afschilderen als een \\\\\\\'constatering\\\\\\\', dat is bijzonder irritant aan jouw reacties.
Dan kun je dat ook aantonen.
quote:
[..]

En jij kunt blijven herhalen dat homofilie onnatuurlijk en morbide en Allah weet niet wat is, maar daarmee toon je het nog niet aan .
Ik heb allang uitgebreide quotes van onderzoeken gepost. En van Allah zeg ik niets, maar jij verdraait zoals gewoonlijk weer alles in je eigen voordeel.
quote:
[..]

Bron dat homofielen bijna altijd sterk afwijkend gedrag vertonen?
Heb ik al gegeven, meneer \\\"ik hoef alles maar één keer te lezen.\\\".
quote:
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen, of zuig je dit weer uit die dikke duim van je?
Ik heb al gezegd dat ik zoiets niet wetenschappelijk ga onderbouwen. Want er is geen enkel onderzoek dat iets zegt over alle homo\\\'s.
quote:
Ja, klopt, sommige homo\\\\\\\'s vertonen nichterig gedrag, maar de meeste homo\\\\\\\'s die ik ken onderscheiden zich niet van heteromannen - die overigens ook vaak afwijkend machogedrag vertonen.
Als jij die homo\\\'s zo kent zal dat best.
Machogedrag is ineens wél afwijkend...
quote:
[..]

.
Omdat jij beweert dat homo\\\\\\\'s sterk afwijkend gedrag vertonen? Ten eerste is afwijkend gedrag niet per definitie abnormaal (in de negatieve zin vh woord), ten tweede heb jij niet bewezen dat homo\\\\\\\'s sterk afwijkend gedrag vertonen. Over manipulatie gesproken... .
Het is abnormaal met het oog op de huidige maatschappelijke seksuele moraal. Of ik dat negatief of positief vind laat ik in het midden, als je daar uberhaupt al uitspraken over kunt doen.

Tja, als je nu ook nog wilt ontkennen dat homofielen zich aangetrokken voelen tot hun eigen geslacht, vertonen ze inderdaad geen afwijkend gedrag. :\\\')
pi_20446297
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Misschien omdat ze inzien dat homo\\\'s niet de kinderverkrachtende, nichterige perverselingen zijn die ze verwachten?
Bad expectations.
quote:
[..]

Jij dan, met je \\\'homoseksualiteit is morbide\\\' .
... denk ik.

Je beantwoordt nog steeds mijn vraag niet. Hoe kun jij uitspraken doen over hoe dom/etc. ik wel niet zou zijn, als je zélf niet eens kan zeggen hoe het dan wél zou zitten?
Beats me...
pi_20446417
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom ken ik er maar 2 die dit gedrag vertonen, terwijl ik tientallen homo\\\'s ken? Kennelijk is het niet zo typerend voor homo\\\'s. Volgens diezelfde logica zou typisch afwijkend hetero-gedrag zijn dat de mannen naar de hoeren gaan.
Het zal vast niet voor alle homo\'s gelden, maar voor een groot deel wel.
En ik ga daar niet verder op in, want als je iets niet wil onderkennen (geldt wederom niet in het bijzonder voor jou), dan is je verhaal aan dovemansoren gericht.

Verder is het ook niet echt relevant, hoe dan ook wordt iedere homofiel aangetrokken door personen van hetzelfde geslacht
pi_20446584
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:07 schreef Doffy het volgende:

[..]

Er is inderdaad een groep homo\\\\\\\\\\\\\\\'s die zich \\\\\\\\\\\\\\\"verwijfd\\\\\\\\\\\\\\\" gedraagt. Er is een veel grotere groep die dat niet doet. Waarom denk je toch dat jij gelijk hebt? Omdat je de \\\\\\\\\\\\\\\"normale\\\\\\\\\\\\\\\" groep niet ziet, en de opvallenden wel. Dat is een fout in jouw waarneming, maar die zie je niet.
Fout? Ik zie toch echt goed hoor.

En zoals ik in de vorige post al zeg, dat is simpelweg niet te bewijzen, het is en blijft je eigen waarneming en alleen al het feit dat het bij veel homo\\\\\\\'s wél zo is vind ik al typerend.
Het blijft een stereotype, en daar zit toch altijd een kern van waarheid in.
Maar ik doe geen moeite om dat aan te tonen, want als bijna niemand van mijn zelfverklaarde tegenstanders bereid is om ook maar enigzins toe te geven dat homofilie heel goed een afwijking kan zijn, als we kijken naar de aangehaalde onderzoeken, dan is mijn persoonlijke opvatting toch zoals ik al zei aan dovemansoren gericht.
quote:
[..]

Dat is echt onzin.
[..]

[..]

Er zijn meer hetero-evenementen dan homo-evenementen. Maar ja, die zie je niet, dus trek je weer de verkeerde conclusies.
Tjah, zo kun je een willekeurig dance feest ook wel een hetero-evenement noemen...
quote:
[..]

[..]

Dat onderzoek toont voornamelijk jouw ongelijk aan.
Dat is echt je reinste lariekoek...
Dus, reden?
pi_20446684
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Homo\\\'s hebben gewoon meer stijl dan hetero\\\'s .

En mij vragen om een onderbouwing!
quote:
[..]

Aangezien reguliere bars allemaal hetero-bars zijn, is er toch niets mis met een homo-bar?
Wat een drogredenering weer. Zijn die bars alleen bedoeld voor hetero\'s?
quote:
En bovendien, hoe kun je spreken van publieke seksuele expressie, als het binnen een homobar gebeurt? .
Ach, een publiek toegankelijk recreatiepark is anders bijzonder openbaar!
quote:
[..]

Ik ken zat homo\\\'s, die vertonen geen van allen dit gedrag.
Kan goed, maar dat zegt net zo weinig als die paar homo\'s die ik ken.
pi_20446732
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op welke wijze kleed ik mij \\\"typisch\\\"?
Je tuinbroek!
quote:
Op welke wijze praat ik \\\"typisch\\\"?
Met de baard in de keel
quote:
Ik heb overigens geen interesse in publieke expressie.
Hé wat jammer.
quote:
Ik ben benieuwd op welke typische wijze ik me kleed en praat.
Ik ook, ik kan slechts gissen.
pi_20446858
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:41 schreef Cybarite het volgende:
Wat een drogredenering weer. Zijn die bars alleen bedoeld voor hetero\\\'s?
Nee, maar daar kun je niet op iemand van hetzelfde geslacht afstappen, want het is vrijwel zeker dat die hetero is .
quote:
Ach, een publiek toegankelijk recreatiepark is anders bijzonder openbaar!
Nah, iemand die daar niet van gediend is zal zich daar niet gauw vertonen .
quote:
Kan goed, maar dat zegt net zo weinig als die paar homo\\\'s die ik ken.
.
Jij zegt te kunnen zeggen dat homo\'s verwijfd zijn, en als bron geef je je eigen ogen. Vervolgens zeg je dat de homo\'s die jij kent \'weinig zeggen\'. Je bent behoorlijk amusant .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')