Hij had toch een nieuwe vriendin?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Hij komt echt niet meer fatsoenlijk omhoog, onze olijke Duitse vrind.
Whehe, die verwachtte ik al.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij had toch een nieuwe vriendin?
Dat lukte hem vorig jaar al, en zal hem dit jaar ook wel 'glansrijk' lukken.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
Der Jan moet eens van die eeuwige tweede plaats afkomen
Nee stapje hoger moet hij eindigen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Dat lukte hem vorig jaar al, en zal hem dit jaar ook wel 'glansrijk' lukken.
Yep, same here!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:22 schreef knep het volgende:
Gunnen doe ik het hem ook alleen heb ik er ook een hard hoofd in.
Ullrich had van tevoren al wel gezegd niet voor het klassement te gaan in Zwitserland.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:11 schreef placebeau het volgende:
Da's natuurlijk praat achteraf, maar toch zou ik nog niet te veel conclusies trekken uit de Tour de Suisse.
Het resultaat maakt me minder uit, maar het was die kop van Ullrich. Die "ik zou naar 't wc moeten, maar ik krijg 'm er niet uit geperst"-look. Die vult me niet met vertrouwen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ullrich had van tevoren al wel gezegd niet voor het klassement te gaan in Zwitserland.
Pcies...zijn kop sprak boekdelen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:Het resultaat maakt me minder uit, maar het was die kop van Ullrich. Die "ik zou naar 't wc moeten, maar ik krijg 'm er niet uit geperst"-look. Die vult me niet met vertrouwen.
Je moet niet teveel op de kop van Ullrich af gaan. Als hij aan het afzien is, zie je dat direct op zijn kop. Armstrong had het ongetwijfeld even zwaar in de Dauphine, dat zie je alleen niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het resultaat maakt me minder uit, maar het was die kop van Ullrich. Die "ik zou naar 't wc moeten, maar ik krijg 'm er niet uit geperst"-look. Die vult me niet met vertrouwen.
Jij dacht dat ik dat serieus meende ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:07 schreef Letterman het volgende:
[..]
En eerlijk gezegt dacht ik te zien dat het geen toneel was hoor!
Alleen Armstrong reed toch wel lekker door...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je moet niet teveel op de kop van Ullrich af gaan. Als hij aan het afzien is, zie je dat direct op zijn kop. Armstrong had het ongetwijfeld even zwaar in de Dauphine, dat zie je alleen niet.
Toen Armstrong in de Tour van 2003 zwarte sneeuw zag, zag je dat ook duidelijk aan z'n gezicht, hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je moet niet teveel op de kop van Ullrich af gaan. Als hij aan het afzien is, zie je dat direct op zijn kop. Armstrong had het ongetwijfeld even zwaar in de Dauphine, dat zie je alleen niet.
Zoals eigenlijk ieder jaar...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:13 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij wordt het een compleet fiasco met Jan dit jaar in de Tour.
Sure...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef Radegast het volgende:
Hij blijft DE topfavoriet voor de eindzege in 2006.
Nou idd... Nrs 1, 2, 4 en 6 na de proloog van de Tour, oppermachtig bij vrouwen-Wimbledon, morgen zal die Roddick wel winnen van die Federer...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
T wordt weer een gezellig amerikaans sportzomertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |