Ik ook en dat moet wel te doen zijn, bijvoorbeeld in de laatste tijdrit kan ie nog wel wat goed maken op Basso.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:36 schreef JanJanJan het volgende:
Jan, ik hoop dat ie nog tweede wordt.
Misschien kan hij the Lance nog aanvallen, of anders de 2de stek van il Ivan bestoken, eventueel met de hulp van le Richard.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoop dat der Jan vandaag nog wat leuks in petto heeft.
Dat valt idd te hopen. Ik hoop iig wel op een spannende etappe. Maar komt vast goedquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien kan hij the Lance nog aanvallen, of anders de 2de stek van il Ivan bestoken, eventueel met de hulp van le Richard.
En Basso.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:21 schreef CANARIS het volgende:
Ullrich maakt de Tour elk jaar weeer spanned
Neem vorig jaar ,. Dat was één van de beste tours ooit. Jan had daar veel debet aan . (Natuurlik ook Lance)
Geweldig hoe die twee elkaar bevecht . Jan weet dat lance eigenlijk te sterk is , en wat doet Jan.???
Hij vecht , hij vecht hij vecht.
Daar kan de hele nederlandse wielersport nog wat van leren.
Da's waar, maar normaal gesproken geen reden voor Ullrich om het niet te proberen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:46 schreef Remzz het volgende:
Ik zie het nog niet gebeuren als ik het vandaag zo zie. Als Ullrich ook maar een paar meter afstand neemt denk ik dat er weer een ploeg van 18 man gaat rijden...
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:13 schreef erikh het volgende:
tja maar armstrong concentreert zich echt alleen op de tour he, blijft toch de grootste wielerronde die er is.
Het was jammer voor Boogerdquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:41 schreef Wombcat het volgende:
Rebellin die in één week LBL, Waalse Pijl en AGR wint, da's ook pure klasse.
Ik hoop dat hij dan ook wat vroeger begint aan z'n voorbereiding, anders moeten ze hem naar boven rollen.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:56 schreef mitt het volgende:
nou tot over een jaar Jan, of gaat ie wel naar de OS..
Ik hoop dat hij volgend jaar de Giro rijdt, alleen al om alle drie de grote rondes te hebben gewonnen..
Jan verliest de Tour niet door zijn voorbereiding, maar door zijn ziekte/warm naar koud in de Pyreneen..quote:Op zondag 25 juli 2004 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan ook wat vroeger begint aan z'n voorbereiding, anders moeten ze hem naar boven rollen.
mooi zo Janquote:Op zondag 25 juli 2004 21:01 schreef Joene het volgende:
Jan rijd wel Olympische spelen , zie www.janullrich.de
ik denk eerder een combinatie evenals een geweldige armstrongquote:Op zondag 25 juli 2004 20:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Jan verliest de Tour niet door zijn voorbereiding, maar door zijn ziekte/warm naar koud in de Pyreneen..
Ik denk dat zelfs Godefroot dat niet meer gelooft.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Jan verliest de Tour niet door zijn voorbereiding, maar door zijn ziekte/warm naar koud in de Pyreneen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |