quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ducrot zegt niet veel zinnige dingen maar dit is wel een zinnig iets.
Hopelijk wordt Jens Voigt een beetje heel erg afgemaakt in de duitse pers
Ik hoop het, ik denk het ook wel, want Der Jan is best populair in Duitsland (en terecht). En duitsers denken meer in landen als in ploegen bij het wielrennen, dus ik denk dat een hoop mensen het niet zullen begrijpen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk wordt Jens Voigt een beetje heel erg afgemaakt in de duitse pers
Vandaag zaten ze er echt tot met hun ellebogen in.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:29 schreef MrX1982 het volgende:
CSC zit diep in de reet van Armstrong en de zijne
Om topsporter wil toch winnen als dat mogelijk is? Ik kan iig niet begrijpen dat als je er zo dichtbij zit tevreden bent met een 2de plek zonder voor de 1ste te knokken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als CSC tevreden is met een tweede plaats, is dat hun goed recht. En het staat ons dan vrij om dat een laffe manier van koersen te vinden.
Maar om dan te gaan beweren dat team-orders moesten verboden worden en woorden als broedermoord te gaan gebruiken....
We verzinnen dit zelf niet.. Ik heb Jens Voigt exact die term horen gebruiken bij de ARD, en niet omdat de journalist die term in zijn vraag eerder had gebruikt... Hij zei dattie hoopte dat het Duitse publiek hem een beetje deze broedermoord kon vergeven... met een big smile..quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar om dan te gaan beweren dat team-orders moesten verboden worden en woorden als broedermoord te gaan gebruiken....
Precies. Maar dit is niet het CSC of Basso-bash topic, maar het Jan Ullrich topic.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef jojomen4 het volgende:
Om topsporter wil toch winnen als dat mogelijk is? Ik kan iig niet begrijpen dat als je er zo dichtbij zit tevreden bent met een 2de plek zonder voor de 1ste te knokken.
Als je na de tour conclusies gaat trekken en je ziet dat je 2de bent geworden waar dat niet verwacht was mag je tevreden zijn maar niet tijdens de tour jezelf er al bij neerleggen.
Toch iets minder zweetdief dan Zoetemelk.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef BGN het volgende:
Eigenlijk moet een Jan Ullrich topic twee pagina's krijgen, niet meer niet minder. De opvolger van Joop Zoetemelk
Kivilevquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:12 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe heette die vriend van Vino ook alweer die was overleden, ik zit al 2 weken over z'n naam te denken.
Met Guerini, Vino, Klöden en Botero zat hij in een droomploeg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:25 schreef Wombcat het volgende:
Da's waar, maar ik heb ook het idee dat Ullrich ook sterker was geweest als hij bij Riis had gereden. Volgens mij kan die zijn renners goed motiveren.
Aan de andere kant was de voorbereiding van Ullrich dit jaar wel beter dan vorige jaren (itt wat in de pers beweerd is, was hij in april niet zoveel boven zijn gewicht als in andere jaren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |