Als je voor de winnaar bent, ben je dus niet voor Ullrich....sorry.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En daar is weer een echte, onvervalste, authentieke succes-supporter.
Ik ben voor de winnaar
Er zijn nog andere wedstrijden dan de Tour. Moeten ze tegen Lance ook eens zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:47 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Met veel machtsvertoon.....hij verliest altijd!
Er moet maar eens wat meer aandacht besteed worden aan de UCI-ranking. Maar dit zal misschien met de Pro Tour verbeteren, aangezien de leider daar misschien z'n eigen truitje krijgt. Da's dan de meest complete renner van het peleton. Dat truitje zal Armstrong nooit dragen. Ullrich ook niet trouwens.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:02 schreef Leatherface het volgende:
De Tour is gewoon verreweg het grootste wielerevenement.
Maar er zijn veel andere prestigieuze races. Echter is het wielrennen een op zichzelf staande subcultuur, die voor de niet - kenners niet direct heel toegankelijk is. En aangezien de Tour het meest prestigieuze en herkenbare is, is het meteen hét uithangbord van de wielersport en daardoor krijgt het ten opzichte van overige koersen onevenredig veel prestige en aandacht.
ik weet niet hoor, maar als ullrich niet in het wiel van armstrongs ploeg kan blijven, kan hij ook niet in het wiel van zijn eigen ploeg blijven, als die net zo hard zou fietsen, en als zijn ploeg zachter zou fietsen, zou hij er niets aan hebben. wieltje kleven kan net zo goed bij je concurrent, daar heb je geen ploeg voor nodig.quote:Reden dat Ulrich ook minder goed presteert is de ploeg om hem heen denk ik!
Armstrong rijdt vaak nog "lang" met 5 mensen om hem heen, waar ulrich nog maar 2 mensen om zich heen heeft!
Dat lijkt me zeker ook wel te maken hebben met het beklimmen van een berg! (ik zeg niet dat hij dan met Armstrong naar de finish rijdt, maar hij zal wel minder verliezen lijkt me)
Het gaat er om dat de ploeg van Armstrong de koers controleert en vaak enorme tempoversnellingen doorvoert waar Jan niet goed tegen kan.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:08 schreef EnderOnline het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar als ullrich niet in het wiel van armstrongs ploeg kan blijven, kan hij ook niet in het wiel van zijn eigen ploeg blijven, als die net zo hard zou fietsen, en als zijn ploeg zachter zou fietsen, zou hij er niets aan hebben. wieltje kleven kan net zo goed bij je concurrent, daar heb je geen ploeg voor nodig.
de man die door reed toen Jan viel ?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:08 schreef EnderOnline het volgende:
[..]
en wij missen beloki
7 minuten is erg veel... te veel lijkt me..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:48 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi gereden vandaagMisschien dat ie morgen in de tijdrit 7 min goed kan maken.
Precies.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn nog andere wedstrijden dan de Tour. Moeten ze tegen Lance ook eens zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:37 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Armstrong als sportsman wachtte wel op jan en samen reden ze beloki in grond en bodem.
Tja, zoals Maarten Ducrot zei "het zou verboden moeten worden".quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:29 schreef MrX1982 het volgende:
CSC zit diep in de reet van Armstrong en de zijne
Ik dacht dat teamorders in de Formule 1 erg waren maar hier in de Tour zijn er gewoon orders tussen de teams
Ducrot zegt niet veel zinnige dingen maar dit is wel een zinnig iets.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, zoals Maarten Ducrot zei "het zou verboden moeten worden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |