FOUTE MOTOREN?!!!!!?? foei, mag je niet zeggenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mannen met goude handjes maar foute motoren helaas
Wat overigens niet eens echt is...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef qltel het volgende:
De ruzie's tussen Teutel Sr. en Jr. zijn ook een bron van vermaak trouwens..
Geen idee, is dat zo? De emoties die pa af en toe uit lijken behoorlijk echt te zijn. Maar, zou best kunnen dat het allemaal gespeeld is. In dat geval zijn 't in ieder geval uitstekende acteurs.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat overigens niet eens echt is...
Ik kijk er ook graag naar. Prachtig om te zien hoe mensen met hun handen bezig zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:52 schreef DarkElf het volgende:
mooie choppers maken ze
Mja hoe weet jij dat?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat overigens niet eens echt is...
Er was eens een ''back-stage'' interview op Discovery over OCC. Daarin zeiden ze datquote:Op zondag 4 juli 2004 18:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Geen idee, is dat zo? De emoties die pa af en toe uit lijken behoorlijk echt te zijn. Maar, zou best kunnen dat het allemaal gespeeld is. In dat geval zijn 't in ieder geval uitstekende acteurs.
Die ze nog LATEN spuiten ookquote:Op zondag 4 juli 2004 18:55 schreef Gurby het volgende:
Men neme een kant en klaar buizenframe, bestellen vervolgens de tank, de spatborden, de motor, de versnellingsbak, de vork en gooien er verder standaard 'van de plank' onderdelen op... OK, ik kan het niet, maar indrukwekkend is anders...
Mooi voorbeeld noem je daar: ze hebben ook eens een (besteld) voorspatbord op maat gemaakt door er met zn tweeen op te gaan staan springenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die ze nog LATEN spuiten ook
Mwa, je moet toch wel een beetje inzicht en handig met je handen zijn om bijv. die spatborden op maat te maken..... maar verder vind ik het idd ook niet erg indrukwekkend. Houd sowieso niet van rijdende plee's
eeuuhh jij hebt zeker die spinnen chopper en die chopper die op een apache helicopter lijkt nog niet gezien hequote:Op zondag 4 juli 2004 18:55 schreef Gurby het volgende:
Men neme een kant en klaar buizenframe, bestellen vervolgens de tank, de spatborden, de motor, de versnellingsbak, de vork en gooien er verder standaard 'van de plank' onderdelen op... OK, ik kan het niet, maar indrukwekkend is anders...
het paste natuurlijk niet door een meetfout...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:59 schreef Gurby het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld noem je daar: ze hebben ook eens een (besteld) voorspatbord op maat gemaakt door er met zn tweeen op te gaan staan springenlekker handig inderdaad... Nee het enige wat nog een beetje handig van ze is is het metaalbewerken van jr.
Idd..quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef DarkElf het volgende:
dom geklets zeg, het bedenken van alles is een creatief proces wat de meesten hier niet eens deels zouden kunnen.
zinloos om te doen alsof je snapt hoe alles echt gaat aan de hand van een serie die flink geregisseerd is.
Je hebt waarschijnlijk niet veel afleveringen gezien... Ze gebruiken voor een deel inderdaad standaardonderdelen, maar daar wordt ook een hoop aan gedaan. En een hoop wordt ook zelf gemaakt. Dan wordt er nog een hoop aangemaakt, enz.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:55 schreef Gurby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |