ik wil wel, wil altijd wel eigenlijk, heb nog nooit niet gewillen,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Vind ik ook
Oke ik maak voor komende zondag de route mits er goede argumenten komen om niet te willen
Week 34 en week 35 is ik beschikbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Einde van augustus misschien????
Misschien kunnen we iets regelen voor Fok! 4 dagen Eiffel ! Lijkt me enorm cool. Ik weet nog een heel goed, mooi en goedkoop pensionnetje. 140 euro voor 3 overnachtingen met ontbijt en diner
Waarom niet voor zaterdag?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Vind ik ook
Oke ik maak voor komende zondag de route mits er goede argumenten komen om niet te willen
Ik denk nooit in weken, ik prefereer een datumquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Week 34 en week 35 is ik beschikbaar
Ja is misschien wel een goed idee Jessequote:Op woensdag 14 juli 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm, missch kan ik de route voorrijden zaterdag? alleen voorop rijden is niet voor mij weggelegd
Hoezo nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm, missch kan ik de route voorrijden zaterdag? alleen voorop rijden is niet voor mij weggelegd
mail em eens zou ik zeggen, kan ik vast een beetje kijken hoe of watquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja is misschien wel een goed idee Jesse
Geen tijd meer... ik moet weg.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mail em eens zou ik zeggen, kan ik vast een beetje kijken hoe of wat
Geen idee,quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:04 schreef pmponer het volgende:
nu heb ik dit topic helemaal doorgelezen, maar waar gaan jullie nu precies meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |