Ik kan een toertje ff inkloppen uit m'n Tom Boudewijns boekje deel 6quote:Op zondag 11 juli 2004 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar gaat het plaatsvinden ?
Maakt weinig uit op wat voor een motor je de ritjes rijdt. Zijn voornamelijk mooie toeristische B-weggetjesquote:Op zondag 11 juli 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ga je dan ook voorop rijden? Even 2-3 keer uitproberen die route .. en dan op de dag zelve de Stucgaatie lenen.
Ik rijd zelf vrij regelmatig binnendoor naar Schiphol via Gouda, Boskoop, Alphen enz enz.... maar dat is daar inderdaad ERG saaiquote:Op zondag 11 juli 2004 20:18 schreef PatrickM het volgende:
Ik was meer van plan richting Boskoop/Waddinxveen/Reeuwijkse plassen te gaan (en eindpunt wil ik ook op Vlaardingen uit laten komen)
Alhoewel ik ook richting Noordwijk kan gaan, en dan weer afzakken richting Hoek van Holland en dan weer binnendoor naar Vlaardingen... alleen ben ik bang dat er dan te veel saaie rechtoe-rechtaan stukken in komen
de Rijndijk is wel een leuke wegquote:Op zondag 11 juli 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik rijd zelf vrij regelmatig binnendoor naar Schiphol via Gouda, Boskoop, Alphen enz enz.... maar dat is daar inderdaad ERG saai
Dan heb je praktisch nog maar een weg... de A7quote:Op zondag 11 juli 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat pas saai is..... Noord-Holland, Alkmaar en hoger enz.
Wij raken hier niet uitgekeken gewoon.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er is zoveel meer te zien dan alleen ZH manne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |