je kunt de oorzaak van de opkomst niet bij mij neerleggen...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:10 schreef ondeugend het volgende:
En dus beinvloed je zo de meet zelf. Door die instelling slinkt het aantal mensen wel. Dan zou het volgens jouw 'systeem' een soort alles of niets worden. Misschien zegt PatM nu ook wel "ja maar met 3 ga ik ook niet ...."
als er iemand is die dat jammer vind dan ben ik dat wel. met al deze fanatieke motorrijders krijgen we het maar niet voor elkaar om elke meet een mooi aantal motoren te regelen.quote:Ik vind dat wel een beetje jammer eigenlijk
we krijgen een superherfstquote:De kansen zijn deze zomer al zo beperkt met het rotweer hier...
Nee das ook niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kunt de oorzaak van de opkomst niet bij mij neerleggen...
[..]
dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:44 schreef ondeugend het volgende:
Het is ook je goed recht Jesse.... wie ben ik om te zeggen wat je wel of niet moet doen
Ik vind het alleen jammer.
Ik insinueer ook niet dat het je om Pepijn gaat.... wie doet er ook helemaal niet toe dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat sowiesohet ging mij om dat punt...
laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik insinueer ook niet dat het je om Pepijn gaat.... wie doet er ook helemaal niet toe dat begrijp ik wel.
ik bedoel dat je het in dit geval van het aantal mensen af laat hangen inderdaad.... dus wel van anderen ( De groote van de groep )
Nou ja..... ik denk dat we op dit punt zullen blijven verschillen.
quote:Geeft niks... eigenlijk maakt dat het alleen maar interessanter
Ga jij hem nu voorrijden dan ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:55 schreef RB het volgende:
veel kijk plezier met een bak koffie erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |