kloptquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef RB het volgende:
Staan 29 namen op de lijst maar er komen/kunnen er altijd maar een man of 5 - 6 en als het zover is blijf je met 4 over OPM

suc6quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bel vanavond mamma om te klagen over zondag.![]()
Mijn zus heb ik al een mail gestuurd.

De site ligt gelijk plat door 3 bezoekers extra.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef RB het volgende:
Leuke plek voor een tussenstop lijkt mij voor komende Zondag.
http://www.steegje.nl![]()
quote:Eetcafé 't Steegje
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator

quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn moeder zou haar verjaardag zaterdag vieren, nu word het ineens zondag.
Maar ik probeer wel te meeten .. whatever it takes.
Ze zijn alleen wel erg "keen" met dit soort verplichtingen.
[..]
Was dat een representatieve meet dan met alleen PatrickM en OPM.![]()

Trouwens afhaken omdat er iemand afvalt vind ik ook niet echt de juiste spirit eigenlijk. Op die manier worden meets steeds sporadischerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als er nu 1 afvalt haak ik ook af, dan vind ik het niet de moeite om zo’n mooie route met zijn 3en/4en te rijden

ik niet. dat heb ik al eerder aangegeven, als er te weinig motoren komen ga ik niet de halve wereld afreizen (ok, deze keer valt dat wel mee).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:01 schreef ondeugend het volgende:
Trouwens afhaken omdat er iemand afvalt vind ik ook niet echt de juiste spirit eigenlijk. Op die manier worden meets steeds sporadischer
ik ga er ook niet vanuit dat ie niet kan komen, maar mocht ie niet komen haak ik ook af.quote:Kom op Jesse !! Pep gaat vast en zeker komen.... hem kennende. Met de Drenthemeet was ie er immers ook toen iedereen hem al afgeschreven had

Je porren is gelukt.....quote:ik ga es kijken of ik iemand kan porren om die route samen met mij voor te rijden zaterdag, anders zien we wel hoe we het doen zondag

En dus beinvloed je zo de meet zelf. Door die instelling slinkt het aantal mensen wel. Dan zou het volgens jouw 'systeem' een soort alles of niets worden. Misschien zegt PatM nu ook wel "ja maar met 3 ga ik ook niet ...."quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
ik ga er ook niet vanuit dat ie niet kan komen, maar mocht ie niet komen haak ik ook af.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |