Valt best mee hoor ik heb ook keer voorop gereden en niemand vond het te langzaam gaan,quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef RB het volgende:
Nog niet Pepijn maar kan hem wel ff checken met OPM Zaterdag.
En ik:? voorop rijden met mijn bochten techniekDat gaat jullie vast niet snel genoeg.
Wat is te langzaam, en waarom zou het perse door moeten jakkerenquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef RB het volgende:
Nog niet Pepijn maar kan hem wel ff checken met OPM Zaterdag.
En ik:? voorop rijden met mijn bochten techniekDat gaat jullie vast niet snel genoeg.
Was dat een representatieve meet dan met alleen PatrickM en OPM.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Valt best mee hoor ik heb ook keer voorop gereden en niemand vond het te langzaam gaan,
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Waar is Mark eigenlijk gebleven? Zit ie vast op de wc? (bolletjes dwars?)
Eigenlijk zouden ze iedereen preventief het paspoort af moeten pakken die uit die regionen terugkomt, eerst poepenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef RB het volgende:
[afbeelding] en maar persen
Zaterdag wel aardig geloof ik, zondag minder.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:19 schreef RB het volgende:
Het weer woerdt er niet beter op dit weekend![]()
als er nu 1 afvalt haak ik ook af, dan vind ik het niet de moeite om zo’n mooie route met zijn 3en/4en te rijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn moeder zou haar verjaardag zaterdag vieren, nu word het ineens zondag.
Maar ik probeer wel te meeten .. whatever it takes.
Ze zijn alleen wel erg "keen" met dit soort verplichtingen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:29 schreef hollander172 het volgende:
poepen
Ik ben inderdaad een leek maar deze kwam toch uit het OUD forum?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de omschrijving voor die smile
en dat voor een smile-leek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |